Przedstawiamy oświadczenie (interpelację) złożone przez senatorów w sprawie wyjaśnienia nieprawidłowości w porcie lotniczym Warszawa-Modlin wraz z odpowiedzią ministra Marcina Kierwińskiego.
Aplikacja eprzasnysz.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
czy VPrezes winny nieprawidłowości inwestycyjnych ?? Pierwsze to Kierownik budowy oraz Inspektor. Z raportu NIK wynika, że na budowie Lotniska w Modlinie nie było bieżącego nadzoru kierownika budowy ..,. co też jest powszechną praktyką. Uprawniony kierownik tylko za podpisanie miesięcznego protokóliku - zaocznie - bierze min. 2 000zł. Choć kierownik budowy takiego obiektu jak lotnisko zarabia i do 20 tys zl. Choć tyle zarabia, to wg NIK na budowie lotniska w Modlinie nie było bieżącego nadzoru, pewnie robił dodatkowe chałtury i stad nie taki beton. Podobnie nie ma takowego fachowego, permanentnego nadzoru na autostradach. Mimo braku uprawnionych inżynierów i techników Korporacja inżynierów zaciekle broni dostępu do zawodu wbrew prawu i wbrew deklarowanej polityce deregulacujnej rządu. W tej sprawie Interpelację obiecał poseł Przemysław Wipler i poseł Mirosław Koźlakiewicz jednak lobby pasożytniczej korporacji jest tak silne - że zaniechali
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
czy VPrezes winny nieprawidłowości inwestycyjnych ?? Pierwsze to Kierownik budowy oraz Inspektor. Z raportu NIK wynika, że na budowie Lotniska w Modlinie nie było bieżącego nadzoru kierownika budowy ..,. co też jest powszechną praktyką. Uprawniony kierownik tylko za podpisanie miesięcznego protokóliku - zaocznie - bierze min. 2 000zł. Choć kierownik budowy takiego obiektu jak lotnisko zarabia i do 20 tys zl. Choć tyle zarabia, to wg NIK na budowie lotniska w Modlinie nie było bieżącego nadzoru, pewnie robił dodatkowe chałtury i stad nie taki beton. Podobnie nie ma takowego fachowego, permanentnego nadzoru na autostradach. Mimo braku uprawnionych inżynierów i techników Korporacja inżynierów zaciekle broni dostępu do zawodu wbrew prawu i wbrew deklarowanej polityce deregulacujnej rządu. W tej sprawie Interpelację obiecał poseł Przemysław Wipler i poseł Mirosław Koźlakiewicz jednak lobby pasożytniczej korporacji jest tak silne - że zaniechali