Reklama

Remot ZUS - nie tak szybko...

26/09/2008 09:17
Co najmniej jeszcze pół roku będziemy czekać na normalne funkcjonowanie ZUSu w Przasnyszu. Przetargi na remonty nie zostały jeszcze ogłoszone, ich realizacja także sporo potrwa.

Budynek, w którym miesiła się siedziba ZUS jak i banku PKO BP spłonął 24lipca. Wydarzeniu temu towarzyszyły spekulacje co do dalszego funkcjonowania inspektoratu ZUS w Przasnyszu. Półtora roku temu inspektorat był bowiem, decyzją prezesa ZUS, zlikwidowany. W jego miejsce miało powstać jedynie biuro terenowe. Po wielu interwencjach i zabiegach ZUS pozostał w Przasnyszu. Jak się okazało nie na długo... Pożar, który wybuchł i strawił cały dach budynku spowodował zamknięcie inspektoratu. Większość spraw jest załatwiana teraz w inspektoracie w Ciechanowie.

W Przasnyszu tym czasem uruchomiono punkt, w którym można składać podstawowe wnioski i zaświadczenia. Mieści się on w budynku Urzędu Miasta na 3 piętrze. Jest to właśnie de facto biuro terenowe, przed którym kiedyś bronili się mieszkańcy i władze miasta. Jak długo potrwa jeszcze taka sytuacja? Być może rok ponieważ po ogłoszeniu przetargów na remont, gdzie cała procedura może potrwać kilka miesięcy, przyjdzie czas na remont. Remont, zakupy i instalacja sprzętu potrwa kolejnych kilka miesięcy.

Jak zapewnia nas rzecznik ZUS Mikołaj Skorupski nie ma mowy o likwidacji inspektoratu ZUS w Przasnyszu.

Remont i zakup sprzętu będzie kosztował około miliona złotych. Prawdopodobnie całość tej kwoty będzie pokryta z ubezpieczenia.

TB

Informacje o nowych telefonach i adresach ZUS znajdziesz tu:
Dane teleadresowe ZUS

Zobacz zdjęcia z pożaru ZUS:

  


Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do