Reklama

Dyrektor znalazł sposób na ukrócenie korepetycji

02/04/2010 11:31

Dyrektor Publicznego Gimnazjum w Przasnyszu, Grzegorz Grabowski znalazł sposób na to, aby płatnych korepetycji było jak najmniej. Korepetycje są zmorą przasnyskich szkół, a fora internetowe pełne są krytyki nauczycieli, który po godzinach biorą swojego ucznia na płatne dokształcanie.

W dzisiejszym Kurierze Przasnyskim dyrektor przasnyskiego gimnazjum opowiada o kursach dla uczniów gimnazjów, które maja im pomóc w jak najlepszym zdaniu egzaminu gimnazjalnego. Kurs przeznaczony jest dla wszystkich uczniów i nosi zachęcającą nazwę "Egzamin z klasą".

Jak informuje dyrektor Grabowski kurs ten odbywa się w ramach godzin do dyspozycji dyrektora i godzin Karty Nauczyciela. Zainteresowanie kursem jest bardzo duże. Powstało 8 grup, w których uczy się 220 uczniów.

Gratulujemy pomysłowości dyrektorowi i mamy nadzieję, że jego śladem podążą inne przasnyskie szkoły.

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    uczeń - niezalogowany 2010-04-06 02:40:28

    Drogi rodzicu, ja jestem uczniem ZSP i była taka historia, ze przeprowadzano ankiety przez kuratorium oświaty. Oczywiście każdy zaznaczył, że żadnych koróków nie ma i nigdy nie było. Nie wiem czemu młodzież dała się tak łątwo zastraszyć swoim psorom, skoro ankiety był anonimowe..!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodzic - niezalogowany 2010-04-05 19:27:59

    Bardzo się dziwię tej sytuacji.Skoro nauczyciel to urzędnik państwowy a zmuszanie do korków to na pewno korupcja, dlaczego nie zajął się tym jeszcze prokurator, z urzędu.Który "korkociąg" płaci podatki od tych dochodów, który ma kasę fiskalną?Ta sprawa jest głośna w całym kraju, nie tylko w Przasnyszu i nikt z tym nic nie robi.Czy to znaczy że ta grupa zawodowa jest ponad prawem.Kiedy lekarz wyciąga łapę po łapówkę CBA wyprowadza go w kajdankach.Może wreszcie dyrektorzy szkół przyjrzeli by się pracy swoich podwładnych, wynikom jakie osiągają ich uczniowie i wyciągnęli wnioski. Jeżeli nauczyciel nie potrafi w ramach lekcji nauczyć ucznia nawet na dwóję to się po prostu do tego fachu nie nadaje.Ja swojego psa nauczyłem polskiego na dwóję, rozumie wszystko co do niego mówię, a że nie umie odpowiedzieć po polsku dla tego ma dwa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bulwers - niezalogowany 2010-04-05 18:12:11

    Wziąć się w końcu za tą oświatę, nie! Luz-pas mają z korkami. Mój syn dostał nerwicy serca przez jednego z profesorów matematyki i leżał 5 dni w szpitalu z kroplówką! Bał się, że nie zda. Ani jednej 2 nie miał na świadectwie, tylko ta nieszczęsna matematyka leżała. Bardzo nie ładnie tak zastraszać uczniów..! Ale całe szczęście taka selekcja panuje aby w pierwszej klasie i mamy, to już za sobą...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    madra - niezalogowany 2010-04-05 16:06:30

    Dokładnie, na ul. Mazowieckiej w liceum jest to samo. Szczególnie nauczycielki od matematyki "kręcą lody" na korepetycjach. Stawiają pały i kręcą nosem na ucznia któremu bardzo kiepsko idzie z tego przedmiotu. Ja skonczyłam tamto liceum 5 lat tem, teraz jestem na studiach. Od tamtego momentu ani razu nie przydały mi się te pierdoły których tam uczyli stawiając jedynki! W grę wchodziły tylko korki by zdac i zaliczyć przedmiot. Wtedy i tak się nic dalej nie rozumiało, pomimo tych korków za 200 stówy! Ale nauczyciel stawiał oceny dop. za samo to, że się do niego chodzi i mu płaci. Wg mnie może tak każdy w szkole robić z każdego przedmiotu i zarabiać na uczniach i ich rodzicach. To bardzo niesprawiedliwe!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodzic z Przasn - niezalogowany 2010-04-05 13:30:00

    Słyszałem masę negatywnych opinii nt. wymuszania korków przez nauczycieli w LO w Przasnyszu. Syn się tam wybiera w przyszłym roku szkolnym aż się boję co to będzie. W chwili obecnej jest na podium w pewnym gimnazjum a co będzie dalej? Drugi syn uczy się na Sadowej. Tu też jest na podium. twierdzi, że bez problemów poradzi sobie bez korków ale sam bardzo dużo się uczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-04-04 17:06:38

    Drogi "uczniu", co do P. Leszka z sadowej to się mylisz. To świetny nauczyciel, sam mnie uczy. Gdyby nie ten Pan te całe ZSP już dawno by roznieśli... Jak się u tego Pana uczysz, to zdasz, nie to nie... Trzeba się trochę przyłożyć, a nie !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dasaddsa - niezalogowany 2010-04-04 14:35:26

    Bzdura! Te godziny wynikają z karty nauczyciela! One musiały być zagospodarowane. Kampania wyborcza ruszyła...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    uczenica - niezalogowany 2010-04-03 21:29:35

    korzystałam z "egzaminu z klasa"to nic nie daje całego roku nie da sie nadrobić w ciagu pary godzin...w gimnazjum nuczyciele uwazaja tylko dobrych ucznów słabi ich nie interesuja,a co do młodzieży to prawda jest okropna i bezwzględna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    uczeń - niezalogowany 2010-04-03 20:57:40

    Nauczyciele specjalnie stawiają 1 uczniom żeby przyszli do nich na korki jak on to mówił że nie widzę u Ciebie indywidualnego nauczania to mówił Leszek T. nauczyciel z sadowej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adam - niezalogowany 2010-04-03 18:02:53

    oczywiscie nie tylko w gimnazjum ale również w lo nie bedę wymieniał nazwisk kazdy wie jak chodzisz i zapłacisz z przedmiot masz zaliczony

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    uczen - niezalogowany 2010-04-03 14:41:33

    Na mazowieckeij i na sadowej, w mojej klasie bylo tak ze jak ktos nei chodzil na korki to miale same paly, a jak zaczal chiodzic na korki to 5 i 4, moim zdaniem powinni sparwdzac nauczycieli jakich uczniów biora na "korki"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-04-03 10:29:10

    No właśnie jakoś takie tematy wypływają w roku wyborczym.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    LoLeL - niezalogowany 2010-04-03 10:19:35

    Może w końcu ktoś teraz wziął by się za LO?! OK korki są ok, ale nie udzielane przez swych nauczycieli! Ludzie nie ma nic złego w tym, że ktoś chce wiedzieć więcej, ale niech mu w tym nie pomaga jego nauczyciel za pieniądze! Taki nauczyciel jeden z drugim się przyzwyczai i co potem?! Pół klasy będzie musiało chodzić... A poza tym korki, to nie tylko zmora przasnyskich szkół, ale także dzieje się, to w Ciechanowie i każdym mieście, przynajmniej w szkołach ponadgimnazjalnych... Sam chodziłem do gimnazjum (na wsi). Tam temat korepetycji nie istnieje, nawet przed egzaminami, nauczyciele zostawali z nami po swoich godzinach czasem by coś wytłumaczyć... Drogi "rodzic" no tak masz rację, wszędzie są potrzebne ręce do pracy, ale pamiętaj, że szkoła to nie tylko Ci najlepsi i najgorsi, są także ci "przeciętni", którzy nie mają najlepszych ocen, ale co najważniejsze chcieli by się douczyć i właśnie tak robią. Widać po ich frekwencji 220 osób. Pomysł bardzo fajny. Ci co palą szlugi za bramą na pewno nie chodzą na te zajęcia, a innym są bardzo potrzebne... Najważniejsze żeby coś robić/działać w tej sprawie, a nie siedzieć bezczynnie jak inni. Mówić/osądzać jest łatwo, tylko trudniej z działaniami... Pozdrawiam i Wesołych Świąt życzę :]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cccc - niezalogowany 2010-04-03 04:04:36

    Zgadzam się z "chodzę na korki". Na mazowieckiej to samo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    meta - niezalogowany 2010-04-03 01:17:23

    Robienie sztucznej kampanii Grabowskiemu. Takie rzeczy są również w innych szkołach i w przasnyskim gimnazjum też są już od jakiegoś czasu. Też mi odkrycie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    chodzę na korki - niezalogowany 2010-04-02 21:23:44

    Nauczyciele walą pały często nie sprawdzając klasówek, zmuszając w ten sposób rodziców do wykupywania korków u nauczycieli, którzy uczą swoje pociechy chcąc mieć święty spokój.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodzic - niezalogowany 2010-04-02 21:00:18

    Ja uważam że to nie jest ważne czyj to pomysł.Ważne że ktoś stara się go wprowadzić w życie i pomóc tej sforze nieznośnych dzieciaków ukończyć gimnazjum z dobrym wynikiem.Moje dzieci też chodzą do gimnazjum i wiem co tam się dzieje.Zero szacunku dla nauczycieli, olewanie wszystkich i wszystkiego.Papierosy przypalają po wyjściu ze szkoły zaraz przy bramce.Kiedy jednej dziewczynie powiedziałem żeby nie paliła bo nie urośnie, usłyszałem odpowiedż "no i chuj".Wiadomo że większość uczniów to porządne dzieci ale ta rozwydrzona reszta ma wielki wpływ na zachowanie wszystkich.Dyrektor więc stara się pomóc tym słabym, bo dobrzy i tak sobie poradzą.Pytanie tylko czy warto im pomagać.Ktoś w naszym kraju musi kopać rowy i zamiatać ulicę.Ci rozwydrzeni są właśnie wspaniałymi kandydatami do pełnienia tych zaszczytnych funkcji.Jedyne co można zarzucić Panu Grabowskiemu to to że niepotrzebnie się stara im pomóc.Oni teraz tego nie chcą.Zrozumieją jak dorosną.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Eli - niezalogowany 2010-04-02 15:09:44

    No, ale jeśli uczniów gimnazjum trzeba kursami dodatkowo dokształcać żeby poradzili sobie ze zdaniem egzaminu, to chyba coś jednak nie tak z nauczaniem w tym gimnazjum. Powinni raz a porządnie być nauczeni bez masowej poprawki... Co? Panie dyrektorze, hmmm?...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    absolwent - niezalogowany 2010-04-02 14:00:58

    kursy w ramach "Egzaminu z klasą" są organizowane od kilku lat w przasnyskim gimnazjum :P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    uczennica - niezalogowany 2010-04-02 13:01:27

    W innych szkołach to niedopuszczalne żeby udzielać korepetycji uczniom, których się uczy. Korepetycje w Przasnyszu bardzo się szerzą i słyszeli o tym nawet uczniowie szkół bardzo oddalonych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodzic z Woli j - niezalogowany 2010-04-02 12:15:58

    żadna nowość, w innych szkołach coś takiego istnieje od września 2009r

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do