Reklama

Ranking Bezpieczny Szpital 2011

03/11/2011 01:02

Jak co roku w publikacji dziennika „Rzeczpospolita”, w specjalnym dodatku do wydania z dnia 17 października 2011, ukazały się następujące rankingi:

- Ranking "Złota setka", obejmujący 100 wielospecjalistycznych zabiegowych szpitali publicznych
- Ranking szpitali monospecjalistycznych, obejmujący 12 monospecjalistycznych zabiegowych szpitali publicznych
- Ranking zabiegowych szpitali niepublicznych obejmujący 23 jednostki
- Ranking szpitali niezabiegowych obejmujący 10 jednostek
- Rankingi wojewódzkie (zabiegowe), prezentujące wyniki w poszczególnych województwach z uwzględnieniem miejsca uzyskanego w wyżej wymienionych rankingach

Aby znaleźć się w zestawieniu rankingowym szpital musiał uzyskać co najmniej tyle punktów, co 100 szpital "Złotej setki", czyli 671.44.

Na rozesłaną ankietę odpowiedziały 234 jednostki. W tym Szpital im. dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu i Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego im. Duńskiego Czerwonego Krzyża w Makowie Mazowieckim.

W zestawieniu szpitali publicznych: wielospecjalistycznych i onkologicznych, Przasnysz zajmuje 53 miejsce w Polsce.

Punkty uzyskane przez Szpital im. dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu:

całkowita liczba punktów: 753.66
Punktacja za obszar „zarządzanie”: 276.18
Punktacja za obszar „jakość opieki”: 159.83
Punktacja za obszar „opieka medyczna”: 317.64

Szczegóły punktacji:
Szpital im. dr. Wojciecha Oczko w Przasnyszu
- Przasnysz, ul. Sadowa 9

- Obszar A: 94% - A. budynki
- Obszar B: 29% - B. zarządzanie majątkiem
- Obszar C: 100% - C. zasilanie w media i instalacje
- Obszar D: 96% - D. blok operacyjny
- Obszar E: 100% - E. system sterylizacji
- Obszar F: 93% - F. diagnostyka
- Obszar G: 90% - G. systemy informatyczne
- Obszar H: 86% - H. zarządzanie
- Obszar I: 56% - I. polityka lekowa
- Obszar J: 80% - J. jakość usług
- Obszar K: 33% - K. certyfikaty
- Obszar L: 75% - L. komfort pobytu pacjenta
- Obszar M: 100% - M. analiza zdarzeń i skarg
- Obszar N: 52% - N. personel i jego kwalifikacje
- Obszar O: 60% - O. finanse

Wyżej w rankingu klasyfikuje się Maków Mazowiecki, który znalazł się na 15 pozycji.

Punkty uzyskane przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego im. Duńskiego Czerwonego Krzyża w Makowie Mazowieckim:

całkowita liczba punktów: 831.65
Punktacja za obszar „zarządzanie”: 300.73
Punktacja za obszar „jakość opieki”: 226.06
Punktacja za obszar „opieka medyczna”: 304.86

Szczegóły punktacji:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego im. Duńskiego Czerwonego Krzyża
- Maków Mazowiecki, ul. Witosa 2

- Obszar A: 100% - A. budynki
- Obszar B: 29% - B. zarządzanie majątkiem
- Obszar C: 100% - C. zasilanie w media i instalacje
- Obszar D: 96% - D. blok operacyjny
- Obszar E: 92% - E. system sterylizacji
- Obszar F: 90% - F. diagnostyka
- Obszar G: 71% - G. systemy informatyczne
- Obszar H: 100% - H. zarządzanie
- Obszar I: 78% - I. polityka lekowa
- Obszar J: 93% - J. jakość usług
- Obszar K: 89% - K. certyfikaty
- Obszar L: 75% - L. komfort pobytu pacjenta
- Obszar M: 100% - M. analiza zdarzeń i skarg
- Obszar N: 33% - N. personel i jego kwalifikacje
- Obszar O: 92% - O. finanse


Szpitale mogą oglądać swoje wyniki w poszczególnych działach oraz na tle innych szpitali, z poziomu wypełnionej wcześniej ankiety - klikając we właściwe odnośniki na stronie internetowej: http://www.cmj.org.pl



Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    White!!! - niezalogowany 2011-12-01 09:08:49

    pyskaty:widzę,że częściowo zgadzasz się z omo! Może więc i ty rozwiniesz wątek dotyczący dyrekcji..?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pyskaty - niezalogowany 2011-11-30 18:39:14

    ee jak wam sie niepodoba to sie wyprowadzie do ,inego miata,ja bylem pacjetem tego szpitala ,LEKARZE WPORZO i pielegniarki tez .takie jest moje zdanie a i panie polozne tez sa spoko .tylko dyrektorstwo jest do bani.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    White!!! - niezalogowany 2011-11-30 17:46:06

    omo, ciekawy tekst i spostrzeżenia!!! Może napiszesz coś więcej..?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    omo - niezalogowany 2011-11-14 22:48:21

    Mam nadzieję, ze "szanowna" dyrekcja to czyta i wyciąga wnioski, bo ludzie nie są ślepi i głupi. Jeżeli ktokowliek z personelu szpitala ma dobre zdanie na temat dyrekcji to chyba tylko ci,z jednorożca bo wiedomo w jaki sposob pracę dostali, natomiast kazdy inny pracownik znający uklady z politowaniem kiwa głową na dzialalnosc pani dyrektor. Odetchniemy z ulga kiedy zmieni sie gora.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ghost - niezalogowany 2011-11-14 19:49:10

    Stażysta to ma przerąbane w naszym pięknym szpitalu. Sam przez to przeszedłem i wiem, jak bardzo tam wykorzystują. Stażysta różni się tylko i wyłącznie tym od normalnego lekarza, że nie może wypisywać recept. A poza tym pracuje ponad etat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ktoś - niezalogowany 2011-11-13 21:14:26

    popieram przyjaciela będzie brudno ,pacjęci też dużo stracą wołamy o rozsądek i troche wyrozumiałości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    przyjaciel - niezalogowany 2011-11-12 22:23:16

    Dyrekcjo!!! nie zwalniaj salowych bo szpital zarosnie brudem ,tak jak to zrobiono wczesniej w Ciechanowie i w Makowie Mazowieckim,po zwolnieniu salowych.To tez sa ludzie ktorzy chca godnie zyc za tak mala pensje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-11 18:38:25

    popieram jestem tego samego zdania co pisała nadzieja.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żaba - niezalogowany 2011-11-11 18:36:47

    Luna, mój najbliższy umarł w domu, przy najbliższej rodzinie. Stało się to około miesiąca po wypisaniu go ze szpitala. Nie wiem skąd wzięłaś informacje, że umierał wśród obcych. Zgadzam się z Tobą, że oddział jest przepełniony ale nic nie tłumaczy jego fatalnego stanu higienicznego. O ile nikt z nas nie widział większego problemu w zmianie pościeli czy opróżnieniu kaczki to chyba trudno oczekiwać od odwiedzających by myli podłogi i sprzątali w toaletach, a powyższe bardzo tego potrzebowały. Pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nadzieja - niezalogowany 2011-11-11 14:58:23

    Placzecie,a zycia od sirodka nie znacie.Mobing,zaszczuwanie personelu,zastraszanie zwolnieniami.Kontrole,zabieranie lub obcinanie wyplat.A jeszcze zjawi sie szanowna rodzina ktora zyje z rety babci i jak trwoga to do Boga. I zaczyna sie lament i skomlenie i oszczerstwa.Ale nikt sie nie zastanowi,gdzie bylem do tej pory przy tej osobie jak mnie potrzeboala. Czy moze jej czegos brakowalo,czy zjadla sniadanie,czy wziela leki,nie jak juz sie koniec zbliza i korytko konczy to sie zaczyna lament. Zblizaja sie swieta,dopiero teraz oddzialy sie przepelnia,bo do lasu jak psa nie estetycznie wywiesc,a i w domu strach zostawic zeby z dymem nie poszedl.Ile razy w naszej pracy spotkalismy sie z rodzinami,ktorzy podrzucili swych bliskich na oddzialy,a potem nie raczyli nawet ich odwiedzic i przywiesc im cos do picia i co lyso wam.A oddzialy na ktore tak nazekacje i personel ktory zasuwa bez motywacji i za grosze w trosce o tych ludzi kupuje im picie przynosi ubrania,czy nawet zalatwia domy pomocy. O tym jakos niktnie pomyslal i napisal.Wiec moze zanim zaczniemy nazekac,zacznijmy dzialac.Krzyki o nowy personel,owszem ale kto chce sie uczyc za take marne grosze i takie oszczerstwa plynace z ust waszych.Szkoly znikaja,personelu brakuje,przyjda czasy ze dzieki internetowi zaczniecie leczyc sie sami bo takie placowki jak Przasnyski szpital zostana zamkniete z braku personelu. Dopiero bedzie wam lyso,pozostanie haslo "CZLOWIEKU LECZ SIE SAM" Moze lepjej cieszyc sie z tego co jest niz niemiec tego wcale.Jeszcze raz to podkreslam,zacznijmy troszczyc sie o swoich bliskich juz teraz z godnoscia bo mlodsze pokolenia wezma przyklad z nas i tez nas oleja jak nas przycisnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    luna - niezalogowany 2011-11-10 23:33:55

    Żaba, jeszcze jedno, Ty chcialabyś koniec swego życia mieć w umieralni przy obcych czy w domu wśród najbliższych, w czystej pościeli i bez zaduchu i smrodu. A smród jest z nas ludzi wszysko ,,żrących" :}

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    luna - niezalogowany 2011-11-10 23:28:17

    żaba, w tym szpitalu i na oddziale wewnętrznym mialam najbliższą mi osobę.... ale na śmierć zabralam Go do domu, wiedzialam że najlepszy specjalista nie pomoże, ale wiedziałam i wiem, że pewnych chorób choćby nie wiem jak się starał nie ,,przeskoczy" nikt, żaden specjalista i żadne leczenie...ale ja byłam przy nim, nie specjaliści i szpital tylko ja, najbliżsa osoba...to ja zmienialam pościel, podawalam kaczkę, basen bo chcialam to robić i być najbliżej jak tylko moglam, nie czekalam na salową i pielęgniarkę cz lekaża po to przecież bylam przy najbliższej mi osobie, nie czekałam na ,,slużących" chociaż calymi silami i chęciami chcieli jemu i mnie pomoc....oni są ludźmi pracującymi a nie służącymi i jak rodzina jest przy chorym to nie po to by obserwować pracujących jak mroweczki ludzi , tylko po to żeby pomagać w cierpieniu swoim najbliższym, ktorzy są zmuszeni przebywać w szpitalu. I wstyd by mi było, żeby wołać salową o podanie basenu, albo stać obok i patrzeć jak dźwiga sama najbliższa mi osobę żeby podlożyć basen lub poprawić pościel. Nie byłam tam od patrzenia jak pracują inni ale byam po to żeby pomoc i BYĆ przy najbliżej mi osobie. A co się tyczy Dyrektora to... chwała że szpital nie ma dlugów i chwała, że jest tak dluga dyrektorem, bo niewielu może się tym pochwalić, że jeszcze starcza na wszystko leki, pościel, jedzenie i tzw lóżko bo w Ciechanowie np musialam zakupić sama wenflony i leki..... Więc zastanówcie się wszyscy i pomyślcie logicznie, gdzie ludzie mają tyle serca i poświęcenia dla innych jak nie w tym szpitalu? Chylę przed wszystkimi czola. A warunki do pracy mają trudne bo drugi oddzial mają na korytarzu a personel jeden za takie same pieniązki, trochę serca i współczucia dla nich....Ja ich podziwiam..i chylę czoła przed nimi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-10 16:29:47

    26 KM TO nie taka duża odległośc spróbujcie innych szpitali to zmienicie szybko zdanie.Bez przesady ludzie starsi mogą się leczyc się wszędzie tylko wam nie na rączkę dojeżdzac do nich lepiei narzekać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-10 16:23:43

    no właśnie jak sami piszecie umierających ludzi zabiera pogotowie z domu a wy piszecie że na wew umieralnia,a można też dac godnie umrze w domu jeśli na oddziale tak żle.Za duże wymagania mają co niektórzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    eugeniusz - niezalogowany 2011-11-10 11:00:35

    Trudno jest wozić starszych schorowanych ludzi do szpitala w innym mieście. Podobnie jest ze specjalistami.Dla starszych ludzi to olbrzymie obciążenie i dodatkowy stres.A,że w Przasnyszu brakuje dobrych specjalistów to prawda sam się o tym przekonałem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żaba - niezalogowany 2011-11-09 19:17:13

    @luna. Umierającego człowieka zabrało z domu w Przasnyszu pogotowie z naszego szpitala, więc gdzie go mieli zawieźć? Do Krakowa? A może później mieliśmy zabrać nieprzytomnego i wozić (jak doradzasz) po Ciechanowach czy Makowach? W dalszym ciągu widzisz tu możliwość wyboru szpitala? Jeżeli trudno Ci zrozumieć dlaczego pacjent leżał w Przasnyszu, to uprzejmie tłumaczę i objaśniam, że w stanie agonalnym podróże są raczej nie wskazane. W przeciwieństwie do Ciebie nie życzę Ci żadnego szpitala, a zwłaszcza Przasnyskiego oddziału wewnętrznego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    11 - niezalogowany 2011-11-09 16:40:20

    Własnie chodzi o to, ze przez zły zarząd szpitala na takich oddziałach jak wewnętrzny sa wieszane psy, jednak wszelkie pretensje należą się nie tym ludziom ktorzy urabiają sobie ręce po łokcie na wewnętrznym a dyrekcji, dla ktorej najważniejsze teraz jest inwestowanie w sztandary, spraszanie biskupow i inne nikomu niepotrzebne wydatki. Ten szpitak potrzebuje menagera z prawdziwego zdarzania bo w tej chwili to juz jest równia pochyla.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-09 11:27:07

    CIEKAWE CO BĘDZIECIE MÓWIC JAK ZABRAKNIE ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-09 11:24:50

    ludzie wymagacie za wiele od personelu to wy weżcie się do roboty. jak by mi tak nie pasowało to bym pojechała nawet do warszawy się leczy.A posciel ciekawe czy tak często w domu zmieniacie.Zajmijcie się dobrze rodzicami to nie będziecie musieli ich oddawac ciągle na wewnętrzny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    k - niezalogowany 2011-11-08 22:12:16

    Kochani módlcie się o nowy personel, ci co zostali są dobrzy ale po prostu nie dają rady, ci co odeszli nie mieli już siły. Pacjentów jest mnóstwo, personelu mało. Rzadko, który jest niedobry, częściej zmęczony i poirytowany brakiem perspektyw. Na lepsze nie zmiania się nic.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    luna - niezalogowany 2011-11-08 21:32:54

    Czyżby inne szpitale byly aż tak oddalone?? Jeśli chodzi o życie Waszych najbliższych?? Śmieszne, tak napiętnujecie ten szpital i pracowników, że aż glowa boli, a jak trwoga to na wewnętrzny:")) a dla mnie to powinnyście do Makowa, do specjalistów klaść najbliższych, tam jak wiem są puste sale na oddziale wewnętrznym a i Ciechanów świeci pustkami a wszyscy na wewnętrzny do takiego Przasnysza śpieszą gdzie jest podwójna liczba chorych i po co? Dla mnie jeśli by chodziło o wybor wspanialych specjalistow i cudownej opieki to nie przeszkadzałoby że najbliższy leży w szpitalu oddalonym o 20 km.... jesteście śmieszni z Waszymi wywodami. Albo umieralnia, albo cudowni specjaliści, życzę Wam Ciechanowa i Makowa moi mili... Cudze chwalicie a swego nie znacie... Chylę czoła dla zalogi oddzialu wewnętrznego, dobrze że jeszcze wytrzymują te tłumy nieuleczalnie chorych (w większości) i starają się ze wszystkich sił pomóc im w ich cierpieniu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    alina - niezalogowany 2011-11-08 17:11:36

    Ja też nie mam zaufania do przasnyskich lekarzy.W Makowie badają pacjenta kompleksowo,a nie tylko pod kątem problemu z którym trafił do szpitala,co jest szczególnie ważne w przypadku starszych osób cierpiących na wiele dolegliwości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    max - niezalogowany 2011-11-08 14:41:25

    jako pracownik szpitala moge powiedziec, ze dyrekcja (pan i pani) juz dawno polozyli laskę na to co sie tu dzieje a skoro kota nie ma to myszy harcują. poki gora sie nie zmieni to bedzie coraz gorzej. nie wymagajcie od zwyklego pracownika, zacznijcie od gory bo ryba psuje sie od glowy!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    QUETZALCOATL - niezalogowany 2011-11-07 22:08:52

    Do B : Bo innego oddziału wewnętrznego w Przasnyszu nie ma. Odległość innych szpitali jest natomiast czynnikiem, który często decyduje o wyborze naszego. Ta sytuacja była również moim udziałem, gdzie codzienny kontakt z ciężko chorym bliskim był możliwy dla nas tylko tu. Natomiast stan tego oddziału opiszę jednym słowem : SKANDAL. To, co opisuje Żaba jest niestety znanym mi faktem, gdyż sytuacja ta dotyczyła mego ojca. Dodam, że tata został wypisany ze szpitala w sierpniu (ub. roku), zmarł we wrześniu, zaś wyników jego pewnych badań nie było jeszcze w październiku! I fakt ten chętnie udokumentuję Ci osobiście - jeśli wyrazisz tu taką chęć. Nie szermuj więc zbytnio hasłami o bzdurach i odwadze czy jej braku!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    B - niezalogowany 2011-11-07 13:59:32

    Ludzie zastanówcie się co Wy wypisujecie, jak jest tak źle w Przasnyszu to dlaczego ten "zły oddział wewnętrzny" jest tak przepełniony. Jeśli chodzi o organizację pracy i zawieranie umów z N.F. Z. to obowiązują zasady, których ludzie nie znają. Anonimowo każdy jest odważny i wypisuje bzdury

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2011-11-06 23:57:12

    to tylo w Polsce moze tak byc.zyje sie w kokubonacie i jest wszystko dobrze . Gdzie P. STAROSTAi zarzod.Nie interesuje sie nikt, ze do kardiologa czeka sie rok .Szoital nie posiaDA KAREKI PRZEWOZOWEJ SZPITALNEJ.KIEDY MNIE ODWOZONO SZUKANO RATOWNIKA I KEROIWCY.NATOMIAST WRACAJAC Z INNEGO SZPITALATAM PRACUJA PRZEWOZ 24 GODZ. A TU JEST Z LAPANKI.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pacjent - niezalogowany 2011-11-06 23:11:35

    Niech Pan starosta zainteresuje sie dzialem ratownictwa na izbie przyjec , kt tam przyjmuj , bo bada pacjentow lekarz starzysta,a dla funduszu istnieje kto inny .i takie przekrenty ida.Brak normalne kontroli, bez zapowiedzenia i te perly by zginely

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-06 22:58:55

    Zgadzam sie z opinia pacjenta. tak naprawde jest,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewelina - niezalogowany 2011-11-05 12:45:10

    Przasnyscy lekarze rodzinni też pozostawiają wiele do życzenia.Leczą w ciemno,zamiast dać skierowanie na badania.Nawet na te podstawowe trudno uzyskać skierowanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    polo - niezalogowany 2011-11-05 08:03:35

    Najgorszy lekarz?wiadomo-pani laryngolog!Ta arogancka osoba od dziesiątków lat blokuje etat,a głuchych z jej powodu wciąż przybywa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-05 03:23:24

    lepiej zrobić ranking na najlepszego lekarza,bedzie szybciej bo można by policzyć na palcach jednej dłoni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    awe - niezalogowany 2011-11-04 22:46:30

    Otwieram ranking najgorszych lekarzy w SPZZOZ w Przasnysz, kogo dajecie na pierwsze miejsce

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zbulwersowana - niezalogowany 2011-11-04 17:19:08

    a przasnyska izba przyjęć to katastrofa...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    andrzej - niezalogowany 2011-11-04 17:08:24

    Maków zdecydowanie lepszy,jeżeli chodzi o lekarzy specjalistów.Co do urologii,rzeczywiście zwłaszcza jeden z lekarzy pozostawia wiele do życzenia .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    1 - niezalogowany 2011-11-04 15:29:06

    popieram szpital w przasnyszu tylko ładnie wygląda jest czysty nowy wymalowany natomias w makowie sciany obdrapane pościel dziurawa ale specjalisci duzo lepsi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kl - niezalogowany 2011-11-04 14:34:01

    chyba nie byliscie w ciechanowie. u nas jest super. a wewnetrzny ma taka specyfike, ze czesto trafiaja tam chorzy w podeszłym wieku, ktorzy w kazdej chwili moga umrzec i tutaj nawet najlepszy profesor nie pomoże.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2011-11-04 13:09:23

    Jak wam nie pasuje to do Ciechanowa jedzcie i tam sobie poleżcie, ja leżałem i znam różnice miedzy tym a tamtym szpitalem. A jak rodzina przyjdzie w odwiedziny to dyskutują wielcy państwo ze to powinno być zrobione i tamto tylko sami w domu to nic nie robią i matkę lub ojca po trzech dniach po wyjściu ze szpitala ponownie do szpitala wożą "bo chory" leżałem to widziałem te same starsze osoby tak wędrują w koło dom - szpital, tydzień tu i tydzień tu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxxxx - niezalogowany 2011-11-04 12:56:46

    xyz-masz rację,tylko ciekaw jestem ,jaką by miał Pan Starosta opiekę jak by znalazł się na najbardziej ekskluzywnym oddziale tegoż szpitala.Czy chory miał by czym oddychać,samodzielnie opróżniał by kaczki i zmieniał pościel itd.Na pewno nie.Bo STAROSTA jest ulepiony z innej gliny.Jest innym człowiekiem.Jeżeli ten Pan odczuł by na własnej skórze to co doświadczają codziennie pacjenci tut.szpitala ,napewno poczynił by radykalne kroki by to wszystko zmienić,czego Wam Szanowni pacjenci z całego serca życzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2011-11-04 11:49:56

    L o,szpital,dps na rudzie,są tu jeszcze jakieś instytucje godne zaufania?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2011-11-04 09:34:40

    To jest przykład kolejnego zakładu po LICEUM nad którym sprawuje władze Pan Starosta Szczepankowski

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    www - niezalogowany 2011-11-04 09:23:47

    Na wewnętrznym było ok jak była inna oddziałowa ale odeszła na emeryturę a na oddziale ginekologicznym to położne wymagają wymiane bo słabo interesują się chorymi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zainteresowana - niezalogowany 2011-11-03 22:34:28

    I teraz i dwa czy trzy lata temu w oddziale wewnętrznym przasnyskiego szpitala pacjenci z braku miejsc leżeli na korytarzu, ale wówczas było czysto wszędzie .Moja mama często leżała na tym oddziale była nakarmiona umyta i posypana zasypka.Siostry były miłe porozmawiały.Nie wierzę że teraz jest inaczej.Córka byłej pacjentki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dr House - niezalogowany 2011-11-03 21:38:04

    Dlaczego twierdzicie, że w Przasnyszu pracują lekarze bez kwalifikacji? Na jakiej podstawie? tak się z ciekawości pytam ... A poza tym: czy można coś dobrego powiedzieć o naszym szpitalu? Czy ktoś widzi jakikolwiek plus? tak się z ciekawości pytam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2011-11-03 19:06:07

    jedna wielka klika ten szpital,dyrektor to chyba najdłużej w Polsce rządzi,tzn siedzi na stołku,ręka rękę myje,taka jest prawda i to nie tylko w spzzoz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2011-11-03 17:14:10

    Jak to jest,ze ten sam lekarz urolog przyjmując prywatnie w Ostrołęce jest bardzo uprzejmy i kompetentny,podczas kiedy na oddziale lub w przychodni w Przasnyszu zachowuje się poniżej krytyki.Wydaje się,że ordynator powinien w końcu zareagować,bo już wiele osób się skarżyło na tego pana

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-03 16:35:11

    KARETKA MA PRAWO WŁĄCZYĆ SYGNAŁ DZWIĘKOWY I ŚWITŁA TYLKO I WYPADKU GDY JADĄ DO OSOBY CIĘŻKO POSZKODOWANEJ LUB W ZAGROŻENIU ŻYCIA ODSTĘPSTWEM BYWAJĄ MAŁE DZIECI A LEKARZE NIE JEŻDŻĄ JUŻ NA KARETKACH OD JAKIŚ 2-3 LAT TYLKO RATOWNICY MEDYCZNI

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-11-03 16:31:59

    zgadzam się ten szpital to typowa umieralnia !!! ale winą takiego stanu rzeczy jest dyrektor szpitala nie ma wykwalifikowanych lekarzy , ponieważ dyrektor nie inwestuje w ich poszerzanie wiedzy to że skończył studia to jeszcze nie wszystko ... a i lekarzom troche się nie dziwie ponieważ żeby doszkalać się w medycynie i wyjeżdżać na zjazdy seminaria itp muszą sami wszystko opłacać i im się to wogule nie opłaca słuchajcie jakby Wami szef pomiatał i wolał dla siebie ciągnąć kase to też nie chcieli byście dokładać do takiego interesu , a jak trafi się lepszy lekarz to wyjrzdza bo po co ma tu charować za 2 jak w dużym mieście robi za jednego i lepszą kase to co się dziwić że mają takie nastawienie... wcale się nie dziwie ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zbulwersowana - niezalogowany 2011-11-03 16:08:23

    Przasnyski szpital, jest masakra, ładnie wygląda od zewnatrz i w wewnątrz a tak to całkowicie tragedia. nie ma tam dobrych lekarzy. ja tam dwa razy poroniłam położyli mnie nawet nie było komu łaskawie mnie zbadać, a pielęgniarki nie są tam żeby pomagać, tylko za przeproszeniem odpalić swój dyżur , popić kawkę, a jak pójdziesz z problemem to cię oleją, a z innej beczki moja mama choruje, więc ostatnio jej się pogorszyło naprawdę było z, zadzwoniliśmy po karetkę, zanim pani odbierająca się wypyta, tak jak ja bym miała wiedzieć co tak dokładnie się dzieje, przecież ja nie lekarz, po to dwonie aby udzielili pomocy, a karetka jechała z przasnysza do miejscowości oddalonej 30 km, ponad 40 minut, tragedia, moim zdaniem jak się dzwoni i prosi o pomoc, podaje podstawowe informacje, to lekarz i ratownicy wsadzają te swoje piękne cztery litery w karetkę i jadą jak najszybciej. dobrze że wszystko dobrze się skończyło. ale tak naprawdę żeby doczekać się na pomoc o umrzeć można, ja osobowym samochodem drogę 30 km pokonam w niecałe 20 minut to oni powinni to zrobić szybciej, są uprzywilejowani więc dlaczego tak długo. nigdy nie skorzystam z pomocy medycznej tego szpitala. i dziwię się że startują w rankingu, certyfikat to nic niech mają dobrą opiekę i wykwalifikowany personel.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dorota - niezalogowany 2011-11-03 15:53:00

    Jedyna prawda, to prawdziwa umieralnia na oddziale wew.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zgredek - niezalogowany 2011-11-03 15:41:34

    popieram to typowa "umieralnia"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    maniek - niezalogowany 2011-11-03 15:20:16

    grabarze a nie lekarze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2011-11-03 15:02:28

    Co z tego,że szpital jest nowoczesny,kiedy brakuje w nim specjalistów. Korzystałam z pomocy medycznej i jestem niezadowolona.Szczególnie jeden z lekarzy urologów pozostawia wiele do życzenia,jeżeli chodzi o stosunek do pacjentów.Z takim podejściem nie powinien w ogóle być lekarzem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Żaba - niezalogowany 2011-11-03 14:37:46

    Zgadzam się z Poszkodowanym. Na wewnętrznym leżał bliski mi człowiek. Nieprawdopodobny brud, o zapachu nie wspomnę, powietrze aż gęste - zaduch i upał, chorzy nie mieli czym oddychać. To było latem, a okna zostały pozbawione klamek, by nikt ich nie otworzył (podobno zdarzały się samobójstwa). Przynosiliśmy z domu narzędzia i wbrew zakazom uchylaliśmy okno, by wpuścić odrobinę świeżego powietrza. Samodzielnie opróżnialiśmy kaczki i zmienialiśmy pościel, bo personel zupełnie się tym nie zajmował. Opieka pielęgniarska mniej niż podstawowa, trzeba było interweniować pól godziny w sprawie odpięcia opróżnionej kroplówki. Pacjenci leżą i umierają na korytarzu, warunki urągające godności człowieka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lucjan - niezalogowany 2011-11-03 14:01:46

    strach pomyśleć co się dzieje w innych szpitalach jeśli to coś w Przasnyszu zajęło miejsce w rankingu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    iza - niezalogowany 2011-11-03 13:49:12

    gratulacje dla szpitala w Makowie Mazowieckim, 15 miejsce to wysoko, ciekawe kiedy nasz przasnyski szpital osiągnie taki wynik? Certyfikatów dużo ale pacjenci coś nie zadowoleni..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    poszkodowany - niezalogowany 2011-11-03 11:23:17

    Szpital przasnyski,a w szczególności oddział wewnętrzny to typowa " umieralnia".Brak dobrych lekarzy jak i podstawowej opieki medycznej ze strony średniego personelu medycznego.Dyrektor szpitala powinien być już dawno zdymisjonowany, ale co zrobić kiedy to w tego rodzaju placówkach rządzi polityka a nie fachowość medyczna i zdrowy rozsądek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do