Reklama

Czy Stanisław W. i Andrzej C. ustawiali egzaminy na prawko?

02/03/2009 11:35
TO: Prokuratura Rejonowa w Ostrołęce od ponad roku prowadzi śledztwo w sprawie przyjmowania korzyści majątkowych przez egzaminatorów w ostrołęckim WORD.

Jak podaje Tygodnik Ostrołęcki prokuratura postawiła zarzuty dwóm mężczyznom z Przasnysza, egzaminatorowi Andrzejowi C., oraz właścicielowi szkoły nauki jazdy Stanisławowi W.


Więcej w jutrzejszym wydaniu Tygodnika Ostrołęckiego.



Przeczytaj także o sposobie na zdanie "prawka" pewnego chłopaka z Płocka:  Prawie jak Bond




Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    ;] - niezalogowany 2009-03-11 13:03:54

    Również zdawałam nie dawno, zdałam za 1 razem bez żadnych dodatkowych pieniędzy porostu nie stać mnie było!!! Ludzie opanujcie się co się z wami dzieje? Czy już nie ma ludzi z honorem? człowiek człowiekowi wilkiem? a gdzie są ludzie z klasą? Czemu nikt nie powie prosto w oczy? NIe ma odwagi czy co? Wg mnie nie powinniście obwiniać ludzi skoro nie wiecie... psujecie komuś imię dobrej szkoły!!! ZAstanówcie się nad Tym!!! bo aż smutno patrzeć na takie nie sprawiedliwe komentarze:( pzdr dla egzaminatorów:) i wielkie dzięki! :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cyc - niezalogowany 2009-03-08 12:02:30

    szkoda że nie mogą wypowiedzieć się ci co dali temu lub temu panu coś w zamian za pomoc w zdaniu prawka ale to zupełnie zrozumiałe jest a czemu a temu że się boją by nie byli szargani po sądach na świadków lub stracili prawko jeszcze he a co wtedy a no nic moi drodzy tylko Chiny w Przasnyszu i okolicach czyli rowery i skutery hahaha ale panowie W. i CZ. nagrodę za ochronę środowiska powinni dostać haha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-08 11:19:51

    nowy nie martw się - dla ciebie w piekle też się znajdzie miejsce

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zorro - niezalogowany 2009-03-08 08:59:22

    NIE WYDAJE MI SIĘ ŻEBY ZARZUTY STAWIANE PANU W. BYŁY ZWIĄZANE Z DZIAŁANIEM KONKURENCJI. WIDAĆ TU JEDNAK PO NIEKTÓRYCH WYPOWIEDZIACH ŻE KTOŚ CHCE TU GO DOBIĆ. CO DO PAZERNOŚCI PANA W. - NIE ZGADZAM SIĘ. W TAMTYM ROKU PAN W. ZE WZGLĘDU NA DUŻĄ LICZBĘ CHĘTNYCH NIE PRZYJĄŁ MNIE NA KURS I POLECIŁ SZKOLENIE U PANA SIKORSKIEGO - STWIERDZAJĄ ŻE ON BARDZO DOBRZE UCZY JEŹDZIĆ.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nowy - niezalogowany 2009-03-07 20:13:38

    Nie zwalajcie winy na konkurencję, bo W. nie jest na rynku nowicjuszem. To raczej On by prędzej wykończył innych z branży.To wszystko przez pazerność , takim ludziom to już "pół piekła mało". Myślę , że należy takim współczuć, ale bynajmniej nie z powodu zarzutów prokuratorskich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pijak - niezalogowany 2009-03-07 20:05:57

    evunia!mądra z Ciebie kobitka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    eva - niezalogowany 2009-03-07 00:14:19

    Panowie "elek" i "niezależny" wyznają jedną zasadę: DOBIĆ LEŻĄCEGO!!! Odnosi się nawet wrażenie że to jedna i ta sama osoba. Z jednej strony Pan "elek" wyciągający jakieś nieznaczące brudy z przed lat (typowe dla naszych polityków) a z drugiej strony Pan psycholog "niezależny" próbujący zrobić z Pana W. wariata. Można by pomyśleć że jest to jakaś prywatna zemsta lub też celowe działanie konkurencji albo poprostu zwykła podłość. Nie bardzo też rozumiem Panie "niezależny" co ma badanie psychologiczne do stawianych Panu W. zarzutów. A może Pan powinien się profilaktycznie przebadać. Życzę obu Panom (lub Panu - co ma rozdwojenie jaźni) powodzonka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    niezależny - niezalogowany 2009-03-06 20:23:28

    Pan W. moim zdaniem nie powinien w ogóle uczyć, zwłaszcza prowadzenia pojazdów, proponowałbym poddać go badaniom psychologicznym, które-moim zdaniem- wykluczyłyby go zawodu skutecznie!co do stawianych mu zarzutów-nie mam wątpliwości co do ich zasadności!do wszyskich osób biorących udział w poniższej dyskusji- korupcja to przestępstwo, a osoba w niej pośrednicząca; tzw. "biorący" i tzw."dający"to zwykli przestępcy, bez względu na to o jakie korzyści majątkowe chodzi i przede wszystkim o kogo chodzi!!!!!świństwo to zawsze świństwo!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    er - niezalogowany 2009-03-06 19:00:51

    mnie pan W uczył od podstaw jazdy samochodem i zdalam uczciwie za pierwszym razem jak i wiele osob ktore znam i wiem ze jest bardzo dobrym nauczycielem jazdy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-06 16:35:23

    Ty szczery,jeśli W.jest taki "wpożądku"/twoja pisownia/to czemu usłyszał zarzut prokuratorski?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    szczery - niezalogowany 2009-03-06 15:01:04

    jacy ci ludzie perfidni i bezczelni.Pan W. jest w 100% wpożądku.jestem jego byłym kursantem i nie dam złego słowa powiedziec na tą osobę!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nowy - niezalogowany 2009-03-06 10:04:50

    To jest właśnie małomiasteczkowe życie, korupcja, korupcja, korupcja i po 3-kroć układy. Z teoretycznego punktu widzenia Oni powinni odpowiadać za przygotowanie do usiłowania zabójstwa. Dopuszczali na drogi potencjalnych kierowców zabójców, niestety z prawnego punktu nie ma takiej możliwości /na uciechę tych Cz. i W/.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    eva - niezalogowany 2009-03-05 22:29:16

    a może Panie Elek porozmawiamy o tym co robił Pan W. jak miał 5 lub 10lat. Niebardzo też rozumiem dlaczego Pan chce weryfikować zdanie innych którzy niezależnie od tego jak długo znają - pochlebnie się wypowiadają o nim. Życzę Panu panie Elek powodzenia i oby nikt nigdy nie musiał o Panu wyrażać swoich opini (podsumowania naszego życia dokona kto inny...........) Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Panie Elek:-).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pijak - niezalogowany 2009-03-05 21:45:00

    a ty, bezimienny, z godziny 17.00, zanim coś palniesz to zajrzyj może do słownika, albo się kogoś trochę mądrzejszego zapytaj, jak są tacy w twoim otoczeniu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Była kursantka - niezalogowany 2009-03-05 21:37:14

    Ale teraz nie chodzi o to jaki był p W w poprzednim zakładzie pracy.Znam p W parę lat,i znam go wyłącznie od tej dobrej strony.Nikt nie jest ideałem,każdy ma wady i zalety.Jesteśmy tylko ludzmi.Jeżeli pan,tz elek jest cnotą chodzącą bez zarzutów jakichkolwiek to jestem w szoku że tacy ludzie istnieją.Wiem tylko tyle że p W pomagał ludziom w trudnych sytuacjach. Za zwyczaj to ci ludzie na p W są wsciekli,którym nie chciał pewnie nic załatwić i odsyłał ich z kwitkiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-05 21:24:23

    panie "elek" a pana całe życie jest takie piękne i cudowne i wobec wszystkich innych jest pan taki cudowny i wspaniały. Proszę ujawnić swoje nazwisko i imię a znajdą się tacy co i o pana przeszłości coś powiedzą a jak ma Pan coś do Pana W. to proszę do Niego pojechać i mu to powiedzieć w oczy Panie WSPANIAŁY i IDEALNY ELEK

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-05 17:48:32

    jeśli bym miała iść na kurs to tylko do pana W.najbardziej kompetentny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    elek - niezalogowany 2009-03-05 17:47:47

    Oj Pani Była Kursantko!widać jak bardzo krótko zna Pani Stanisława W.Chyba nie sadzi Pani,że on z każdym kursantem "współpracował"?Proszę zapytać o opinie o tym panu osoby,ktore pracowały z nim w jego poprzednim zakładzie pracy,a wówczas zweryfikuje Pani swoją dobrą ocenę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-05 17:00:10

    LUDZIE JESTESCI MĄDRZEJSI , WIECIE WIECEJ NIZ SAM pan prokurater zastanowinie brali i musze odcierpiec!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Była kursantka - niezalogowany 2009-03-04 20:48:11

    Ja też uczyłam się u p W.Czasami nieźle dostawałam w kość.Ale na dobre mi to wyszło.Byłam tak przygotowana do egzaminu,że nie zrobiłam nawet jednego błędu.Mało tego byłam również wspierana psychicznie.Nigdy nie zauważyłam aby działo się tam coś nieuczciwego lub niemoralnego.To bardzo porządna firma pod każdym względem.To wspaniały uczciwy człowiek który umiejętnie dobrał również ekipę instruktorów.Niech się biorą za tych za których powinni.Moje dzieci również będą chodziły na kurs do p W bo wiem że tam przynajmniej nauczą się porządni jeździć.Pozdrawiam p W i jego pracowników.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-04 19:56:25

    Litości ,bierzcie wszyscy,wszystko co się da.Skończcie ten temat,bo nie ruszyliście tylko kleru.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Geńka - niezalogowany 2009-03-04 19:16:58

    Drogi Panie CYcu ja też chętnię wezmę jak mi dadzą Tylko jak mamy być uczciwi to zabierzmy się do d,,,, wszystkim co biorą lekarzom, prawnikom, itp...pokaż mi chłopie uczciwych w tym kraju i sam zrób rachunek sumienia...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Geńka - niezalogowany 2009-03-04 18:51:48

    Drogi NNNNN Chyba sam tak zdałeś]!!!!! To znaczy ze jesteś beznadziejnym kierową !!!! Pan W/ jest super instruktoremjego jego pracownicy też a Ty chłopcze jak nie wiesz o czym piszesz to daj na LUZ!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    megi - niezalogowany 2009-03-04 15:50:19

    A ja na złość konkurencji pójde na kurs właśnie do pana W, bo to najlepsza szkoła jazdy w mieście i nic tego nie zmieni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Beata - niezalogowany 2009-03-04 13:18:14

    Zgadzam się w Przasnyszu są najgorsi plociuchu zamiast zając się swoimi brudami zajmuja się ludzi którym rujnują życie jak można mówic i oskarzac innych na Pana S.w nie moge nic powiedzieć to jest jedyny chyba z wszystkich egzaminatorów porządny czlowiek którego bardzo cenie i mam wielki szacunek zdawałam u niego i nauczyl bardzo dobrze a jak ktos nie ma pojecia za kierownica to niestety niech smiga rowerkiem a nie zwala na egzaminatora

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nowy - niezalogowany 2009-03-04 09:22:35

    Dobrze trafiłeś, otóż jeden z nich, ten główniejszy był gliną z ruchu drogowego, no i pewnie konkludując to co napisałeś drogi przedmówco dalej z przyzwyczajenia robi to samo. Ale zgadzam się z Tobą odnośnie korupcji wśród lekarzy. Czytając te posty można odnieść tylko jedno wrażenie, jest przyzwolenie społeczne na tego typu zachowania, na kwitnącą korupcję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hhhhhh - niezalogowany 2009-03-03 23:39:27

    Panie ,,nowy,, jeszcze nie było sądu a wydał Pan już wyrok , a może jak już tak odważnie Pan pisze to zainteresuje się innymi grupami społecznymi jak na przykład służba zdrowia gdzie lekaże podejmują opiekę jak się sypnie groszem a w innych przypadkach nie widza szans uzdrowienia już bardziej bezpośredniego wpływu na czyjeś zdrowie i życie nie widzę i to świadome , a policja która bierze mandaty do ,,kieszeni , a urzędnicy ,a celnicy wszystkie te procedery są doskonale znane i akceptowane przez społeczeństwo ,tak naprawde nikt nie wie i ja też co jest powodem tej nagonki nie wykluczone właśnie że powodem może być zniszczenie kogoś .tak czy siak trzeba zacząć od siebie i nie piszę tego w obronie Panie ,,nowy,, tylko myślę że jak ktoś nie da to inny nie weżmnie .a Ty nigdy nie dałeś.jutro złapie Cię policja i będziesz łamzał wymachując banknotem żeby nie pisali mandatu i punktów .a potem powie że policja be

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Otos71 - niezalogowany 2009-03-03 21:30:46

    Tak mieszkałem 8 lat w warszawie. Od 11 lat w Przasnyszu. Takiej zawiści, podłości od ludzi z tego miasta na razie nigdzie nie spotkałem. Ale mnie to nie zraża ja staram się dostosować. Głową muru nie przebijesz. Na marginesie po trzech latach w tym mieście jeden raz zwróciłem uwagę że jest tu wszędobylskie kumoterstwo, o mały włos a strąciłbym pracę. Dziś nie dziwią mnie żadne posądzenia chociażby najsolidniejszych osób. Jakie miasto taka wegetacja, można od czasu do czasu zalać ?????????.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    menel z rynku - niezalogowany 2009-03-03 18:13:31

    Ja, stary mieszkaniec znam obu.Znam również przasnyskie klimaty.Zazdrość i zawiść to najważniejsza cecha naszych mieszkańców.Jak komuś jest tylko trochę lepiej to już jest ból,podstawianie nogi, donosiki gdzie się da.Nieudacznicy i ofiary życiowe nie mogą patrzeć na nowe auto sąsiada,bo skąd on na to ma?Napewno ukradł.Moi zawistni koledzy też pytają skąd, jak?Jak wyjaśniam że pracą po 16 godz, przez 20 lat to mówią że byłem głupi, bo oni wtedy zaliczyli setki panienek i wypili tysiące litrów piwa.Ano właśnie, teraz zostało im pisanie donosów i żebranie zasiłków od Państwa.Za co?Jak napisałem, znam i Pana CZ i W i nie wierzę w te brednie.Nawet Tygodnik Ostrołęcki nie odważył sie napisać artykułu szkalującego tych Panów, co jak wiadomo bardzo łatwo im przychodzi.Ta sprawa śmierdzi odszkodowaniami więc nawet oni się nie wychylą.Panom W i CZ życzę cierpliwości i odwagi w walce o swoje dobre imię.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michal - niezalogowany 2009-03-03 18:04:16

    Bzdura. Ten człowiek prowadzi najlepszą auto-szkołę w Przasnyszu, a to że ma najlepsze wyniki w zdawalności wcale nie oznacza, że jedzie na łapówkach. Konkurencja na pewno tryumfuje z powodu osądzenia niewinnej osoby! Wstyd!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nowy - niezalogowany 2009-03-03 17:56:51

    No właśnie, czy Wy obrońcy tych Panów siebie słyszycie, przecież Oni wypuszczają na ulice tych, którzy nigdy nie powinni się tam znależć a na pewno nie za kierownicą. Tu nie chodzi o tych, którzy zdają o własnych siłach i chwała im za to, ale o tych, którzy nic albo nie wiele umiejąc nie próbują sami zdawać tylko szukają protekcji i tą drogą zdają. Dopiero teraz Ci pseudo kierowcy są grożni, mają prawne narzędzie do zabijania ludzi na drogach. To nie tylko korupcja, ale należy rozpatrywać w kategorii sumienia. Jak można spać spokojnie jeśli się dopuściło za kierownicę potencjalnego zabójcę. I ci wszyscy, którzy stają w obronie mogą na nich trafić, i co wtedy powiedzą.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkkkkk - niezalogowany 2009-03-03 16:42:44

    Jak czytam niektóre opinie to mi się włos jeży na plecach ,mieszkam w tym mieście od jakiegoś czasu i mam wrażenie że większość ludzi czeka aż komuś powinie się noga i straci coś na co pracował przez całe życie i wręcz upajają się takimi niusami i to nie zwykła informacja a posiłek dla plotkarzy frustratów zakompleksionych gamoni którzy przez całe swoje życie siedzieli na dupie w noże i sami nic w życiu nie osiągnęli no i o czym mają gadać o swoim smutnym życiu lepiej wytykać kogoś palcem żenada .płakać się chce .ja osobiście życzę wszystkiego najlepszego Panu W bo to najlepsza szkoła w okolicy i zresztą jak widać nie tylko ja mam taką opinię

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cyc - niezalogowany 2009-03-03 16:28:29

    ludzie co wy piszecie?stek bzdur nic więcej! tak samo jak pan W.pan CZ.napełniali sobie kieszenie lewą kasą na 10 zdających znajdzie się 2 lub 3 zdających że tak powiem za pomocą jednego lub drugiego pana więc piszmy otwarcie:brali łapówy i nie tylko oni ale nikt tego nie zmieni bo na ich miejsce pojawią się nowi głodni i tak w kółko!!!!!!!!jednak polak potrafi a pan CZ.jest tego wzorem jak zarobić a się nie narobić więc powiedzmy otwarcie medal mu się należy moi drodzy a za to że tyle lat kręcił wałki na łapówkach i dopiero teraz go nakryli to jaja są nic więcej!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Geńka - niezalogowany 2009-03-03 15:25:40

    Niech dobiorą się do d......tym co naprawdę biorą i nie mają wykształconej kadry tylko uczciwych się czepiają.Już od lat wiadomo ,gdzie w Przasnyszu można zdać za kasę ale napewno nie u Pana W.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    genia - niezalogowany 2009-03-03 15:13:53

    Powinni się dobrać do d.... tym co naprawdę biorą i to od lat. Mają instruktorów bez szkoły itd.....Pan W. jest dobrym instruktorem i jego pracownicy też to dobra szkoła tylko ktoś tu im zazdrości i najlepjej takiemu dokopać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2009-03-03 14:40:55

    człowiek człowiekowi wilkiem... znam obu Panów... Może i "mają swoje za uszami""... Zdawalność-no cóż... jak nie prośbą, to groźbą-ale najbardziej opornego kursanta wyszkoli tak,żeby ten zdał=bez "pomocy". A Pan C.... hmm...też dajmy facetowi spokój-nawet jeśliby brał-to nie On pierwszy i nie ostatni!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gosia20000 - niezalogowany 2009-03-03 14:37:49

    Ja też zdawałam u Pana W. prawko! Uważam, że to uczciwy i sumienny człowiek, a takich zawsze się potępia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    K... - niezalogowany 2009-03-03 14:05:41

    ja też kończyłam kurs u Pana W. Może i było nerwowo na jazdach. Ale egzamin zdany samodzielnie- bez wsparcia finansowego - za drugim razem. Żeby było śmieszniej wyłożyłam się na tym co mi od początku wychodziło. Ale to tylko moja wina...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxxx - niezalogowany 2009-03-03 13:03:15

    jak mozna oskaraz kogos tak uczciwego zdawalem u pana W. zdalem za 3razem sam! to porzadny czlowiek umiacy nauczyc on poprostu wyszkoli kursanta tak ze kursant sam zda bez rzadnych lapowek

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    betty - niezalogowany 2009-03-03 12:55:22

    Ja zdałam za trzecim razem i uczciwie, w wielkim stresie. Pan W. jest uczciwy, nie naciągał mnie na dodatkowe jazdy. Powiedział, że dobrze jeżdzę i nieuczciwe byłoby branie kasy, kazał się skoncentrować i uspokoić. Także coś tu jest nie tak, a ludzie zawistni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-03 12:41:56

    janek moim zdaniem to Pan W. W OGÓLE nie powinien być "wkręcony" w tą aferę, a znając życie, ktoś z konkurencji wysłał anonim z byle bajką, a teraz ta dobra szkoła musi cierpieć .. dla mnie to jest niedorzeczne .. Większość moich jazd w szkole Pana W. wyjeździłem właśnie z nim i to głównie jego wieloletniemu doświadczeniu jako instruktora udało mi się zdać za pierwszym razem ... ciekaw jestem tylko, czy ktoś napisze później o tym, że ktoś niesłusznie oskarżał Panów z Przasnysza i przekaże przeprosiny, znając naród polski... WĄTPLIWE ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zzzzzzzzz - niezalogowany 2009-03-03 12:13:50

    Moje dziecko chodziło do Pana W. i nic podobnego zdał za pierwszym razem bez łapówek!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    janek - niezalogowany 2009-03-03 10:12:40

    a co z tymi oszolomami ktorzy zamiast sie nauczyc jezdzic daja kase i kupuja prawko.niech zdaja do skutku.moim zdaniem stanislaw w wcale nie jest najgorszy w tej aferze

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kurasantka - niezalogowany 2009-03-03 08:39:36

    kompletne bzdury, wysoka zdawalność szkoły Pana W. opiera się na doskonałej organizacji kursu zarówno części praktycznej jak i teoretycznej. Podczas nauki jazdy czasami usłyczaszałam ostre słowa i miałam wszystkiego dość, ale teraz wiem, że dzięki niemu zdałam za pierwszym razem, mobilizuje do pracy nad sobą i dzięki temu ma tak wysoką zdawalność.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cyc - niezalogowany 2009-03-03 08:12:51

    bardzo dobrze czas zakończyć tłuściochom branie lewej kasy szkoda że pan andrzej nie zdąży kupić jeziora na mazurach!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2009-03-03 00:10:24

    i super wreszcie ktoś sie wezmie za małomiasteczkowe korupcje czekam na dalszych kombinatorow a unas w Przasnyszujest ich bardzo bardzo dużooooo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nara - niezalogowany 2009-03-02 23:16:18

    odwalcie sie od niego matoły.ja i wielu moich znajomych zdało i jest zadowolona z jego nauczania. mialem z nim 29/30 jazd i jezdzic sie nauczylem . to ze ma najwieksza zdawalnosc i ze reszta konkurencji go sprzedała to nic jeszcze nie znaczy. nara

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kierowca - niezalogowany 2009-03-02 22:18:19

    Platforma uczciwych ludzi oskarża, a sama ma za uszami...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ha - niezalogowany 2009-03-02 22:15:25

    Ja u pana W. zdawałem. Zdałem za 1 razem. Uczciwie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gos - niezalogowany 2009-03-02 21:57:59

    CAT. Jaki błąd w sztuce i nieporozumienie? pomylił się i zamiast na "Caritas" dał egzaminatorowi...?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2009-03-02 21:51:52

    JA TEŻ PANA W. SZANUJĘ

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zet - niezalogowany 2009-03-02 20:47:14

    "nnnn" to zapewne właściciel innej szkoły jazdy, któremu to na rękę a poza tym pomówmy o innych oni też nie są święci

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Otos71 - niezalogowany 2009-03-02 20:42:08

    Jak łatwo jest oskarżać, natomiast każdy robi tzw. wynik, jak nie ma na kogo, stosuje się zasadę „na kogo padnie na tego BĘC” i tak za rok nikt nie będzie pisał sprostowań o uniewinnieniu, ale najważniejsze jest aby była sprawa. Pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    CAT - niezalogowany 2009-03-02 20:24:36

    Ja nie mam żadnych zarzutów w stosunku do Pana W. Zdawałam prawo jazdy niedawno i mam ogromny szacunek dla tej szkoły a jakiś "nnnn" to zwyczajny oszołom. Instruktorzy to profesjonaliści a jeśli doszło do takiego incydentu to zwyczajny błąd w sztuce i nieporozumienie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-02 19:39:09

    Myślę, że konkurencja szuka haka na na prawdę dobrą zdawalność u Pana W. ... ja się tam uczyłem i na prawdę mają pojęcie o nauce, myślę, że to jest pic na wodę i konkurencja, która zazdrości renomy tejże szkoły..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    haaa - niezalogowany 2009-03-02 18:45:57

    a czemu pan G…. również egzaminator (od niedawna emerytowany) z Przasnysza nie został zamknięty w pierwszej kolejności

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-03-02 12:34:47

    Najwyższy czas w końcu im skończyli

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nnnn - niezalogowany 2009-03-02 12:13:20

    To dlatego taka skuteczność w zdawalności u pana W.?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zdziwko!! - niezalogowany 2009-03-02 11:36:24

    To dopiero teraz? :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do