Reklama

Uczniowie w Ulatowie-Adamach PLANUJĄ i ZYSKUJĄ

08/04/2019 14:29

Zajęcia szkolne można prowadzić tradycyjnie, przez wykłady i objaśnienia. Ale można też nieco inaczej. W marcu uczniowie ze starszych klas Szkoły Podstawowej w Ulatowie-Adamach otrzymali solidną dawkę nowatorskich metod nauczania. I być może w niedalekiej przyszłości właśnie tak będą wyglądać ich zajęcia w klasach.

Oznaczonego dnia wychowawcy zaprezentowali uczniom atrakcyjne sposoby uczenia się przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii informacyjnych. Nieco później rozpoczęto zabawę z grą ekonomiczną pt. „PLANUJĘ – ZYSKUJĘ”, wpisującą się w realizację programu doradztwa zawodowego w szkole. Gra była elementem realizacji projektu „Ekonomia na co dzień”.

Uczniowie bardzo zaangażowali się w proces 10-etapowego planowania, racjonalnych wyborów finansowych, lokowania pieniędzy i rozwijania umiejętności ekonomicznych. Uczyli się także myślenia o konsekwencjach podejmowanych decyzji. Gracze byli podzieleni na drużyny, które rywalizowały o tytuł mistrza. Liderzy grup dokonywali wpłat i wypłat w biurze finansowym, obliczali saldo dochodu… Słowem – mogli się poczuć jak rekiny finansjery.

Po zmaganiach ekonomicznych uczniowie klas V-VII uczestniczyli w towarzyskich zawodach sportowych na boisku szkolnym, w tym w biegach drużynowych, przeciąganiu liny itp.

Kolejnym etapem wiosennych zajęć było robienie wyjątkowo zdrowych i smacznych kanapek. Uczniowie samodzielnie tworzyli piękne, kolorowe kompozycje na kromce chleba. Kanapkowe dzieła szybko znikały ze stołu. Była to też dobra lekcja współpracy z rówieśnikami.

I kto teraz powie, że zajęcia w szkole mogą być nudne?

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do