Reklama

Nie ma Rady, jest opinia

04/08/2010 16:22

Kuratorium Oświaty, na zlecenie Wojewody Mazowieckiego oraz Mazowieckiego Kuratora oświaty, przeprowadziło w przasnyskim Liceum Ogólnokształcącym specjalną kontrolę. Sprawdzano, czy tak jak twierdzą nauczyciele placówki, nie funkcjonuje u nich Rada Szkoły. Kontrola wykazała, że takiego organu w szkole nie ma już od 6 lat. Tymczasem organ o tej nazwie wydał w maju tego roku opinię dla dyrektor Marii Kowalskiej dzięki której mogła stanąć do konkursu na to stanowisko!

-Jedyna nadzieja, że ktoś się wreszcie ocknie i popatrzy na to wszystko obiektywnie. Nie może być tak, że organ który nie istnieje wydaje opinie i nikt nie widzi w tym problemu - mówią nauczyciele LO im. KEN w Przasnyszu.

Rada Szkoły
Czym jest Rada Szkoły? To organ społeczny, który może powstawać w szkołach publicznych. W większości nie istnieje, bo nie musi być powoływany. Wtedy jej kompetencje przejmuje Rada Pedagogiczna. W przasnyskim Liceum pierwsza Rada Szkoły została powołana już w 2001 roku. Zgodnie ze statutem w jej skład miało wchodzić po trzech przedstawicieli nauczycieli, rodziców i uczniów. Wszyscy powinni być wybierani w wyborach z ogółu tych grup. Tak też było – w roku 2001 wybory przeprowadzono.

Kontrola Kuratorium Oświaty wykazała, że wyłoniona wtedy Rada Szkoły zebrała się 4 razy na spotkaniach i wypełniała swoją funkcję. Ale zgodnie z Ustawą o Systemie Oświaty jej kadencja wygasła po 3 latach, czyli w 2004 roku.

Dyrekcja nie zarządziła ponownych wyborów co oznaczało, że Rada Szkoły przestała istnieć, a jej kompetencje zgodnie z ustawą przejęła Rada Pedagogiczna.

Próba ponownego ożywienia Rady Szkoły przez Marię Kowalską to rok 2005. Próbowano to zrobić poprzez powołanie do jej składu nowych nauczycieli. I tak się stało. W wyborach nauczyciele postanowili, że oddelegują do składu Rady Olgę Mikulską i Krzysztofa Bieńkowskiego. Wynik głosowania ma odbicie w zapisach protokołów Rady Pedagogicznej, które kontrola z Kuratorium Oświaty znalazła i potwierdziła.

Ale Maria Kowalska te zapisy kwestionuje (m.in. w piśmie przesłanym do Starosty Przasnyskiego). Dyrektor Kowalska twierdzi, że protokołujący to spotkanie nauczyciel popełni błąd, a do składu Rady nie został powołany Krzysztof Bieńkowski, a nauczycielka języka polskiego Elżbieta Tyniecka. Tłumacząc tą dziwną sytuację dyrektor Maria Kowalska twierdziła, że Krzysztof Bieńkowski zgłosił, że w związku z tym, iż żona oczekuje dziecka to on rezygnuje z pracy w Radzie Szkoły. Jest tylko jeden problem. – Nie zrezygnowałem z pracy w Radzie Szkoły. Zresztą trudno oczekiwać dziecka miesiąc po jego narodzinach. Pani dyrektor zdaje się twierdzić, że przez miesiąc nie zorientowałem się, że moja żona już urodziła – mówi nauczyciel. – Mi takie zachowanie się nie podoba. Żałuję, że Pani dyrektor używa takich argumentów – dodaje.

Nikt nie miał innego zdania
Żeby zweryfikować kwestię wyboru przedstawicieli nauczycieli do Rady Szkoły dyrektor ostrołęckiej delegatury Kuratorium Oświaty przyjechała na nadzwyczajne posiedzenie Rady Pedagogicznej do przasnyskiego LO. Podczas Rady Pedagogicznej zebrani nauczyciele potwierdzili, że w 2005 roku w struktury Rady Szkoły oddelegowali właśnie Krzysztofa Bieńkowskiego. Nikt z członków Rady Pedagogicznej nie wyraził w tej kwestii odmiennego zdania.

Rady nie ma, ale nie ma rady...
Gdyby jednak nawet Rada Szkoły działała od roku 2005 to i tak jej kadencja zakończyłaby się po trzech latach, w roku 2008. Tak stanowi bowiem ustawa o oświacie, a od przepisu to stanowiącego nie przewiduje się wyjątków. Jednak mimo wyboru dwóch przedstawicieli (pytanie również, czemu nie trzech, skoro tak stanowi statut) w roku 2005 Rada Szkoły nie spotkała się ani razu. Aż do tego roku.

Żeby dyrektor Kowalska mogła przystąpić do konkursu na dyrektora szkoły potrzebna jej była co najmniej dobra ocena pracy wydawana przez organ prowadzący szkołę, w tym wypadku Starostwo Powiatowe.

By móc taką ocenę wydać Starostwo musi zasięgnąć opinii kilku organów, w tym Rady Szkoły. Jeżeli ta nie istnieje w placówce – opinię wydaje Rada Pedagogiczna. W 2010 roku doszło do spotkania grupy, która twierdziła, że jest Radą Szkoły. Prawdopodobnie już na drugim spotkaniu w tym roku ta właśnie "Rada Szkoły" wydała opinię na temat pracy dyrektor Marii Kowalskiej. Bez tej opinii Maria Kowalska nie mogłaby najpierw otrzymać oceny Starostwa, a co za tym idzie przystąpić do konkursu na dyrektora LO.

Gdy okazało się, że dyrektor Maria Kowalska jednak przystąpiła do konkursu nauczyciele zrozumieli, że ktoś musiał zamiast nich wydać opinię o jej pracy. Zgłosili więc sprawę do starosty Zenona Szczepankowskiego (PSL), który stwierdził, że w tej sprawie nie może już nic zrobić ponieważ kompetencje ma tu tylko Komisja Konkursowa, na której czele stoi Tomasz Osowski (PiS).

Wątpliwości nauczycieli zostały przekazane przez starostę swojemu zastępcy Tomaszowi Osowskiemu, który był przewodniczącym komisji konkursowej. Najwyraźniej jednak wicestarosta Tomasz Osowski wyjaśnienia pani dyrektor, w których powołuje się ona na błąd protokolanta, wytyka niedouczenie nauczycieli i nie wspomina nawet o kadencyjności Rady Szkoły uznał za prawdziwe i zamykające sprawę. Konkurs został przeprowadzony, a dyrektor wyłoniony. Została nim Maria Kowalska.

Teraz okazuje się, że mimo zgłaszania przez nauczycieli nieprawidłowości jeszcze przed rozstrzygnięciem konkursu to sprawy nie można w sposób prosty załatwić. Brak jest bowiem przepisu, który by regulował tą kwestię w sposób jednoznaczny. Mimo, że Starostwo Powiatowe wydało ocenę na podstawie opinii organu, który nie istnieje to niektórzy urzędnicy wciąż zasłaniają się brakiem możliwości rozwiązania tej sprawy.

W czasie wakacji sprawą zajęła się również Komisja Rewizyjna Rady Powiatu, która niebawem ma wydać wniosek czy skargi nauczycieli są zasadne. Przewodniczącym Komisji Rewizyjnej jest radny Janusz Osiadacz (PSL), który zorganizował już konfrontację nauczycieli i dyrektor LO. Wynik prac komisji będzie wskazówką, czy naszych instytucjach obowiązują normy prawa i przyzwoitości.

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    rodzic - niezalogowany 2010-08-27 18:38:17

    Nikt nie odejdzie, chyba, że go wyrzucą. W innej szkole jest zbyt mało godzin, by ktokolwiek odszedł. Poza tym, przypuszczam, że gdyby był wybór-konkurencja, ze szkoły odeszłaby połowa nauczycieli i pozostałyby same miernoty. Szkoła by padła wraz z Jasnie Panująca Królową.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    www - niezalogowany 2010-08-15 12:26:59

    W szkole zostanie niestety dyrektorka i jej wierne pieski. Mnie został już tylko rok tego cyrku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Uczennica - niezalogowany 2010-08-10 13:14:42

    To już cyrk co tam sie dzieje, podobnież ma odjeść do szkoły prywatnej 2 (dobrych) nauczycieli. W końcu nikt tu nie zostanie... :(:(:(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2010-08-10 08:33:58

    Mieszko II Dyrektor LO zatrudnia nauczycieli nawet jak nie ma etatu, a potem próbuje wyrzucać niewygodnych. Przy okazji marnuje na sprawy z góry przegrane publiczne pieniądze. I co wy na to?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kret - niezalogowany 2010-08-10 07:45:42

    Do ? Ta sytuacja, o której piszesz, to między innymi efekt przyzwolenia na tego typu zachowania już od dziecka. Taka szkoła jak LO, historia z ustawionym od a do z konkursem, służą demoralizacji, sieją zgorszenie z jednej strony, z drugiej - uczą cwaniactwa, tego, że wszystko dostaniesz, jeśli popłyniesz z prądem, przytakniesz rządzącym. To się nazywa DEMOKRACJA w wydaniu Ciemnogrodu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko II - niezalogowany 2010-08-09 12:14:00

    sprzedawczyki i komuniści z PIS zgotowali nam ten los w ich mateczniku śmierdzi zgnilizną...ale ciemny lud kaczy wszystko kupi...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko II - niezalogowany 2010-08-08 23:25:40

    Kamil! Zastanów sie nad sobą! Nauczyciela nie zatrudnia jakaś Kowalska tylko osoba zwana dyrektorem, jeśli takowa osoba jest niezbędna w szkole, jest wakat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ? - niezalogowany 2010-08-08 15:51:34

    MĄDRA RADA-jesteś chyba z PO i myślę abyś Ty uruchomił układy.Dla większości sprawa wyboru dyrektora LO jest już zamknięta,piszą tylko ci którzy lubią"ferment Dobra Rada -to ty uruchom układy PO.DlA WIĘKSZOŚCI mieszkańców sprawa wyboru Dyrektora LO jest już zamknięta.,piszą tylko ci,którzy lubią "ferment".Poddajecie totalnej krytyce Starostów,a przeanalizujcie jakie układy są w mieście,dla przykładu;Wicedyrektor Szkoły nr2,Dyrektor i Wicedyrektor Gimnazjum,pracownicy-podobno fachowcy-Urzędu Miejskiego przyjęci przez obecnie panującego,dzieci kadry kier.miasta itd.Tego nie widzicie,a jacy fachowcy tylko 2 przykłady-przetarg na remont targowicy unieważniony z powodu niewłaściwego obmiaru robót,ALE CAŁY WYDZIAŁ INWESTYCJI to fachowcy jakich miasto nie miało .Internet bezprzewodowy miał ruszyć najpóżniej początek lipca br.,dzięki Bogu jeszcze nie ma.To tylko dla przykładu drodzy pisarze.Odrobinę obiektywizmu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matiel - niezalogowany 2010-08-08 14:24:35

    zaiste tragifarsa :) całe szczęście że ja już się z LO pożegnałem i co się tam dzieje mnie ABSOLUTNIE nie obchodzi. A tak na marginesie nie ma to jak małomiasteczkowe "elyty"- jest się z czego pośmiać,o czym porozmawiać,prasa ma się z czego utrzymać. Dodaje to miastu rumieńców

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ciekawski - niezalogowany 2010-08-08 09:59:08

    Możecie się skarżyć nauczyciele, ile chcecie. Osoba pani dyrektor jest dla tutejszych władz najcenniejszym skarbem który mają. Będą o niego walczyć do końca. P.S. Czy ktoś zorientowany mógłby napisać, czy niejaki pan Kołakowski otrzymał już obiecaną nagrodę za wiernpoddańczą postawę w konkursie? Interesuje mnie to bardzo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dobra rada - niezalogowany 2010-08-07 16:34:13

    skarga do sądu administracyjnego na uchwałę zarządu powiatu w sprawie wyboru dyrektora jako naruszającą prawo, skoro wydano ją bez wymaganej prawem opinii; albo ziomki z PO niech uruchomią wojewodę mazowieckiego , który może w trybie rozstrzygnięcia nadzorczego uchylić tą uchwalę. i po sprawie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    as - niezalogowany 2010-08-07 16:24:49

    Nic z tego, jeszcze jej pomnik trzeba będzie postawić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aaa - niezalogowany 2010-08-07 12:42:32

    K***a, już to by się mogło wreszcie skończyć. Wywalić ją i już i wybrać jakiegoś nowego dyrektora, który zaprowadziłby w szkole ład i porządek. I to byle szybko!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zgred - niezalogowany 2010-08-06 14:21:52

    Te władze z powiatu to pognać w najbliższych wyborach. O krzyż wśród histeryków nawiedzonych walczyć to było komu, a w sprawie szkoły to nikt nic nie może. Taka ogólna niemoc, bo jak ruszyć z posad układ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    medyk - niezalogowany 2010-08-06 12:15:54

    Kamil pytasz dlaczego Bieńkowski nie popiera Kowalskiej? A oglądałeś filmik powyżej? I jeszcze jedno pytanie: czytałeś artykuły w prasie lokalnej? Tak samo tendencyjne, prawda? Trzeba z całym miastem iść do sądu albo podać do prokuratury, bo wszędzie głupoty piszą. Kuratorium też trzeba podać do sądu bo skontrolowała szkołę i wyszło co wyszło. Wszyscy wokół są źli tylko pani Kowalska i pan Osowski mają rację. GRATULUJĘ zdrowia!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    net - niezalogowany 2010-08-06 11:37:07

    Do Kamila Bieńkowski jeszcze się nie zdemoralizował, bo jest młodszy od miejscowych pisiorów i ich sympatyków (p. Kowalska). Dobrze, że walczy z warcholstwem i przekrętami. A co - ma się zgadzać na parszywość tego, co jego koledzy robią? Popieram pana Bieńkowskiego i zagłosuję na pana, bo ma pan jaja w odróżnieniu od tych, co JAJKA NIEDAWNO SPRZEDAWALI.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    psychiatra - niezalogowany 2010-08-06 10:30:04

    Ciekawe dlaczego Kamil powtarza kłamstwa pani Kowalskiej? :) (choroba psychiczna)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil - niezalogowany 2010-08-06 09:45:42

    Ciekawe dlaczego człowiek PIS-u Pan Krzysztof B. nie popiera Pani Kowalskiej-pewnie chce sam przystartować na stanowisko dyrektora. A już zapomniał kto dał mu pracę w LO. Ciekawe, gdzie teraz znalazłby pracę z zakresu przedsiębiorczości (nauczycieli na pęczki).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rada - niezalogowany 2010-08-05 20:41:50

    Wy za bardzo nie wojujcie nauczyciele bo was nawet kościół wyklnie. pisiory o to zadbają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaczor - niezalogowany 2010-08-05 20:06:03

    Artykuł faktycznie trzyma stronę Kowalskiej i Osowskiego. Czy nie można było napisać o przestępstwie? Zbyt delikatnie się wszyscy obchodzą z tymi nietykalnymi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    stach - niezalogowany 2010-08-05 18:45:09

    Śmiać mi się chce że nauczyciele wogóle zaczeli to wszystko. Co wy w garbate aniołki wierzycie. Przez układ w starostwie sie chcecie przebić. No to naprawde nic chyba o życiu nie wiecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DD - niezalogowany 2010-08-05 18:21:43

    Do całej sytuacji się nie mieszam, ale artykuł bardzo stronniczy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hura - niezalogowany 2010-08-05 16:14:30

    Mój syn poszedł do krasiniaka w tym roku no i dobrze, bo w tym królestwie p. Kowalskiej to jest niezły cyrk.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ciekawy - niezalogowany 2010-08-05 15:56:02

    Panie Bieńkowski i Panie Osowski co Wy na to????????? Czekamy wszyscy na odpowiedź!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    miłośnik p. Kow - niezalogowany 2010-08-05 15:44:22

    Pani Kowalska znów się poPISała. Zresztą to normalka u funkcjonariuszy PIS. Najpierw coś się robi, a później dorabia do tego resztę dokumentów. Więc teraz ludzie władni (m.in. wielmożny pan Osowski i spółka) maja podstawy do usunięcia tej kobiety z fotela Dyrektora LO, na którym i tak siedziała dzięki nim.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    miłośnik p. Kow - niezalogowany 2010-08-05 15:43:36

    Pani Kowalska znów się poPISała. Zresztą to normalka u funkcjonariuszy PIS. Najpierw coś się robi, a później dorabia do tego resztę dokumentów. Więc teraz ludzie władni (m.in. wielmożny pan Osowski i spółka) maja podstawy do usunięcia tej kobiety z fotela Dyrektora LO, na którym i tak siedziała dzięki nim.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wiktoria - niezalogowany 2010-08-05 11:23:09

    Czyli okazało się po kontroli, że to jednak nauczyciele mieli rację. Czy Pani Kowalska zamierza ich teraz publicznie przeprosić? Czy przestanie opowiadać o nich wierutne kłamstwa? Na miejscu byłoby słowo "przepraszam" i "odchodzę".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    POLAK - niezalogowany 2010-08-05 11:14:28

    KAMIL - najpierw idź do szkoły, naucz się czytać. W artykule nie ma nic o kasie! To, że eprzasnysz może Cię drażnić to już zupełnie inna sprawa. Jeśli Osowski lub Kowalska są Ci bliscy (chyba że sam jesteś którymś z nich) to wiadomo, że po tym artykule chodzisz z oczkami wielkimi jak 5 złotych. Bo jasno widać gdzie ktoś ma prawo i sprawiedliwość. Właścicielem portalu na pewno nie jest żaden pisowiec i to być może też Cię boli. Artykuł możesz spokojnie podać do prokuratury za kłamstwa, jeśli takie widzisz.Co do meritum uważam, że artykuł jasno wszystkim przedstawia jak wyglądał proces ponownego objęcia funkcji przez dyrektor Kowalską. W jakim kraju my żyjemy skoro po ujawnieniu takich nieprawidłowości nic w sprawie nie drgnęło.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KAMIL - niezalogowany 2010-08-05 10:18:39

    JAKBY BRAŁA KASĘ I ROBIŁA PRZEWAŁY TO JUŻ DAWNO BY SIĘ ZA NIĄ ODPOWIEDNIE ORGANA WZIĘŁY. CAŁY TEN E-PRZASNYSZ ZACZYNA MNIE DRAŻNIĆ. JEST ZBYT UPOLITYCZNIONY PRZEZ PIS- WŁAŚCICIEL PORTALU I AUTOR BARDZO SUBIEKTYWNYCH ARTYKUŁÓW....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nauczycielka - niezalogowany 2010-08-05 08:57:57

    Najbardziej bulwersuje mnie fakt osobistych i politycznych zażyłości między panem O. i panią K. i konkurs, któremu przewodniczył pan O. miał być obiektywny. Tak kpić z ludzi w żywe oczy. Ja pracuję na szczęście w innej szkole. Nie jest słodko, ale atmosfera normalna. Jak pracować w takim wariatkowie, wobec takich konfliktów w radzie pedagogicznej? Mam małe dziecko, zanim pójdzie być może do tej szkoły, zdąży coś się zmienić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ojciec - niezalogowany 2010-08-05 08:08:45

    Wreszcie ktoś wyjaśnił o co w tym chodzi. No ale jeśli władza (szczególnie p. Osowski) nie widzi w tym problemu to może czas odejść.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    akots - niezalogowany 2010-08-04 22:46:38

    Pani Dyrektor pamiętała o dziecku p. Bieńkowskiego, a zapomniała, że dokładnie w tym czasie Pani Tyniecka była w ciąży? Pomyliła matkę z ojcem? A może p. Bieńkowski i p. Tyniecka powinni zrobić badania DNA, bo skoro stale się p. Dyrektor mylą, to może przynajmniej wszystko zostanie w rodzinie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    CH - niezalogowany 2010-08-04 22:03:36

    Czy wy nie widzicie o co w tym bigosie chodzi. Przecież Maryja to święta osoba. (w starostwie). Kazała pobudować Szczepankowskiemu basen w Chorzelach a nie w Przasnysz? To i pobuduje. Wyznaczyła się na dyrektora LO? To i jest. Musi ją Zenek lubić. Ciekawe co na to małżonek pani dyrektor. Biedaczek

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czytelnik e-gaz - niezalogowany 2010-08-04 20:59:37

    Taka to prawda - zgadzam sie z wypowiedzia "obiektywnego "

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czytelnik e-gaz - niezalogowany 2010-08-04 20:58:30

    Taka to prawda - zgadzam sie z wypowiedzia "obiektywnego "

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodzic - niezalogowany 2010-08-04 18:20:33

    Ja tam ani grosza nie dam na komitet rodzicielski swojej córce. Po co płacić i tak nie wiadomo co sie z pieniedzmi robi. Może te procesy ze Sztucem opłacili.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obiektywny - niezalogowany 2010-08-04 17:53:21

    To juz chyba wysterczające powody by ją usunąć ze stanowiska bez mozliwości startu w konkursie na to stanowisko. A jeszcze ta sprawa z pieniędzmi i proces z nauczycielem. Tu śmierdzi jakimś przekrętem i korupcją. Nie trzeba być przeciwnikiem pani Kowalskiej tylko poskładać fakty. No bo przecież nauczyciele ot tak sobie nie postanowili sie pozbyc Kowalskiej i to w tak głosny sposób.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    no co? - niezalogowany 2010-08-04 17:50:49

    Oj się czepiacie. Wszystko byście chcieli zgodnie z prawem i sprawiedliwością! To, że wicestarosta z tej partii to nie znaczy, że zaraz mu się wszystko uda. Próbował na pewno, aby wyjaśnić tę sprawę. Tyle, że pewnie nie potrafił, bo się na przepisach za bardzo nie zna. Poza tym ma też inne sprawy na głowie. Bronić obeliska pod pałacem, żeby Bronisław postawił.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ttt - niezalogowany 2010-08-04 17:50:21

    Ot i cała prawda o miejscowych elitach. Decydenci byli bezradni, bo konkurs musiała wygrać pani Kowalska. Kuriozalność tej sytuacji polega jeszcze na tym, że jest to dyrektor odwołany przez mazowieckiego Kuratora Oświaty z dniem 31 sierpnia ze swojego stanowiska za łamanie prawa oświatowego!!! W skali kraju to wyjątkowa sytuacja, ale co tam, wstyd jest dla maluczkich, wielcy uczciwi politycy są poza prawem i sprawiedliwością. Można zwątpić we wszystko, jak się na to patrzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do