Aktualnie istnieją 2 punkty informacyjno - konsultacyjne w urzędzie miasta. Dokumenty ubezpieczeniowe zostały przeniesione do Ciechanowa.
Ze wstępnych ustaleń policji i straży pożarnej wynika, że nie było ofiar ani rannych. Nie uległy zniszczeniu także pomieszczenia biurowe i obsługowe, nie ucierpiały też serwery z danymi klientów, ani archiwum z dokumentami ubezpieczeniowymi. Budynek był ubezpieczony.
Na miejscu zdarzenia z samego rana przybył prezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Sylwester Rypiński. – Niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej i jednocześnie natychmiastowa decyzja o uruchomieniu awaryjnych punktów obsługi klientów. W Urzędzie Miasta w Przasnyszu uruchomione zostały dwa punkty informacyjno – konsultacyjne. Zadania związane z kompleksową obsługą klientów przejmie od poniedziałku Inspektorat w Ciechanowie. Nie ma żadnego zagrożenia dla terminowej wypłaty świadczeń – powiedział Sylwester Rypiński, prezes ZUS.
W Centrali ZUS powołany został sztab koordynujący wdrożenie i realizację procedury awaryjnej. Już dziś sprzęt komputerowy oraz akta spraw klientów zostaną przewiezione do Inspektoratu w Ciechanowie. Policja i straż pożarna ustalają przyczyny oraz skutki pożaru. Oceniają też szkody jakie wyrządził. – Najważniejsza informacja jest taka, że nie ma na szczęście żadnych ofiar ani rannych wśród pracowników, klientów i przypadkowych przechodniów – powiedział Sylwester Rypiński. – Nie ucierpiały też ani serwery z danymi klientów, ani archiwum z dokumentami ubezpieczeniowymi, ani inny sprzęt komputerowy – dodał prezes ZUS. Wzmocniona została ochrona budynku.
Kolejne informacje dotyczące ZUS przekażemy Państwu już w Poniedziałek.
Aplikacja eprzasnysz.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Ciekawe po co miejsce na komentarze skoro są usuwane...??