
Park Targowa w Przasnyszu, czyli ćwierć tysiąca nowych miejsc pracy, kompleksowość i wygoda zakupów w sąsiedztwie domu. Już wkrótce w Przasnyszu wielkie otwarcie Parku Handlowego, i to parku który jest przyjazny dla środowiska.
Bliskość i Wygoda
Wielkimi krokami dobiega końca największa komercyjna inwestycja w Powiecie, która nie tylko stworzy nowe miejsca pracy, ale również da wygodę Przasnyszanom podczas samych zakupów. Już nie będziemy tracić czasu na przejazdy między sklepami, na dojazdy do Ciechanowa, Ostrołęki i innych miast. Jak powiedział przedstawiciel Inwestora, będziemy robić zakupy, zamiast jeździć za zakupami. Czasy pandemii przeredagowały wartości i standardy. Teraz klient nie chce wytracać czasu na zakupy w galerii, gdzie najpierw musi znaleźć miejsce parkingowe a potem pokonać kilometry by odszukać dany sklep. Dzięki powstającemu Targowa Retail Park, konsument z jednego wspólnego parkingu, będzie miał bezpośredni dostęp do wszystkich sklepów z różnych dziedzin, oferujących różnych produkty i usługi.
Największa inwestycja regionu.
Inwestycja zlokalizowana jest przy ulicy Targowej w Przasnyszu i jej realizacja, składająca się z dwóch etapów, gdzie pierwszy już dobiega końca. Wpłynie generalnie na rozwój i atrakcyjność samego Miasta jak i Powiatu. Powstający obiekt ze względu na powierzchnię handlową, wygenerował catchment rzędu 75 tyś ludzi* i przyciągnął podmioty, które nigdy by się u nas nie pojawiły z tytułu rozdrobnienia handlu pomiędzy kilka małych lokalizacji handlowych, a przez to rozdrobienie samego catchment’u, który nie sięgałby w głąb powiatu ciechanowskiego, makowskiego, jak dziś nam się udało.
W pierwszym etapie, powstanie ok. 250 miejsc pracy w stałym całorocznym zatrudnieniu. Jak już wiadomo niektórzy operatorzy zaczęli realizować proces pozyskiwania pracowników, poprzez bezpośrednie ogłoszenia, jak i poprzez różne portale i instytucje, w tym Powiatowy Urząd Pracy.
Wśród kluczowych branż w parku handlowym znajdzie się nie tylko operator spożywczy czy budowlany, ale również ci z zakresu mody, sportu, zdrowia i urody, elektroniki, a nawet z wyposażenia wnętrz . Format dopełnią usługi i gastronomia oraz wystarczająca ilość miejsc parkingowych.
Jak zapowiada Przedstawiciel Inwestora, teren powstającego Parku będzie stopniowo uatrakcyjniany, znajdą się tam stacje szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych, stanowiska foodtracków, i inne elementy małej architektury, oraz wiele, wiele niespodzianek.
"Chcę aby było zrobione jeszcze lepiej niż zakładano".
Projekt został wykonany z wyższym standardem niż obowiązujący w branży. Wszystko dzięki Inwestorowi, który jest Przasnyszaninem. Pierwszy etap będzie w tendencji retail parku, którego idea opiera się na bliskości, dostępności i oszczędności czasu. II etap, by uchylić rąbka tajemnicy, będzie większy niż poprzedni. Więcej przedstawiciel inwestora nadmienić nam nie mógł, przez zapisy z podpisanych umów o poufności.
Jak informuje inwestor „budynki zostały wykonane w technologii, w której mało kto produkuje obiekty komercyjne w kraju. Wyposażone zostały w pompy ciepła zintegrowane z układami wentylacji mechanicznej. Sama termika jest tutaj zaś zwielokrotniona, daje to najniższe koszty utrzymania takich samych lokali na arenie całej Polski. W niedługim zaś czasie, zamontowana ma zostać fotowoltaika. Na terenie parku powstanie ponad poł tysiąca miejsc parkingowych, najszersze wjazdy i wyjazdy”.
Wizualnie Park będzie bardzo kontrastowy. Królować będzie grafit i odcienie bieli, nawet kostka brukowa będzie w kilku kolorach, dopasowanych do spełniania danej funkcji. Każdy z budynków jest wyposażony w daszki okapowe zamontowane na całej długości, by zapewnić klientom komfort w porze deszczowej, uskutecznić przejście ,,suchą stopą,, od sklepu do sklepu.
Głowni najemcy
Rozwiewamy tajemnice, poniżej główny MIX najemców, które będzie funkcjonował już w pierwszym etapie inwestycji:
Kiedy wielkie otwarcie?
Oficjalnie pierwszy etap parku handlowego zostanie otwarty już 3 listopada 2023 roku. Niestety, jeszcze nie ujawniono daty zakończenia drugiego etapu, ale udało nam się dowiedzieć, że jest on już w fazie produkcyjnej z zakresu komercji. W jego wyniku powstanie miedzy innymi budynek dwukondygnacyjny o charakterze galerii. Będą w nim zlokalizowane bardziej niszowe i eleganckie marki, takie jak Bytom, Wólczanka, oraz gabinety odnowy biologicznej, trwają również rozmowy z gigantami Fastfood, jak i trwają rozmowy, nadmienia przedstawiciel inwestora, jeszcze z wieloma innymi najemcami, którzy wprowadzą do parku zarówno powiew nowej kuchni, jak i powiem świeżości w każdym segmencie branżowym.
Pod koniec spotkania usłyszeliśmy, iż trwają rozmowy z lokalnymi przedsiębiorcami o ewentualnych powierzchniach pod biznes, czy to franczyzowych ujęciach, czy własnych pomysłach. Padło tu zaproszenie dla lokalnych Inwestorów do współpracy, ,,Komercjalizacja I etapu jest zamknięta na poziomie 96% - ostatnie wolne lokale w rozmowach, II etap komercja, na poziomie 41%, również zapraszamy do rozmów. Potencjalnych chętnych, prosimy kierować zapytania na adres email: [email protected]
*Catchment arena – pole oddziaływania, obszar działania.
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
WOW. a miało być jedynie kilka sklepów, bajka
mam nadzieje ze MC bedzie
oby silka 24/7 bo ten dobrzynski aktualnie to szc,.ch jest ze o 22 sie zamykaja xd
Dobrzynski to co/kto? :)
Czas galerii już minął... to będzie nieretowne...To jest za małe miasto na taką inwestycję... Ale pożyjemy zobaczymy...