Mieszkańcy z osiedla wojskowego mają ogromny kłopot, muszą wymienić wszystkie dokumenty, a to tylko dlatego, że część ulicy Makowskiej stała się teraz ulicą Wojskową. Burmistrz Przasnysza już kilka miesięcy temu informował o konsekwencjach zmiany nazwy i potrzebie wymiany wszystkich dokumentów.
Zapewniał jednak, że dowody zostaną wymienione na koszt Urzędu Miasta. Ale co z innymi dokumentami? Dowód rejestracyjny czy prawo jazdy będą musieli sobie mieszkańcy wymienić sami i to wcale nie za darmo.
Burmistrz, co prawda, skierował już po raz drugi prośbę do Zarządu Powiatu o darmowe wydanie prawa jazdy. Pierwsza decyzja była niekorzystna, zapewne i kolejna nie zadowoli włodarza miasta ponieważ jak tłumaczą urzędnicy w starostwie to nie oni tworzą tego rodzaju dokumenty, więc też nie oni mogą decydować o darmowym ich wydawaniu.
Starostwo jest gotowe odstąpić od pobierania opłat od mieszkańców ulicy Wojskowej, lecz koszty musiałby pokryć wtedy Urząd Miasta.
Podobny dylemat mieli mieszkańcy Ostrołęki gdzie władze miasta zmieniły nazwy kilku ulic. Jednak tam mieszkańcy zostali potraktowani przez Urząd Miasta bardziej ulgowo. Miasto bowiem sfinansowało wydanie nie tylko dowodów osobistych, ale również pozostałych dokumentów. A włodarz miasta zorganizował fotografów, którzy za niewielką opłatą wykonywali niezbędne zdjęcia.
Mieszkańcy nowej ulicy Wojskowej narzekają nie tylko na koszty, ale i utrudnienia związane ze zmianą swoich danych dotyczących zamieszkania. Zmiana dokumentów to nie jedyny kłopot. Trzeba jeszcze przypilnować wszelkich formalności z tym związanych czyli np. aktualizacja danych u pracodawcy, w urzędzie skarbowym, ZUSie, na umowach, w bankach i wiele innych.
Do zmiany nazwy ulicy, jak tłumaczy Burmistrz, doszło na prośbę wspólnoty mieszkaniowej. Zmiana ta miała uporządkować sytuację na ulicy, która do tej pory nie należała do miasta lecz do Agencji Mienia Wojskowego. Władze miasta zapowiadały, że mieszkańcy na tym skorzystają. Jak się okazało decyzja ta tylko wzburzyła mieszkańców ul. Wojskowej. Pozostali mieszkańcy także zadają pytania, dlaczego miasto z ich pieniędzy finansuje taką zmianę.
Aplikacja eprzasnysz.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Niech nie płacza, ponad 20 lat mieszkałem na jednsotce, nie zbiednieją. Jak płacza to tylko ich hipokryzja. tez musze dowod i prakwo zmeinic, paszport oleje poki co. I jeszcze jedno nie mieszkam w wsi p-sz od dawna ale ile za waldka drog poroboli i wogole, wszedzie, nawet na karwacz jechał na jointa to asfaltem to szok. gratulujke waldkowi, ogaranł ten syf. pozdro mistrz z jwp.
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-22 21:05:18
Zmiany sa takie piekne ze na osiedlu nie ma juz nic co kiedys bylo nawet juz nie ma lawek, czytanie tych glupot ze te zmiany ida na leprze itd. masakruja umysl. Sprzeczanie sie nic tu nie da bo i tak zrobia swoje i tak ale skoro juz zmienili nazwe ulicy to teraz ten ktory to wymyslil niech wybeceluje kase na to by mieszkancy osiedla nie dokladali do czyjegos interesu. Mieszkam tu 30lat jak nie dluzej i wisi mi czy to bedzie makowska czy wojskowa chodzi tylko o fakt ze z portwela ubywa
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-22 12:22:23
na taki pomysł mogli wpaść tylko ludzie nie pochodzący z Przasnysza,nazwa ulicy jest bardzo stara podobnie jak Swierczewo czy Mostowa
odpowiedz
Zgłoś wpis
GU - niezalogowany
2009-11-21 20:27:19
Marchewka uwal się przy pietruszce i odpocznij bo mózg ci się lasuje.Czytaj dobrze a potem komentuj.NIE POTRAFISZ NAWET LOGICZNIE MYŚLEĆ
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-21 16:15:09
ciekawi mnie dlaczego nikt wcześniej nie wystąpił z taką inicjatywą nawet za kadencji poprzedniego burmistrza,czy wtedy to nikomu nie przeszkadzało?
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-21 01:15:07
hehe o czym Ty do mnie w ogole piszesz?:) wez Ty sie zastanow zanim znowu cos walniesz
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-20 19:24:38
do marchewki,te zmiany estetyczne to chyba płotki przypominające ogrodzenia pastwisk,nawet głupich koszy na śmieci brak,szkoda,że nie widziałeś jak wyglądało pięknie to osiedle jakieś 30 lat temu
odpowiedz
Zgłoś wpis
marchewka - niezalogowany
2009-11-20 14:39:44
do -tu- mylisz mnie z jakąś inną marchewką, dobrze wiem kto powinien zrobić porządek w parku, dziwię się jednak, że nie przeszkadzało ci że żyjesz w szarym, smutnym i zapyziałym otoczeniu. To zmiany które zaistniały podniosły estetykę otoczenia a zmiana nazwy ulicy daje możliwość kolejnych . Najgorsi są w tej sprawie ci co tylko jęczą i zawodzą i nic nie robią.
odpowiedz
Zgłoś wpis
hehe - niezalogowany
2009-11-20 13:11:34
OW, a Ty skąd wiesz gdzie mieszkają inni. Otóż to, nie wiesz. Więc się nie wypowiadaj na temat innych gdzie kto mieszka. Jak ktoś Ci powiedział podobny argument jak Ty innym to od razu się dziwisz. Na drugi raz nie ogłaszaj gdzie ktoś mieszka, a gdzie nie bo sam wiesz że to gdybanie.
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-20 11:04:20
już widzę te cuda a zwłaszcza park
odpowiedz
Zgłoś wpis
OW - niezalogowany
2009-11-20 01:53:29
a skad TY wiesz gdzie ja mieszkam??:D ciekawe bardzo:]
odpowiedz
Zgłoś wpis
xxxmxxx - niezalogowany
2009-11-19 23:14:23
najlepiej pozmieniać w mieście więcej nazw ulic niech przekonają się ile to kosztuje to dla tych mądrusiów
odpowiedz
Zgłoś wpis
hehe - niezalogowany
2009-11-19 22:57:24
OW też nie mieszkasz tam gdzie piszesz. Cwaniaku, wszyscy wiedzą gdzie mieszkasz.
odpowiedz
Zgłoś wpis
OW - niezalogowany
2009-11-19 22:53:46
Data: 19 listopad 2009, 12:32 pytanie do osoby,której wystarczyła zmiana ulicy ,by poczuła się oświecona:po co w ogóle zamieszkała na osiedlu skoro nie podobała jej się nazwa ulicy tudzież klimat ciemnoty i zacofania mieszkam tu na pewno dluzej niz Ty o ile TY w ogole mieszkasz na tym osiedlu. zmiana nazwy ulicy to poczatek zmian, a zawsze od czegos trzeba zaczac!!!po drugie ciemnota i zacofanie ukazuje sie w tym co niektorzy inteligenci wypisuja tu (sami nic nie zrobia w tym kierunku zeby cos polepszyc.)
odpowiedz
Zgłoś wpis
tu - niezalogowany
2009-11-19 19:58:57
do Marchewka-jesteś doskonale ustawiona w tej sprawie i powinnaś wiedzieć,że ten zapuszczony park należy do MIASTA.A co do urody tego osiedla po zmianie nazwy ulicy to nie dyskutuj skoro tu nie mieszkasz.Mnie było dobrze,jest i będzie niezależnie od nazwy ulicy.Co do obsługi w Urzędach przy zmianach dokumentów,byłam zawsze załatwiana miło i kompetentnie.Paniom Brzezińskiej i Homot dziękuję.
odpowiedz
Zgłoś wpis
marchewka - niezalogowany
2009-11-19 15:32:52
Mieszkałam na osiedlu przy ul. Wojskowej duużo lat, zmiany były konieczne co tylko wpłynęło na "urodę" tego miejsca i sądzę, że wszystko idzie w dobrym kierunku, tylko "awanturka" taka typowo nasza-polska i wiele osób jakby z "innej bajki". Może ktoś pomyśli przy okazji o tym nieziemsko zapuszczonym parku przy ul. Wojskowej.
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-19 13:49:17
mieszkańcy mówią,że to decyzja miasta,miasto twierdzi odwrotnie,aby uciąć wszelkie spekulacje wystarczy tylko podać kto konkretnie i kiedy wystąpił do miasta z takim wnioskiem,tylko tyle
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-19 12:32:14
pytanie do osoby,której wystarczyła zmiana ulicy ,by poczuła się oświecona:po co w ogóle zamieszkała na osiedlu skoro nie podobała jej się nazwa ulicy tudzież klimat ciemnoty i zacofania
odpowiedz
Zgłoś wpis
aaa - niezalogowany
2009-11-19 12:17:43
Co Wy niektórzy wiecie o całej sprawie! No proszę powiedzieć, kto z komentujących mieszka na osiedlu i kto uczestniczył w zebraniach??? myślę, że nie wielu z Was skoro wypisujecie takie bzdury! Za zmianą nazwy ulicy optowała większość (tak jak to bywa w demokracji) zebranych na spotkaniu z władzami, konkretna nazwa ulicy została wybrana z kilku propozycji również większością głosów tych, którzy zdecydowali się głosować! Różne pisma "krążyły" po mieszkaniach, ale jeszcze trzeba czasem przeczytać co się podpisuje lub nie i wtedy można mieć pretensje! Zgadzam się, że osiedle wojskowe to też Przasnysz i jego mieszkańcy to równoprawni Przasnyszanie i nie na miejscu są moim zdaniem teraz kłótnie kto za kogo płaci itd...bo ja mogę powiedzieć, że nie zgadzam się na renowacje, konserwacje i taki tam na Orlika, bo tam nie mieszkam i mnie to nie obchodzi! ale tak nie jest! dbajmy o nasze miasto i bądźmy solidarni!!! Do mieszkańców "nie-osiedla" - powinniście nam raczej współczuć, wiecie jak jest w urzędach...więc czy za darmo czy nie musimy tam iść i pozałatwiać te wszystkie zmiany!!! Pozdrawiam
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-19 11:31:24
o jakich wiążących decyzjach dla przyszłych pokoleń mówisz? fajnie,że miasto postawi tam nowy blok mieszkalny,tyle osób czeka na mieszkania
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-19 11:00:00
jeśli już,to powinni wyprowadzić się ci ,którym nazwa Makowska się nie podobała a nie odwrotnie
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-19 10:53:28
to czy dobrze została podjęta decyzja to ocenią wyborcy,szkoda tylko ,że tym co wojsko życie uratowało nazywają czasami ciemnoty i zabobonów.Sam się wyprowadż a swoje rady zachowaj dla siebie,nie mów ludziom co mają robić
odpowiedz
Zgłoś wpis
tomek06-301 - niezalogowany
2009-11-19 10:26:32
Zażądajcie upublicznienia ankiety, ilu za ilu przeciw, wtedy będzie wiadomo kto ponosi odpowiedzialność czy mieszkańcy czy agencja mieszkaniowa i władze miasta.
odpowiedz
Zgłoś wpis
mieszkanka - niezalogowany
2009-11-18 23:56:15
tez to popieram!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
gość
2009-11-18 14:46:55
Onaa- przed tykaniem poprzedniego burmistrza naucz się poprawnie pisać JEGO nazwisko.A to co napisałaś pamiętaj jest karalne.Kogo okradł Pan Lendzion.Uważaj bo On pobiegnie do prokuratury tak jak to inni czynią.A prokurator też człowiek,spoko.
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-18 10:52:53
Barzdo dobrze, że podjęta została taka decyzja. Uporządkowane zostaną zaszłości z czasów ciemnoty i zobobonu. Szacunek dla Radnych i Burmistrza za podjęcie trafnych aczkolwiek spornych i wiążących decyzji dla przyszłych pokoleń. Prędzej czy później i tak należało to zrobić. Biorąc pod uwagę, że większość mieszkań jest sprzedana, każdy może decyzować o tym gdzie chce mieszkać - można się wyprowadzić a nie tylko psioczyć i nic nie robić.
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-18 09:21:27
tez musze sobie wymnienic legitymacje ale jak przyniose zaswiadczenie ze to nastapila zmiana ulicy a nie ja sie przemeldowalam to nie place za wymiane. sprobuj i Ty dowiedziec sie tego w dziekanacie
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-18 08:17:09
za radosną twórczość niektórych radnych inni muszą płacić
odpowiedz
Zgłoś wpis
onaa - niezalogowany
2009-11-18 08:02:25
wam ludzie to nigdy nie dogodzi, za Lędziona krzyczeliście, że źle, że nic sie w mieście nie dzieje, że nas okrada itd, itp, więc wybraliście sobie nowego Burmistrza, i też juz Wam sie nic nie podoba, ludzie troszke powagi i rozumu, bo dla mnie Ty Wy robicie całe g**** dla miasta, siedzicie tylko i narzekacie i jeczycie, albo demolujecie....
odpowiedz
Zgłoś wpis
co tu gadac - niezalogowany
2009-11-18 07:32:47
Fakt jest faktem, że sprawę spieprzono maksymalnie. Ktoś tu już wspomniał o zmianie numeracji niektórych domów jednorodzinnych i zwrocie kosztów kilku osobom a nie kilkuset.
odpowiedz
Zgłoś wpis
do we - niezalogowany
2009-11-18 07:20:38
Kolego "we" prawdopodobnie nikt nie ma nic przeciwko jednostce wojskowej tylko przeciwko zachowaniu niektórych osób. Więc komentarz wielce nietrafiony.
odpowiedz
Zgłoś wpis
we - niezalogowany
2009-11-18 07:05:23
gdyby nie TREPOWNIA to wszystkie KUPRIE w tym Przasnyszu bez pracy by zostali albo za marne grosze u prywaciarzy by zapiep... a te wielkie przasnyskie markety zamykali by jeden po drugim szanowny 0000 trzeba trochę myśleć a może zbyt wielki wysiłek jak twój mały mózg.
odpowiedz
Zgłoś wpis
de - niezalogowany
2009-11-18 06:58:43
do Orlik - głupoty to ty wypisujesz. Zmiana numeracji również wymusza wymianę dokumentów - chyba logiczne co.
odpowiedz
Zgłoś wpis
dsa - niezalogowany
2009-11-18 06:56:00
"Pozostali mieszkańcy także zadają pytania, dlaczego miasto z ich pieniędzy finansuje taką zmianę" ...ciekawe a mieszkańcy ul Wojskowej to nie są mieszkańcami Przasnysza i nie płacą podatków. Gratuluję poglądu. Najpierw trzeba się zastanowić co się pisze a później pisać.
odpowiedz
Zgłoś wpis
0000 - niezalogowany
2009-11-17 21:25:39
może trzeba było nazwać ulicę np, TREPOWNIA :)
odpowiedz
Zgłoś wpis
moi - niezalogowany
2009-11-17 21:17:37
Ulica imienia Krzysztofa Kamila Baczyńskiego już jest w Przasnyszu. Nie tylko gust, ale i dobra mapa by się przydała.
odpowiedz
Zgłoś wpis
przylot - niezalogowany
2009-11-17 21:02:54
Ciekawa jestem kto wymyśilł tak nieciekawą nazwę ulicy.Mieszkamy blisko osiedla pisarzy polskich i czy komuś w Radzie Miasta zabrakło wyobraźni? Napewno jest w polskim dorobku literackim jakieś " wolne" nazwisko,chociazby - ulica imieniem Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.Widzę, ze w Radzie Miasta zabrakło jakiegoś kobiecego głosu dobrego gustu!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
*** - niezalogowany
2009-11-17 20:21:16
Przestańcie pisać, bo Pan T. znów pobiegnie wypłakać się w rękaw kolegom z pewnej instytucji i znów będziemy wzywani w charakterze swiadków.
odpowiedz
Zgłoś wpis
swój - niezalogowany
2009-11-17 19:27:14
ja bym proponował ul.Trochimiuka Odnowiciela
odpowiedz
Zgłoś wpis
dp - niezalogowany
2009-11-17 19:18:07
Wielkie wierutne kłamstwo że to ludzie chcieli zmiany ulicy.Była puszczona lista po blokach z zapytaniem kto się zgadza na mojej klatce zgodę wyraziły aż trzy rodziny na trzydzieści w innych blokach podobnie rozmawiałem z ludżmi to wiem i ciekawy jestem gdzie ta lista a tych pomysłodawców z rady miasta trzeba rozliczyć przy następnych wyborach nawet nie mają pojęcia co zrobili całe życie myślał za nich przełożony i księgowy to nie mają pojęcia co trzeba zmieniać jak się ma swoją działalnośc gospodarczą, że to nie tylko dowód jak u emeryta co dorabia jako stójkowy.
odpowiedz
Zgłoś wpis
fantom - niezalogowany
2009-11-17 19:17:48
Jestem z osiedla wojskowego i nie przypominam sobie by ktos sie zgadzal na zmiane nazwy ulicy. Prawie wszyscy podmisali sie na "nie" wiec nie piszcie glupot ze to mieszkancy osiedla chcieli zmiany. A na ta zmiene moge tylko powiedziec tak " GLUPOTA LUDZKA NIE ZNA GRANIC
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-17 19:14:23
jak na razie wymieniłem za darmo dowód osobisty, prawo jazdy za 70zł i czeka mnie jeszcze wymiana legitymacji studenckiej a to również koszt dodatkowych 25zł. Dodam tylko, ze stary dowód i prawko miały niecałe 1,5 roku
odpowiedz
Zgłoś wpis
OW - niezalogowany
2009-11-17 18:44:45
do ORLIK: ja nie zycze sobie zeby moje pieniadze szły na inwestycje na orlika:] w dupie byles i gowno widzialeś. tyle mam Ci do powiedzenia. do tego co mowil o kasynie... a czy byles choc na jedym spotkaniu??dla Ciebie na pewno miejsce by bylo;]ale po co oderwac dupe sprzed tv ;]gratuluje:D ciemnogrod...długa droga do oświecenia. a jak jestescie tacy madrzy wszyscy to startujcie w wyborach;D na pewno na Was zaglosuje:D:D:D
Wielkie zaskoczenie,nawet dla mieszkańców, którzy byli na spotkaniach,że inicjatywa zmiany nazwy ulicy wyszła od Wspólnot Mieszkaniowych.Prosimy o podanie nazwisk Zarządow Wspólnot ,które wnioskowały zmianę.Jeżeli Burmistrz twierdzi,że to wspólnoty TO NIECH BURMISTRZ ma odwagę i poda do wiadomości mieszkańców osiedla, nazwiska Zarządu Wspólnoty,który wnioskował zmianę.Abstrachując od tego co kto i dlaczego, pytam dlaczego nazwa WOJSKOWA?Na czyją cześć,kto decydował.Chcemy mieć jasność w sprawie.Obecnie obwiniamy radnych,burmistrza,a burmistrz twierdzi,że to wspólnoty. Myślę,że urzędnicy,którzy byli na spotkaniach sporządzili protokóły i dokumenty posiadają.Nazwa okropna,przecież to osiedle nie jest już dawno wojskowe.Panie Burmistrzu niech się pan "wybieli" .A może panowie radni Wroblewski i Borowicz odezwą się w tej sprawie ,są oni w Zarządach Wspólnot.Prosimy BARDZO.
odpowiedz
Zgłoś wpis
MK - niezalogowany
2009-11-17 18:31:43
"...wymiana dowodu z powodu zmian administracyjnych za darmo to nie żadna łaska...", tylko co znaczy za darmo przecież są to koszty poniesione przy wyrobieniu nowych dokumentów w instytucjach państwowych którym za powyższe trzeba zapłacić jeśli gratis dla obywatela to z kasy urzędu /miasta lub starostwa/ a więc z wpływów z naszych podatków, zamiast pokryć zlikwidowanie choćby jednej więcej kałuży lub dziury w tym mieście. A może należało zmienić powtarzającą się numerację na "cywilnej" części ul. Makowskiej /tam jest mniejsze zaludnienie pod jednym numerem - tzn. mniejsze koszty ogólne/
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-17 14:42:58
dlaczego ulica Wojskowa a nie akurat Cywilna? przecież tam teraz więcej cywili
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-17 12:59:55
a mozna wiedzieć,której to wspólnoty był pomysł i prośba bo o ile mi wiadomo to tyle wspólnot ile bloków,mnie o nazwę ulicy nikt się nie pytał tak samo i innych osób
odpowiedz
Zgłoś wpis
Mieszkaniec osi - niezalogowany
2009-11-17 12:04:36
Im się wszystkich w d**ach przewraca. Nie mają co robić to tylko ludzi wk***iają. Dzięki wielkie. Urzędnicy zas***i.
odpowiedz
Zgłoś wpis
x - niezalogowany
2009-11-17 11:56:24
wymiana dowodu z powodu zmian administracyjnych za darmo to nie żadna łaska,takie są przepisy,tylko kto zwróci inne koszty?ludzie byli tak naiwni,że uwierzyli zapewnieniom iż wszystko pozostałe będzie też za darmo
odpowiedz
Zgłoś wpis
okularnik - niezalogowany
2009-11-17 11:44:29
Mam nadzieję, że to już ostatni "cudowny" pomysł obecnego burmistrza.Z tego co wiem wiele osób nie wyrażało od początku zgody na ów pomysł- no ale cóż! Rzeczywiście biegania po urzędach jest sporo!!!!!!!!!! Takich mamy radnych jakich sami wybraliśmy!!!!!! Gratulacje!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-17 11:24:04
pomysłodawcy za takie fanaberie niech płacą z własnej kieszeni
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-17 11:09:53
Frekwencja była słaba bo sala w kasynie kilkaset osób nie zmieści
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-17 11:07:52
mieszkańcy nie chcieli zmiany ulicy a już tym bardziej takiej nazwy,po prostu naciągnięto ludzi na koszty i chodzenie po urzędach,prowadzący zebrania wiedzą,że większość była przeciwna,ale z urzędem nikt nie wygra i tak zrobią jak chcą,nie ma co nam zazdrościć
odpowiedz
Zgłoś wpis
ja - niezalogowany
2009-11-17 10:17:26
a co za różnica czy mieszkam na makowskiej czy na wojskowej - ale jak ktoś nie ma co robić to sobie zajęcie znajdzie a potem chwali się jaki z niego czynny społecznik i jak wiele dla miasta zrobił.
odpowiedz
Zgłoś wpis
poioi - niezalogowany
2009-11-17 10:14:56
Zmiana numeracji bloków oznaczałaby to samo... Ludzie sami chcieli tej zmiany! Jeśli im się nie podoba, to powinni mieć pretensje do wspólnoty mieszkaniowej, a nie do władz miasta. To był pomysł i prośba wspólnoty, a nie burmistrza! Nawet nazwa ulicy nie pochodzi od niego, tylko od wspólnoty...
odpowiedz
Zgłoś wpis
Orlik - niezalogowany
2009-11-17 09:41:20
Ja jestem z Orlika i nie życzę sobie, żeby pieniądze szły na takie głupoty. Można było zmienić samą numerację bloków a nie setkom ludzi ulicę!
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2009-11-17 09:07:27
do kosztów trzeba jeszcze doliczyć zmianę w ksiegach wieczystych u notariusza o czym nie wspominali dwaj wspaniali radni.Wyborcy będą o tym pamiętać,teraz czekamy na te cuda na osiedlu.Złorzeczenia mieszkańców nie nadają się do powtórzenia
odpowiedz
Zgłoś wpis
OW - niezalogowany
2009-11-17 07:21:23
bo osiedle wojskowe to też Przasnysz??i ludzie stąd tez płacą podatki??DURNY TEN ARTYKUŁ;] mieszkańcy tego osiedla chcieli zmiany nazwy ulicy.i po to były spotkania żeby każdy zainteresowany mógł się wypowiedzieć a nie teraz tyłki obrabiać. frekwencja na spotkaniach nie powalała na kolana.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Niech nie płacza, ponad 20 lat mieszkałem na jednsotce, nie zbiednieją. Jak płacza to tylko ich hipokryzja. tez musze dowod i prakwo zmeinic, paszport oleje poki co. I jeszcze jedno nie mieszkam w wsi p-sz od dawna ale ile za waldka drog poroboli i wogole, wszedzie, nawet na karwacz jechał na jointa to asfaltem to szok. gratulujke waldkowi, ogaranł ten syf. pozdro mistrz z jwp.
Zmiany sa takie piekne ze na osiedlu nie ma juz nic co kiedys bylo nawet juz nie ma lawek, czytanie tych glupot ze te zmiany ida na leprze itd. masakruja umysl. Sprzeczanie sie nic tu nie da bo i tak zrobia swoje i tak ale skoro juz zmienili nazwe ulicy to teraz ten ktory to wymyslil niech wybeceluje kase na to by mieszkancy osiedla nie dokladali do czyjegos interesu. Mieszkam tu 30lat jak nie dluzej i wisi mi czy to bedzie makowska czy wojskowa chodzi tylko o fakt ze z portwela ubywa
na taki pomysł mogli wpaść tylko ludzie nie pochodzący z Przasnysza,nazwa ulicy jest bardzo stara podobnie jak Swierczewo czy Mostowa
Marchewka uwal się przy pietruszce i odpocznij bo mózg ci się lasuje.Czytaj dobrze a potem komentuj.NIE POTRAFISZ NAWET LOGICZNIE MYŚLEĆ
ciekawi mnie dlaczego nikt wcześniej nie wystąpił z taką inicjatywą nawet za kadencji poprzedniego burmistrza,czy wtedy to nikomu nie przeszkadzało?
hehe o czym Ty do mnie w ogole piszesz?:) wez Ty sie zastanow zanim znowu cos walniesz
do marchewki,te zmiany estetyczne to chyba płotki przypominające ogrodzenia pastwisk,nawet głupich koszy na śmieci brak,szkoda,że nie widziałeś jak wyglądało pięknie to osiedle jakieś 30 lat temu
do -tu- mylisz mnie z jakąś inną marchewką, dobrze wiem kto powinien zrobić porządek w parku, dziwię się jednak, że nie przeszkadzało ci że żyjesz w szarym, smutnym i zapyziałym otoczeniu. To zmiany które zaistniały podniosły estetykę otoczenia a zmiana nazwy ulicy daje możliwość kolejnych . Najgorsi są w tej sprawie ci co tylko jęczą i zawodzą i nic nie robią.
OW, a Ty skąd wiesz gdzie mieszkają inni. Otóż to, nie wiesz. Więc się nie wypowiadaj na temat innych gdzie kto mieszka. Jak ktoś Ci powiedział podobny argument jak Ty innym to od razu się dziwisz. Na drugi raz nie ogłaszaj gdzie ktoś mieszka, a gdzie nie bo sam wiesz że to gdybanie.
już widzę te cuda a zwłaszcza park
a skad TY wiesz gdzie ja mieszkam??:D ciekawe bardzo:]
najlepiej pozmieniać w mieście więcej nazw ulic niech przekonają się ile to kosztuje to dla tych mądrusiów
OW też nie mieszkasz tam gdzie piszesz. Cwaniaku, wszyscy wiedzą gdzie mieszkasz.
Data: 19 listopad 2009, 12:32 pytanie do osoby,której wystarczyła zmiana ulicy ,by poczuła się oświecona:po co w ogóle zamieszkała na osiedlu skoro nie podobała jej się nazwa ulicy tudzież klimat ciemnoty i zacofania mieszkam tu na pewno dluzej niz Ty o ile TY w ogole mieszkasz na tym osiedlu. zmiana nazwy ulicy to poczatek zmian, a zawsze od czegos trzeba zaczac!!!po drugie ciemnota i zacofanie ukazuje sie w tym co niektorzy inteligenci wypisuja tu (sami nic nie zrobia w tym kierunku zeby cos polepszyc.)
do Marchewka-jesteś doskonale ustawiona w tej sprawie i powinnaś wiedzieć,że ten zapuszczony park należy do MIASTA.A co do urody tego osiedla po zmianie nazwy ulicy to nie dyskutuj skoro tu nie mieszkasz.Mnie było dobrze,jest i będzie niezależnie od nazwy ulicy.Co do obsługi w Urzędach przy zmianach dokumentów,byłam zawsze załatwiana miło i kompetentnie.Paniom Brzezińskiej i Homot dziękuję.
Mieszkałam na osiedlu przy ul. Wojskowej duużo lat, zmiany były konieczne co tylko wpłynęło na "urodę" tego miejsca i sądzę, że wszystko idzie w dobrym kierunku, tylko "awanturka" taka typowo nasza-polska i wiele osób jakby z "innej bajki". Może ktoś pomyśli przy okazji o tym nieziemsko zapuszczonym parku przy ul. Wojskowej.
mieszkańcy mówią,że to decyzja miasta,miasto twierdzi odwrotnie,aby uciąć wszelkie spekulacje wystarczy tylko podać kto konkretnie i kiedy wystąpił do miasta z takim wnioskiem,tylko tyle
pytanie do osoby,której wystarczyła zmiana ulicy ,by poczuła się oświecona:po co w ogóle zamieszkała na osiedlu skoro nie podobała jej się nazwa ulicy tudzież klimat ciemnoty i zacofania
Co Wy niektórzy wiecie o całej sprawie! No proszę powiedzieć, kto z komentujących mieszka na osiedlu i kto uczestniczył w zebraniach??? myślę, że nie wielu z Was skoro wypisujecie takie bzdury! Za zmianą nazwy ulicy optowała większość (tak jak to bywa w demokracji) zebranych na spotkaniu z władzami, konkretna nazwa ulicy została wybrana z kilku propozycji również większością głosów tych, którzy zdecydowali się głosować! Różne pisma "krążyły" po mieszkaniach, ale jeszcze trzeba czasem przeczytać co się podpisuje lub nie i wtedy można mieć pretensje! Zgadzam się, że osiedle wojskowe to też Przasnysz i jego mieszkańcy to równoprawni Przasnyszanie i nie na miejscu są moim zdaniem teraz kłótnie kto za kogo płaci itd...bo ja mogę powiedzieć, że nie zgadzam się na renowacje, konserwacje i taki tam na Orlika, bo tam nie mieszkam i mnie to nie obchodzi! ale tak nie jest! dbajmy o nasze miasto i bądźmy solidarni!!! Do mieszkańców "nie-osiedla" - powinniście nam raczej współczuć, wiecie jak jest w urzędach...więc czy za darmo czy nie musimy tam iść i pozałatwiać te wszystkie zmiany!!! Pozdrawiam
o jakich wiążących decyzjach dla przyszłych pokoleń mówisz? fajnie,że miasto postawi tam nowy blok mieszkalny,tyle osób czeka na mieszkania
jeśli już,to powinni wyprowadzić się ci ,którym nazwa Makowska się nie podobała a nie odwrotnie
to czy dobrze została podjęta decyzja to ocenią wyborcy,szkoda tylko ,że tym co wojsko życie uratowało nazywają czasami ciemnoty i zabobonów.Sam się wyprowadż a swoje rady zachowaj dla siebie,nie mów ludziom co mają robić
Zażądajcie upublicznienia ankiety, ilu za ilu przeciw, wtedy będzie wiadomo kto ponosi odpowiedzialność czy mieszkańcy czy agencja mieszkaniowa i władze miasta.
tez to popieram!!
Onaa- przed tykaniem poprzedniego burmistrza naucz się poprawnie pisać JEGO nazwisko.A to co napisałaś pamiętaj jest karalne.Kogo okradł Pan Lendzion.Uważaj bo On pobiegnie do prokuratury tak jak to inni czynią.A prokurator też człowiek,spoko.
Barzdo dobrze, że podjęta została taka decyzja. Uporządkowane zostaną zaszłości z czasów ciemnoty i zobobonu. Szacunek dla Radnych i Burmistrza za podjęcie trafnych aczkolwiek spornych i wiążących decyzji dla przyszłych pokoleń. Prędzej czy później i tak należało to zrobić. Biorąc pod uwagę, że większość mieszkań jest sprzedana, każdy może decyzować o tym gdzie chce mieszkać - można się wyprowadzić a nie tylko psioczyć i nic nie robić.
tez musze sobie wymnienic legitymacje ale jak przyniose zaswiadczenie ze to nastapila zmiana ulicy a nie ja sie przemeldowalam to nie place za wymiane. sprobuj i Ty dowiedziec sie tego w dziekanacie
za radosną twórczość niektórych radnych inni muszą płacić
wam ludzie to nigdy nie dogodzi, za Lędziona krzyczeliście, że źle, że nic sie w mieście nie dzieje, że nas okrada itd, itp, więc wybraliście sobie nowego Burmistrza, i też juz Wam sie nic nie podoba, ludzie troszke powagi i rozumu, bo dla mnie Ty Wy robicie całe g**** dla miasta, siedzicie tylko i narzekacie i jeczycie, albo demolujecie....
Fakt jest faktem, że sprawę spieprzono maksymalnie. Ktoś tu już wspomniał o zmianie numeracji niektórych domów jednorodzinnych i zwrocie kosztów kilku osobom a nie kilkuset.
Kolego "we" prawdopodobnie nikt nie ma nic przeciwko jednostce wojskowej tylko przeciwko zachowaniu niektórych osób. Więc komentarz wielce nietrafiony.
gdyby nie TREPOWNIA to wszystkie KUPRIE w tym Przasnyszu bez pracy by zostali albo za marne grosze u prywaciarzy by zapiep... a te wielkie przasnyskie markety zamykali by jeden po drugim szanowny 0000 trzeba trochę myśleć a może zbyt wielki wysiłek jak twój mały mózg.
do Orlik - głupoty to ty wypisujesz. Zmiana numeracji również wymusza wymianę dokumentów - chyba logiczne co.
"Pozostali mieszkańcy także zadają pytania, dlaczego miasto z ich pieniędzy finansuje taką zmianę" ...ciekawe a mieszkańcy ul Wojskowej to nie są mieszkańcami Przasnysza i nie płacą podatków. Gratuluję poglądu. Najpierw trzeba się zastanowić co się pisze a później pisać.
może trzeba było nazwać ulicę np, TREPOWNIA :)
Ulica imienia Krzysztofa Kamila Baczyńskiego już jest w Przasnyszu. Nie tylko gust, ale i dobra mapa by się przydała.
Ciekawa jestem kto wymyśilł tak nieciekawą nazwę ulicy.Mieszkamy blisko osiedla pisarzy polskich i czy komuś w Radzie Miasta zabrakło wyobraźni? Napewno jest w polskim dorobku literackim jakieś " wolne" nazwisko,chociazby - ulica imieniem Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.Widzę, ze w Radzie Miasta zabrakło jakiegoś kobiecego głosu dobrego gustu!!!!!!!!!!!!!!
Przestańcie pisać, bo Pan T. znów pobiegnie wypłakać się w rękaw kolegom z pewnej instytucji i znów będziemy wzywani w charakterze swiadków.
ja bym proponował ul.Trochimiuka Odnowiciela
Wielkie wierutne kłamstwo że to ludzie chcieli zmiany ulicy.Była puszczona lista po blokach z zapytaniem kto się zgadza na mojej klatce zgodę wyraziły aż trzy rodziny na trzydzieści w innych blokach podobnie rozmawiałem z ludżmi to wiem i ciekawy jestem gdzie ta lista a tych pomysłodawców z rady miasta trzeba rozliczyć przy następnych wyborach nawet nie mają pojęcia co zrobili całe życie myślał za nich przełożony i księgowy to nie mają pojęcia co trzeba zmieniać jak się ma swoją działalnośc gospodarczą, że to nie tylko dowód jak u emeryta co dorabia jako stójkowy.
Jestem z osiedla wojskowego i nie przypominam sobie by ktos sie zgadzal na zmiane nazwy ulicy. Prawie wszyscy podmisali sie na "nie" wiec nie piszcie glupot ze to mieszkancy osiedla chcieli zmiany. A na ta zmiene moge tylko powiedziec tak " GLUPOTA LUDZKA NIE ZNA GRANIC
jak na razie wymieniłem za darmo dowód osobisty, prawo jazdy za 70zł i czeka mnie jeszcze wymiana legitymacji studenckiej a to również koszt dodatkowych 25zł. Dodam tylko, ze stary dowód i prawko miały niecałe 1,5 roku
do ORLIK: ja nie zycze sobie zeby moje pieniadze szły na inwestycje na orlika:] w dupie byles i gowno widzialeś. tyle mam Ci do powiedzenia. do tego co mowil o kasynie... a czy byles choc na jedym spotkaniu??dla Ciebie na pewno miejsce by bylo;]ale po co oderwac dupe sprzed tv ;]gratuluje:D ciemnogrod...długa droga do oświecenia. a jak jestescie tacy madrzy wszyscy to startujcie w wyborach;D na pewno na Was zaglosuje:D:D:D
Wielkie zaskoczenie,nawet dla mieszkańców, którzy byli na spotkaniach,że inicjatywa zmiany nazwy ulicy wyszła od Wspólnot Mieszkaniowych.Prosimy o podanie nazwisk Zarządow Wspólnot ,które wnioskowały zmianę.Jeżeli Burmistrz twierdzi,że to wspólnoty TO NIECH BURMISTRZ ma odwagę i poda do wiadomości mieszkańców osiedla, nazwiska Zarządu Wspólnoty,który wnioskował zmianę.Abstrachując od tego co kto i dlaczego, pytam dlaczego nazwa WOJSKOWA?Na czyją cześć,kto decydował.Chcemy mieć jasność w sprawie.Obecnie obwiniamy radnych,burmistrza,a burmistrz twierdzi,że to wspólnoty. Myślę,że urzędnicy,którzy byli na spotkaniach sporządzili protokóły i dokumenty posiadają.Nazwa okropna,przecież to osiedle nie jest już dawno wojskowe.Panie Burmistrzu niech się pan "wybieli" .A może panowie radni Wroblewski i Borowicz odezwą się w tej sprawie ,są oni w Zarządach Wspólnot.Prosimy BARDZO.
"...wymiana dowodu z powodu zmian administracyjnych za darmo to nie żadna łaska...", tylko co znaczy za darmo przecież są to koszty poniesione przy wyrobieniu nowych dokumentów w instytucjach państwowych którym za powyższe trzeba zapłacić jeśli gratis dla obywatela to z kasy urzędu /miasta lub starostwa/ a więc z wpływów z naszych podatków, zamiast pokryć zlikwidowanie choćby jednej więcej kałuży lub dziury w tym mieście. A może należało zmienić powtarzającą się numerację na "cywilnej" części ul. Makowskiej /tam jest mniejsze zaludnienie pod jednym numerem - tzn. mniejsze koszty ogólne/
dlaczego ulica Wojskowa a nie akurat Cywilna? przecież tam teraz więcej cywili
a mozna wiedzieć,której to wspólnoty był pomysł i prośba bo o ile mi wiadomo to tyle wspólnot ile bloków,mnie o nazwę ulicy nikt się nie pytał tak samo i innych osób
Im się wszystkich w d**ach przewraca. Nie mają co robić to tylko ludzi wk***iają. Dzięki wielkie. Urzędnicy zas***i.
wymiana dowodu z powodu zmian administracyjnych za darmo to nie żadna łaska,takie są przepisy,tylko kto zwróci inne koszty?ludzie byli tak naiwni,że uwierzyli zapewnieniom iż wszystko pozostałe będzie też za darmo
Mam nadzieję, że to już ostatni "cudowny" pomysł obecnego burmistrza.Z tego co wiem wiele osób nie wyrażało od początku zgody na ów pomysł- no ale cóż! Rzeczywiście biegania po urzędach jest sporo!!!!!!!!!! Takich mamy radnych jakich sami wybraliśmy!!!!!! Gratulacje!!!!!!!!!!!!!
pomysłodawcy za takie fanaberie niech płacą z własnej kieszeni
Frekwencja była słaba bo sala w kasynie kilkaset osób nie zmieści
mieszkańcy nie chcieli zmiany ulicy a już tym bardziej takiej nazwy,po prostu naciągnięto ludzi na koszty i chodzenie po urzędach,prowadzący zebrania wiedzą,że większość była przeciwna,ale z urzędem nikt nie wygra i tak zrobią jak chcą,nie ma co nam zazdrościć
a co za różnica czy mieszkam na makowskiej czy na wojskowej - ale jak ktoś nie ma co robić to sobie zajęcie znajdzie a potem chwali się jaki z niego czynny społecznik i jak wiele dla miasta zrobił.
Zmiana numeracji bloków oznaczałaby to samo... Ludzie sami chcieli tej zmiany! Jeśli im się nie podoba, to powinni mieć pretensje do wspólnoty mieszkaniowej, a nie do władz miasta. To był pomysł i prośba wspólnoty, a nie burmistrza! Nawet nazwa ulicy nie pochodzi od niego, tylko od wspólnoty...
Ja jestem z Orlika i nie życzę sobie, żeby pieniądze szły na takie głupoty. Można było zmienić samą numerację bloków a nie setkom ludzi ulicę!
do kosztów trzeba jeszcze doliczyć zmianę w ksiegach wieczystych u notariusza o czym nie wspominali dwaj wspaniali radni.Wyborcy będą o tym pamiętać,teraz czekamy na te cuda na osiedlu.Złorzeczenia mieszkańców nie nadają się do powtórzenia
bo osiedle wojskowe to też Przasnysz??i ludzie stąd tez płacą podatki??DURNY TEN ARTYKUŁ;] mieszkańcy tego osiedla chcieli zmiany nazwy ulicy.i po to były spotkania żeby każdy zainteresowany mógł się wypowiedzieć a nie teraz tyłki obrabiać. frekwencja na spotkaniach nie powalała na kolana.