Reklama

Motocykl wpadł pod ambulans

11/07/2009 00:35
Wczoraj wieczorem przy kościele św. Wojciecha w Przasnyszu doszło do wypadku, w którym motocyklista zderzył się z ambulansem. Kierowca motoru w wyniku zderzenia wpadł pod spód samochodu.

W piątek 10 lipca przed godziną 19.00 na ulicy Św. Wojciecha w Przasnyszu doszło do groźnie wyglądającego wypadku, w którym uczestniczył motor oraz ambulans Caritasu.

Jak opisują świadkowie zdarzenia jadący dość szybko (od strony urzędu pracy) motocyklista wpadł pod skręcający na posesję ambulans Caritasu, który powinien ustąpić pierwszeństwa. Motocyklista jechał bez świateł co sprawiło, że był słabiej widoczny. Mimo, iż ostro hamował to jednak nie zdążył się zatrzymać i przewracając uderzył w przód samochodu.

Kierowca motoru w wyniku zderzenia wpadł po spód samochodu i doznał potłuczeń ciała. Wezwano karetkę pogotowia, która po przybyciu zabrała motocyklistę uskarżającego się na bóle brzucha.

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    asa - niezalogowany 2009-07-16 18:20:38

    Chwila nie uwagi ;(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ulka - niezalogowany 2009-07-14 19:01:30

    glupie komentarze moze zamieszczac tylko ktos kto nie ma dzieci i nie wie co moze przezywac rodzina.ja wie co oni czuja bo mialam podobne przezycia. mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SYLWIA - niezalogowany 2009-07-12 13:36:13

    To czyja to była wina to jest już bez znaczenia. On jest w szpitalu i walczy o życie !!!!! ALE DLA NIEKTÓRYCH SIĘ TO NIE LICZY. Ważne jest tylko to żeby kogoś zbesztać. Przykro czytać jak niektórzy DEBILE [bo tylko tak was można nazwać w tym przypadku] piszą : "ma nauczkę, dobrze mu tak" żal mi czytać takiego czegoś ;] zastanówcie się w ogóle nad sobą i swoim zachowaniem. A na drugi raz pomyślcie czy jak waszemu bliskiemu coś takiego się stanie to czy tez byście to tak komentowali i byli zadowolenie gdyby inni też tak robili !! IDIOCI !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    didi - niezalogowany 2009-07-12 13:09:50

    młodość rządzi się własnymi prawami... każdy w wieku paręnastu lat pragnie by Ikarem i latać wysoko bardzo wysoko... niestety zapłacił za to wysoką karę:( kierowca karetki mógł nie zauważyć, młody szybciej jechał i stało się... dla mnie nieporozumieniem jest kupowanie małolatowi motocykla:(

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pani - niezalogowany 2009-07-12 12:28:59

    Kierowca Caritasu transportował kiedyś mojego męża na badania. Zawsze jeżdził ostrożnie aż tu nagle taki małolat w niego walnoł ze swojej głupoty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Damian Dobrzyńs - niezalogowany 2009-07-12 12:14:40

    Nawet nie potraficie sie podpisac pod swoją opinią szpanerami i idiotami to moze jestescie wy jesli ktos ma jakies wątpliwosci co do winy tej k.... z karetki to niech sie do mnie zgłosi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    flowers - niezalogowany 2009-07-12 11:31:48

    kierowca ambulansu od wielu lat wozil pacjentow na konsultacje na terenie Polski i zawsze dojezdzal do celu. KIEROWCA JEST NIEWINNY!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WsssWWw - niezalogowany 2009-07-12 11:29:34

    szkoda ze tak doswiadczony i rozwazny kierowca ambulansu moze miec z tego tytulu problemy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stokrotka - niezalogowany 2009-07-12 11:28:07

    Ewidentny błąd małolata

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kaska - niezalogowany 2009-07-12 11:12:12

    Rok temu bliska mi osoba miała podobny wypadek, tylko jemu nie udalo sie przezyć. Jechał 90 km na niezabudowanym terenie i tez jakiś debil nie ustąpił mu pierwszenstwa!! Więc nie mówcie proszę, że to wina motocyklisty!!!!!! Zyczę mu szybkiego powrotu do zdrowia, a kierowcom samochodów przestrzegania przepisów!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aszot - niezalogowany 2009-07-12 11:05:02

    zgadzam sie z moto.......

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Hubertus - niezalogowany 2009-07-12 10:42:33

    Co się stało, to się nieodstanie... Najważniejsze jest życie tego chłopaka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gosc - niezalogowany 2009-07-12 10:32:03

    jak on liczył zatrzymac się przed skrzyzowaniem uderzył by w drzewo to by było po co tam rosło ten kto jechał kiedyś motorem to wie jak szybko ma się 100km a tam na pewno było więcej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz - niezalogowany 2009-07-12 10:04:09

    Bedzie co ma byc, chlopaka szkoda, ale nie ukrywajmy, sam sobie na to zasluzyl. Zresztą jak cala ta przasnyska banda. Juz nawet nie chodzi o to, ze to rzekomo wina kierowcy, choc ja w to nei wierze, ale jak ten 16latek znalazl sie na motorze. To osobe ktora pozwolila na to trzeba najbardziej obciazyc i to ona jest bez watpienia winna. Chlopak nie zadbal o swoje zycie, bo przeciez nie musial wsiadac na motor bez uprawnien? Kodeks jest po to by go przestrzegać. Przepraszam za to co powiem, ale jak mijaja mnie motocykle z predkoscia +100 w miescie, albo na obrzeżach z jeszcze wieksza predkoscia to co teraz mozna powiedziec, złamanie?, paraliż?, śmierć?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mądry Koleś - niezalogowany 2009-07-12 09:32:16

    Wy tu nic nie wiecie.On ma złamano miednice, poważnie uszkodzone płuca, i coś z żołądkiem.Wiem jeszcze że przedwczoraj miał wycinaną nerkę.Osobiście nie lubię chłopaka ale modle się żeby przeżył.Więc nie piszcie że dobrze mu tak,że na to zasłużył.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    at - niezalogowany 2009-07-12 08:42:27

    to dobrze że teraz razem sie nie wściekaliście...wybrał sobie chłopak nieodpowiedni rodzaj rozrywki...to jeszcze dziecko, dla którego chwilowa zabawa jest najważniejsza-nie pomyślał o skutkch-bo szybka jazda na motorze to przecież takie trendy(często słyszałam to od uczniów w tym wieku takie opinie). a kierowcy karetki współczuję-bo jeśli chłopak by nie przeżył to pomyślcie, że też nie będzie mu łatwo-tylko dlatego że dzieciak chciał poczuć adrenalinę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Damiano - niezalogowany 2009-07-12 01:39:46

    Ludziom by było miło jak by ktoś pisał tak o nich a oni by leżeli w szpitalu... Chłopak niewiadomo czy przezyje a oni pisza ze dobrze mu... No coments zastanówcie się troche ... A jeszcze ostatnio jeździłem z nim na motorach:(...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    daro - niezalogowany 2009-07-11 23:42:09

    To że jest w ciężkim stanie nie wzieło się z wolnej jazdy.Nawet jadąc z naprzeciwka widzisz go ale nie zdążysz skręcić bo zanim mrógniesz on jest przy tobie.Jeżdząc zawodowo mam z takimi sytuacjami doczynienia na codzień.Mam tylko nadzieje że polscy "kierowcy" wkońcu pujdą po rozum do głowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Max - niezalogowany 2009-07-11 23:33:15

    Niezależnie od jego stanu jest co najmniej współwinny wypadku (moim zdaniem bardziej niż kierowca karetki). Co do prędkości nie będę się wypowiadał bo nie wiem ale nawet gdyby było to 50 to złamał 2 inne przepisy. Takie dzieci powinny jeździć co najwyżej skuterami a jeśli nie potrafią opanować mocy "miedzy nogami " najlepiej chodzić pieszo. Co do szpanowania to nie wiem co to za szpan być potencjalnym warzywem. Motory żadne ani ścigacze ani turystyczne nie nadają się do miasta zwłaszcza jeśli kierujący myśli tylko o tym jak narobić dużo hałasu. Trzymać się przepisów nie będzie tylu kłopotów. Szpanować na torze akurat pod Przasnyszem taki jest więc..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ssssssssssss - niezalogowany 2009-07-11 23:29:18

    i z calym szacunkiem niech to bedzie tylko nauczka dla chlopaka, oby wyszedl z tego calo i zapapamietal te zdarzenie i poszerzal swoją wyobraznie !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ssssssssssss - niezalogowany 2009-07-11 23:20:57

    oj ludki ludki chlopak na motorze jechal zupelnie bez wyobrazni - po sladach hamowania bylo to ponad 120 km/h - i to przy kosciele w terenie zabudowanym tosz to zal i zbrodnia w bialy dzien - a gdyby jakas pani z dzieckiem wyszla akurat z kosciola ? co by bylo ? kazdy wie jak on jezdzil i jak inni debile jezdza dla szpanu !!! gdyby jechal zgodnie z przepisami napewno zatrzymalby motor !!!!!!! z relacji swiadkow wynika ze zapiepszal jak opetany w zakret przy domu nauczyciela ledwo wszedl i oporowo cisnąl, i sie pytam gdzie byli rodzice ??????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    X-Men - niezalogowany 2009-07-11 22:39:29

    Moto ma w 100% rację... Ewidentny błąd kierowcy, który może chłopaka kosztować życie :/ ludzie zastanówcie sie co piszecie... Toż ten chłopak jest w bardzo ciężkim stanie a Wy mówicie że to jego wina ogarnijcie sie przecież jechał główną i mu z podporządkowanej wyjechał, skąd miał wiedzieć że tak będzie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Perła - niezalogowany 2009-07-11 21:14:31

    Na pewno odpowiednie organy zajmą się dokładnym wyjaśnieniem sprawy i właściwą oceną zdarzenia. Być może dla szesnastoletniego chłopca bardziej odpowiednim pojazdem byłby skuter z blokadą, by nie rozwijał nadmiernej prędkości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    moto - niezalogowany 2009-07-11 21:02:10

    Jakbyś chciał km wiedzieć to najechałem na to zdarzenie na takim odcinku drogi nie byłby w stanie się rozpędzić do 100 km/h poza tym miał skrzyżowanie zaraz więc gonić nie gonił szybko...nie wiesz a sam mówisz rozmawiałem z ludźmi, którzy to widzieli na własne oczy i nie mówcie mi koledzy i koleżanki, że nie wiem. Motocykliści nie są usprawiedliwieni powinni też być odpowiedzialni i "czuć" tą moc jaką się ma "między nogami", ale owa sytuacja ujawnia błąd...ewidentny błąd kierowcy!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ona - niezalogowany 2009-07-11 20:20:43

    co w chrzanicie. "moto" ma rację. To nie była jego wina. To, że nie miał świateł niczego nie zmienia. Każdy ma uszy i oczy, żeby gościa na motorze zauważyć. A przed 19 było jasno i nie pisać, że był słabo widoczny :/ Najpierw pomyślcie. Jeżeli chłopak nie przeżyje to zobaczymy co będziecie mówić. A jest w bardzo ciężkim stanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    qwr - niezalogowany 2009-07-11 20:17:22

    mada ma rację... debilami są ci którzy tak właśnie jeżdżą, a o wymuszeniu nawet nie mówcie bo to ci na motorach czują się panami ulic.. i tu się mylą, bo gdyby to było faktycznie dziecko to nie miałoby już szans właśnie ONO...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    server - niezalogowany 2009-07-11 20:12:45

    To nie żaden debil wyjechał mu, jak to piszesz !!!! gówno wiesz im gówno się znasz... jak bys jeździł normalnie to byś teraz nie pieprzył że ci wyjeżdżają... nie ośmieszaj się...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz - niezalogowany 2009-07-11 20:11:52

    Bog w tej sytuacji nic nie da, glupota ponad wszelkie norma. I mylisz sie od oceniania sa wlasnie ludzie, a nie bog. To dzieki ludziom ktorzy oceniaja nastenym razem taki idiota, nie bojmy sie tego slowa, zastanowi sie pare razy zanim wsiadze na motocykl. Osobiscie codzienie widuje motocyklistow na drogach i nie wiem czemu, ale odnosze wrazenie, ze ich jazda podporzadkowana jest jakiemus nowemu kodeksowi drogowemu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    qlk - niezalogowany 2009-07-11 19:18:01

    ojojoj ale macie problemy przecież najważniejsze że chłopak żyje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Suchy - niezalogowany 2009-07-11 19:16:36

    mw - Masz racje, wnioski nie cofnal czasu, ani nie pomoga mu przezyc.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-07-11 19:04:08

    od kiedy to 16 latek może jeździc takim, motorem, a po drugie kierowca ambulansa mial pecha, że jakis idiota chciał zaszpanowac, Ludzie zastanówcie się , czy musi zabic żeby ktoś zareagował na jazdę motocyklistow.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mw - niezalogowany 2009-07-11 17:29:38

    Módlcie się, a nie oceniacie bo od sądzenia tylko i wyłącznie jest Bóg.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mada - niezalogowany 2009-07-11 17:04:40

    Debilami są Ci którzy jeżdzą ponad 100km w terenie zabudowanym i nie mają do tego uprawnień.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    km - niezalogowany 2009-07-11 16:56:31

    Ej moto widzę, że kierujesz się emocjami albo nie do końca jesteś poinformowany o dość istotnych faktach. To dziecko miało 16lat, a na boku zaklejoną moc silnika, jechał bez świateł i napewna ponad 100km miał na liczniku. Całe szczęście w nieszczęściu, że to był samochód, a nie dziecko na rowerze. Przecież doskonale Wiesz że nie miałoby szans. Jeżeli jesteś zwolennikiem takiej jazdy to jesteś potencjalnym zagrożeniem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    moto masz rację - niezalogowany 2009-07-11 16:39:05

    K-Pax co ty piszesz!! nieźle życzysz temu chłopakowi on teraz walczy z życiem bo jakiś debil ambulansem wyjechał mu. Szkoda mi tego chłopaka.Ja tyle jeżdżę motorem i tęż jakieś debile czasami wymuszają pierwszeństwa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aspi - niezalogowany 2009-07-11 15:35:01

    moto - wolniej by jechał to by mu się nic nie stało,jeżdził jak jeżdził wszyscy wiedzą to było wiadome że kiedyś to nastąpi w tym przypadku rodzice są winni że na to pozwalali mam nadzieje że z tego wyjdzie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    moto - niezalogowany 2009-07-11 15:02:04

    Ludzie co Wy gadacie nie widzieliście tego a wystawiacie takie opinie...Wina jest pogotowia, a tłumaczenie ze świateł nie miał włączonych nie ma sensu...ambulans jechał z naprzeciwka i skręcał w lewo a chłopak jechał prosto nikt mi nie powie ze to nie jest wina ambulansu... światła światłami ale oczy to chyba każdy kierowca powinien mieć. Jeżeli jechał szybko to kierowca ma też uszy...i powinien słyszeć...Ludzie zastanówcie się czasem co piszecie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    K-Pax - niezalogowany 2009-07-11 11:01:38

    Widziałem kilkakrotnie tego gościa jak jeździ po ulicy Orlika i zastanawiałem sią jak długo to potrwa, wniosek - NIE DŁUGO !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkl - niezalogowany 2009-07-11 10:58:12

    Namnożyło się w naszym mieście tych szpanerów na motorach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janosik - niezalogowany 2009-07-11 08:25:45

    Krotki odcinek drogi i nie dal rady wychamowac?! Mam nadzieje ze ten wypadek nauczy go czegos! Tacy ludzie psuja tylko opinie innym motocyklistom.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    skorpion - niezalogowany 2009-07-11 07:50:17

    Ojciec dzieciakowi pozwala od lat bez prawka jeździć to tak jest. Jeżeli coś się mu stanie to wina tylko i wyłącznie ojczulka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do