Standardy obsługi klientów w zakresie wydawania przez Wydział Spraw Cudzoziemców zezwoleń na pracę zaprezentowano podczas konferencji „Przedsiębiorczość i odpowiedzialność”. Spotkanie zorganizowała Konfederacja Lewiatan w ramach projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców”, którego założeniem jest m.in. budowa efektywnej współpracy między administracją i biznesem.
Niezbędne informacje dotyczące m.in. pracy cudzoziemców w Polsce są dostępne na www.mazowieckie.pl w językach: angielskim, rosyjskim i wietnamskim. W celu efektywniejszej obsługi klienta rozbudowo punkt informacyjny przy Wydziale Spraw Cudzoziemców w Warszawie. Pomoc jest udzielana również po angielsku i francusku. Punkty przyjęć zorganizowano także w Ciechanowie, Płocku, Radomiu, Siedlcach i Ostrołęce.
Przy wojewodzie mazowieckim od 2008 roku działa Forum Cudzoziemców, które stanowi płaszczyznę współpracy i dialogu między administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi i środowiskami migrantów. Dodatkowo, prowadzone są cykliczne szkolenia dla pracowników WSC dotyczące obsługi klienta oraz podnoszenia kompetencji międzykulturowych.
Do zadań Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego należy prowadzenie postępowań m.in.: w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium Polski, wydawania zezwoleń na pracę dla cudzoziemców oraz potwierdzenia posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego, uznania za obywatela polskiego oraz przyjmowanie wniosków o nadanie obywatelstwa polskiego przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Aplikacja eprzasnysz.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Komentarze opinie