Reklama

Obsługa klienta: dobre praktyki w Wydziale Spraw Cudzoziemców

13/07/2013 23:25

Standardy obsługi klientów w zakresie wydawania przez Wydział Spraw Cudzoziemców zezwoleń na pracę zaprezentowano podczas konferencji „Przedsiębiorczość i odpowiedzialność”. Spotkanie zorganizowała Konfederacja Lewiatan w ramach projektu „Poprawa wizerunku przedsiębiorców”, którego założeniem jest m.in. budowa efektywnej współpracy między administracją i biznesem.

Niezbędne informacje dotyczące m.in. pracy cudzoziemców w Polsce są dostępne na www.mazowieckie.pl w językach: angielskim, rosyjskim i wietnamskim. W celu efektywniejszej obsługi klienta rozbudowo punkt informacyjny przy Wydziale Spraw Cudzoziemców w Warszawie. Pomoc jest udzielana również po angielsku i francusku. Punkty przyjęć zorganizowano także w Ciechanowie, Płocku, Radomiu, Siedlcach i Ostrołęce.

Przy wojewodzie mazowieckim od 2008 roku działa Forum Cudzoziemców, które stanowi płaszczyznę współpracy i dialogu między administracją publiczną a organizacjami pozarządowymi i środowiskami migrantów. Dodatkowo, prowadzone są cykliczne szkolenia dla pracowników WSC dotyczące obsługi klienta oraz podnoszenia kompetencji międzykulturowych.

Do zadań Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego należy prowadzenie postępowań m.in.: w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium Polski, wydawania zezwoleń na pracę dla cudzoziemców oraz potwierdzenia posiadania lub utraty obywatelstwa polskiego, uznania za obywatela polskiego oraz przyjmowanie wniosków o nadanie obywatelstwa polskiego przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do