Parking przed przasnyskim szpitalem stanowi klasyczny przykład nie liczenia się z ludźmi. Szef firmy „Janbis” (jak sądzę za przyzwoleniem dyrekcji szpitala...) zaordynował w ostatnim czasie podwyżkę za parkowanie o 100%, likwidując przy tym – co gorsze – tzw. bezpłatne minuty (dotychczas postój do 15 minut – na wzór cywilizowanych parkingów – był wolny od opłat).
A zatem już samo wjechanie na parking, żeby zatoczyć kółko i natychmiast wyjechać, stanowi obecnie podstawę do opłaty, jak za pełną godzinę (!!!) parkingowej – choć nie wykonanej – usługi i szkoda tłumaczeń ze strony pacjentów, "że tylko po odbiór wyników", albo że np. umówione spotkanie z lekarzem niespodziewanie nie doszło do skutku. Na próżno! Kasa i szlaban będą bezlitosne. Trzeba płacić i nie gadać – nastały ciężkie czasy, wszystko przecież drożeje i szefowi „Janbisu” też nie lekko – prywatny biznes na publicznym parkingu musi się przecież opłacić...
Apeluję w tym miejscu do zmotoryzowanych pacjentów, abyśmy na ignorowanie odpowiedzieli ignorowaniem – NIE PARKUJMY PRZED SZPITALEM! Wykorzystujmy pobliskie zatoki parkingowe przy przyległych ulicach. Nie chodzi tu oczywiście o wysokość ceny – 2 zł to może i niewiele (chociaż każdą 100% podwyżkę można zawsze tak uzasadnić...) Chodzi o sam fakt grubiańskiego traktowania ludzi i to przeważnie dotkniętych losem.
Tomasz Ulatowski
Aplikacja eprzasnysz.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Tak, parkujcie na zakazie na Sadowej, obstawcie boczne uliczki. Tak będzie najlepiej.
odpowiedz
Zgłoś wpis
janbisek - niezalogowany
2011-02-24 06:55:51
No i kończy się to wasze pisanie , nic nie zdziełaliszcie , po co to było i tak to pozostanie szykujcie po 2 zł i na parking zapraszam , a kawalek karteczki to otrzymacje , taka jest polska nasza żeczywistość , do milego zobaczenia na parkingu . Bay Bay ...
odpowiedz
Zgłoś wpis
click - niezalogowany
2011-02-23 13:55:33
A ja byłem wczoraj z dzieckiem w szpitalu (specjalistyczny szpital rehabilitacyjny) w Konstancin -Jeziorna, w sumie rpawie Warszawa i za parking nic nie musiałem płacić. A w metropolii zwanej Przasnysz 2 zł za sam wjazd na parking. Draństwo. Od przyszłego tygodnia będę przyjeżdzał 5 x w tygodniu na rehablitację. 5 x 2 godz x 2 zł = 20 zł tygodniowo, nie licząc dojazdu do Przasnysza 20 km w jedną stronę. Drogie jest zdrowie.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Irena - niezalogowany
2011-02-23 13:07:40
Ja sie pytam, dlaczego władze miasta budując Sadową nie zaprojektowały zatok parkingowych przy szpitalu? Przecież tam obok parkingu jest dużo miejsca (chodnik którym mało kto chodzi i dwa pasy trawki po obu jego stronach!! Kto to słyszał?!!!). To wszystko zmowa przeciw mieszkańcom!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
inż. Mamoń - niezalogowany
2011-02-23 13:00:43
Przed chwilą wróciłem z Ciechanowa ze szpitala - tam przed szpitalem pierwsze 20 minut parkowania jest gratis!!!!!! Choć zgadzam się że robienie płatnych parkingów niestrzeżonych przed szpitalami to patologia i cynizm. I to jeszcze z zakazami na przyległych ulicach, jeśli parkowanie w niczym by nie przeszkadzało. Czemu akurat najbardziej tam????... Dodatkowo dodam, że nawet na mieście w parkometrach, pierwsze pół godziny mają ciechanowiacy za 50 groszy.... Ludzie którzy stają na krótko przynajmniej są kulturalnie traktowani, a u nas - jak dojne bydło!!!! No ale przecież pan Rupiński - właściciel JANBISA musi być na liście biznesmenów (zobaczcie w internecie...)
odpowiedz
Zgłoś wpis
milek - niezalogowany
2011-02-22 21:22:13
ten pan ma zawsze cos do powiedzenia wszedzie sie wtraci
odpowiedz
Zgłoś wpis
borsukowa - niezalogowany
2011-02-22 21:00:20
Borsuku racz zwrócić uwagę, że ktoś jednak wystąpił przeciw tej patologii odważnie i personalnie (w odróżnieniu np. od Ciebie...) Stworzono możliwość publicznej wypowiedzi mieszkańcom. To dalej powinno dać do myślenia i działania innym tzw. uprawnionym np. radnym, burmistrzowi, staroście, radzie nadzorczej szpitala. A z pewnością to czytali... To są ich kompetencje i obowiązki.. Może z nimi zdążą jeszcze przed dziennikarzami telewizji... chociaż nie wiem, czy nie zaważy tutaj jakiś niewidzialny "układ". Zaczekajmy, zobaczymy... Ale co do Twojej propozycji pójścia do dyrektora szpitala i dyrektora JANBIS-u...hehehe - to naprawdę mnie rozbawiłeś, aż do łez, naprawdę do łez. Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego, to przeczytaj uważniej powyższe komentarze... Serdecznie pozdrawiam... hehehe naprawdę i szczerze...:))))
odpowiedz
Zgłoś wpis
borsuk kolejny - niezalogowany
2011-02-22 15:23:57
no tak... w internecie oczywiscie kazdy jest najmądrzejszy na swiecie a znając życie to nikt z krzykaczy ktorzy sie tu produkowali nie wybierze sie do dyrektora szpitala czy janbisu lub jakiejkolwiek innej instytucji ktora by sie sprawą zajeła
odpowiedz
Zgłoś wpis
QUETZALCOATL - niezalogowany
2011-02-22 11:24:45
Tak więc, gdy pisze Pan Panie Tomaszu : ,,Chodzi o sam fakt grubiańskiego traktowania ludzi i to przeważnie dotkniętych losem " - to ma pan całkowitą rację. Kto zaś w ten sposób z owymi ludźmi postępuje, wyjaśniłem powyżej. Uważam też, że sprawie powinien przyjrzeć się organ nadzorczy szpitala, czyli starosta przasnyski.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Q - niezalogowany
2011-02-22 11:09:52
Dyrektor szpitala ogłasza przetarg na dzierżawę parkingu, wygrywa firma Janbis, której szef ustala opłatę na 2 zł i jej pracownik taką pobiera. Kto w tym schemacie odpowiada za fakt, że te 2 zł musimy płacić? Oczywistym jest, że dyrekcja, która w ogóle taki przetarg rozpisuje / czy na jakiejkolwiek innej zasadzie sankcjonuje tam działalność prywatnej firmy/. A ponieważ działalność ta sprowadza się jedynie do kasowania owych 2 zł - bo trudno ich posądzić o pilnowanie pojazdów czy sprzątanie lub odśnieżanie parkingu - należy zadać pytanie: dlaczego? Ano pewnie odpowiedzą, że chodzi o dodatkowe wpływy do szpitalnej kasy ( choć w tym kraju każde inne wyjaśnienie, np. o pozytywnym wpływie takiego rozwiązania na perystaltykę jelit pacjentów - też mnie nie zdziwi ). Tylko czy zasadnym, bo o moralnej stronie sprawy nie wspomnę, jest szukanie tych groszy - bo dla szpitala są to grosze - w kieszeniach ludzi chorych? Ludzi, którzy nie parkują tam celem podziwiania architektury szpitalnej bryły, nie liczą na miłe spędzenie czasu w towarzystwie lekarzy i pielęgniarek czy wypicie kawy z dyrektorem. Ludzi, którzy jadą tam, by ratować zdrowie a często także życie! Czyżby ten fakt umknął Panu, Panie Sadowski??? SKANDAL I WSTYD!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
a co cię to... - niezalogowany
2011-02-22 07:57:33
co wy chcecie od JANBISA to porządna firma a opłaty jak były tak są!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
ADRIAN - niezalogowany
2011-02-21 23:09:31
Witam, Szanownych i Szanowne Panie, Dziś spotkała mnie dość przykra sprawa... a mianowicie mówiąc: Po oddaniu krwi na rzecz RCK. Gdy już wyjeżdżałem z Parkingu, (NA CZAS ODDANIA KRWI PODOBNO ZA FREE)podjechałem pod "okienko" Pana, który tam pracuje?! ale mniejsza o To, chciałem pokazać panu zaświadczenie o oddanej krwi i odjechać bez ponoszenia odpowiedzialności majątkowej, ale tak się nie udało... Ponieważ Ten w.w PAN powiedział że muszę posiadać inne zaświadczenie, o które powinienem się upomnieć po oddaniu KRWI w CK. Ja oczywiście nie posiadałem takiego papierka i nie byłem zainteresowany drałowanie po te zaświadczenie, Ale Ten PAN pracujący tam wykazał się chęcią i powiedział mi żebym zostawił u niego "Zaświadczenie o Oddanej Krwi" ale mnie to nie urządzało ponieważ potrzebne mi jest to do usprawiedliwienia w pracy. Wkurzony zapłaciłem te parez złotych i odjechałem z Tego "Mrocznego Miejsca"! A Teraz kilka słów sprostowania: - nie miejmy pretensji do tego Pana co tam pracuje, bo to nie on ustala takie warunki tylko jego SZEFFFFF który WYMAGA WSZYSTKIEGO NA PAPIERKU, POWINNO BYĆ TAK ODDAŁEŚ KREW to BEZ GRYMASÓW "PROSZĘ JECHAĆ" !!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
Pan T. - niezalogowany
2011-02-21 22:25:50
Oj Jacku Jacku... taki stary, a taki naiwny... (chociaż bardziej chyba przekorny...) Co tu nazywać kapitalizmem?.. Że cwaniacy pod stołem się dogadali i bez żadnych kosztów golą forsę z placu, do którego sami złotówki nie dołożyli i nie dokładają? I że jeszcze policja dała się w to wciągnąć ogradzając dookoła zakazami postoju po obu stronach "polnej drogi"?.. Jak to się dzieje że od lat przetarg "wygrywa" ta sama "firma"?... Żeby tam chociaż jakąś administrację było widać... jakieś sprzątanie, odśnieżanie, żeby ten parking chociaż był strzeżony, a ludzie obok na ulicach mieli do wyboru niestrzeżone miejsca - to byłoby O.K. Jedynym kosztem jest tylko budka z kasą i marnie opłacanym kasjerzyną - no jeszcze by i to im podarować! Kapitalizm, Jacku, to przecież WOLNY WYBÓR, PRYWATYZACJA, KONKURENCJA, RÓWNOŚĆ SZANS... A tego, hmmm.... nawet komercjalizacją nie da się określić, ale może innym słowem też na "KO......" No zgadnij Jacku, jakim? To takie powszechne z obserwacji w Polsce... Hmm?.. I ludzi występujących przeciw temu nazywać "komunistami"?... Brzydko. Zupełnie Ci się pokręciło od tych marksistowskich książek po tatusiu, gdzie jedyną definicją kapitalizmu był "wyzysk"...
odpowiedz
Zgłoś wpis
to ja... - niezalogowany
2011-02-21 22:12:14
Nawiążmy jeszcze jeden temat... Ta osoba która siedzi w tej budce, która pobiera opłaty... Ile on tych samochodów dziennie skasuje po te przysłowiowe 2zł... (choć parkują na więcej)... Przyjmijmy,że koło 200 dziennie... A zarobki dla tej osoby, która siedzi do 20:00 ?? Powiem Wam... 1000zł z groszami miesięcznie... To teraz policzmy sobie ile śmieszna jak dla mnie firma "JANBIS" chce sobie odrobić pieniądze stracone po przetargu?? Qrcze 3 raz się wypowiadam na te temat... Bo nie mogę zrozumieć takiego bezczelnego złodziejstwa i to " W BIAŁY DZIEŃ"
odpowiedz
Zgłoś wpis
wychowany - niezalogowany
2011-02-21 22:06:18
nieznajomy do Ciebie piszę... Czy Pan Tomasz napisał coś o parkowaniu na ulicy???? Pod zakazem?? Ja osobiście przeczytałem to 10sięć razy... Nawet słowa nie wspomniał o tym by parkować na ulicy... Ludzieeeeee... Zanim się wypowiecie przeciw... Czytajcie dokładnie materiał... Proszęęęęęęę
Cytuję: "Skoro parking przed szpitalem jest szpitalny, to co tam robi ta buda „Janbisa”. Może na to pytanie powinno odpowiedzieć CBA." CBA nie ma tu nic do rzeczy... Firma "JANBIS" dzierżawi ten teren i oni mogą naliczać sobie stawki jakie chcą,ale tak szczerze mówiąc, przetarg był za drogi... Musieli za dużo opuścić by szpital mógł wybrać z pośród wielu firm które startowały w tym przetargu... (chodzi tu o straty firmy "JANBIS") zatem ta firma wy górowała stawkę do 100%, likwidując także bezpłatny, 15sto minutowy wjazd na parking. Tu jednak SPZZOZ nie ma nic do powiedzenia... Dyrektor podpisał umowę, to tak jak by postawił kropkę nad i... "JANBIS" teraz może ustalać stawki jakie tylko chce. Jestem "ZA"... Nie można dopuścić oszukaństwa ze strony tej firmy. Ona pokazuje jak łatwo stratę można wyzerować,a nawet wy górować. Szczerze mówiąc... ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Retford - niezalogowany
2011-02-21 21:17:53
Chyba coś się święci!!! Byłem dziś w szpitalu trzy godziny i nie wziął ode mnie ani złotówki.
odpowiedz
Zgłoś wpis
k. - niezalogowany
2011-02-21 19:21:41
dziwne, ja czasem parkuję na parkingu pod szpitalem, ale ode mnie nie pobierano żadnej opłaty, jak wyjeżdzam to tylko mi machają, żebym jechała dalej...
odpowiedz
Zgłoś wpis
Jacek - niezalogowany
2011-02-21 19:07:35
Panie T, Zawsze myślałem że p. NIE JEST KOMUNISTOM .ale po ostatnich artykułach pana stwierdzam że pan jak Jarosław broni komunizmu lak niepodległości
odpowiedz
Zgłoś wpis
dawid - niezalogowany
2011-02-21 13:39:16
no wlasnie! nie placic nic ! 2 złote to dla Egipcjanina pracujacego w hotelu to 1/5 pensji dziennej! masakra jakie gamonie..
odpowiedz
Zgłoś wpis
Rysiek - niezalogowany
2011-02-21 13:18:34
Proste pytanie - kto jest właścicielem terenu? Miasto czy szpital? Więc albo powiat albo miasto powinny ostro zareagować. Chyba, że mają mieszkańców w d....
odpowiedz
Zgłoś wpis
Żaba - niezalogowany
2011-02-21 12:12:12
Cadet, nie tylko mój niesmak budzą opłaty za wejście na GTK. Jeśli masz odmienne zdanie, nie pozostaje mi nic innego jak je uszanować. Najważniejsze że w kwestii parkingu się zgadzamy:-)
odpowiedz
Zgłoś wpis
Cadet - niezalogowany
2011-02-21 11:32:14
Żaba - te przedsięwzięcia w Kazimierzu DLn./Wisłą są mi dobrze znane, mieszkam od pokoleń na tym terenie i znam problem doskonale. A wejściówki do tych obiektów są rozprowadzane przez PTTK. Wchodząc do muzeum, też kupujesz bilet. Na "Górę Trzech Krzyży" też można dzisiaj wejść za darmo, tylko trzeba wiedzieć którędy. Porównanie opłat za parking przed szpitalem w Przasnyszu i opłat za wejście na "GTK" w Kazimierzu, uważam za chybione. Odnośnie góry w Osówcu uważam, że jeśli znajdzie się taki przedsiębiorczy pan czy pani, którzy zainteresują turystów do wchodzenia na tą górę i wykupi prawo, w urzędzie gminy, do korzystania z tej góry do celów turystycznych, nie będzie budziło to mojego sprzeciwu. Sprzeciw mój budzi to, że teren publiczny (jakim jest parking) jest wykorzystywany do prywatnych celów, podobnie jak budzi mój sprzeciw, wykorzystywanie przez lekarzy, prowadzących prywatną praktykę lekarską, sprzętu szpitalnego na użytek swoich " prywatnych" pacjentów. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego pięknego środkowowschodniego "trójmiasta".
odpowiedz
Zgłoś wpis
kpt.Nemo - niezalogowany
2011-02-21 11:24:56
Ja też mam swoje doświadczenia z parkingiem. Pewnego razu odbierałam wyniki, trwało to b. krótko. Podjeżdżam do budki , a młode chłopię z budki mówi do mnie 2 zł. Ja na to-SŁUCHAM ?. Przemieszałe chłopie stwierdziło, że no dobrze, dobrze można jechać. To było 3 miesiące temu, czyli już testowali nowe opłaty?
odpowiedz
Zgłoś wpis
Żaba - niezalogowany
2011-02-21 09:16:31
Cadet, jak zauważyłeś, nie wspominałam o baszcie i ruinach. Pisałam o Górze Trzech Krzyży. Nie jest prawdą jak piszesz, że opłaty za wejście były od zawsze. Któregoś roku wydzierżawił ją od miasta pewien facet i to on czerpie zyski z turystów. Nawet jeśli tam sprząta, to wprowadzenie takiej opłaty uważam za mało eleganckie. Gdyby więcej osób odwiedzało naszą górę w Osówcu pewnie też znalazł by się taki "przedsiębiorczy" z krzesełkiem i pobierał opłatę za wejście. Uważasz, że to jest w porządku? Pozdrawiam.
odpowiedz
Zgłoś wpis
JA - niezalogowany
2011-02-21 09:00:55
tylko nie parkujcie pod blokami,bo to miejsce dla mieszkancow.
odpowiedz
Zgłoś wpis
chory - niezalogowany
2011-02-21 08:16:22
Odnośnie telewizji to niech się spodziewają bodajże środa koło poludnia przybędą bedzie to nagrywane , i będzie reportaż . jeszcze prubuję ściągnącz Urząd Skarbowy to karygodne ażeby nie bylo paragonu ,albo paragon bez WAT , ale się będzie działo zrobimy pożądek z bez prawiem na tym parkingu.
odpowiedz
Zgłoś wpis
kieliszek - niezalogowany
2011-02-20 22:12:10
do "pik-a" - co do tej "telewizorni" to pragnę poinformować, że już POLSAT i TVN24 znają sprawę "naszego" (szpitalnego) parkingu... Ciekawe jak się zaprezentują dyr. szpitala i janbiesy?... poczekamy
odpowiedz
Zgłoś wpis
inż. Mamoń - niezalogowany
2011-02-20 21:33:31
Proponuję tak; dla zasady nie dajmy dziadom z sitwy szpitalno-janbisowej zarobić - od jutra parkujemy w zatoczkach na Świerkowej, Sadowej (obok ZSP), na placykach przy sądzie i skarbówce, a nawet przy blokach (za utrudnienia mieszkańców na czas protestu przepraszamy - stan wyższej konieczności!!!). Kto może dojdzie stamtąd pieszo. A kto nie może z racji zdrowia - trudno - wyjątkowo niech parkuje przed szpitalem, ale po wyjściu twardo żąda faktury. Powtarzam - FAKTURY !!!! Nie paragonu. Klient ma do niej prawo. Niech wypisują codziennie stosy faktur na 2, 3, 5 zł. Jeśli gość w budce będzie tłumaczył, że dopiero na drugi dzień faktura będzie do odbioru - nie szkodzi, niech piszą!!!!! Nie musicie po nią się zgłaszać - jak chcecie... W każdym razie macie do niej prawo, a jeśli odmówią zawiadomcie skarbówkę... Niech się zakorkują papierzyskami... Aż do skutku...
odpowiedz
Zgłoś wpis
pik - niezalogowany
2011-02-20 17:07:37
Oddawajcie honorowo krew, to nie bedziecie płacic za parking :) Ale mówiąc szczerze to rozbój w biały dzień, z tym parkingiem i tymi zakazami dookoła szpitala, powinno się pchnąć dalej ten temat, najlepiej do telewizorni...
odpowiedz
Zgłoś wpis
Cadet - niezalogowany
2011-02-20 16:45:56
Żaba - nie myl pojęć, wejście na ruiny zamku i do baszty było płatne od zawsze, tak jak wejście na "górę trzech krzyży", o której piszesz. Kazimierz Dln/Wisłą jest miastem turystycznym i mając tyle zabytków musi czerpać zyski na ich renowację i utrzymanie. Ty chciałbyś tam przyjechać, rozdeptać te zabytki, zostawić kupę śmieci, za darmo. Co innego, jeśli chodzi o parking przy szpitalu, tu jest zgoda, nie jest to w porządku.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Żaba - niezalogowany
2011-02-20 14:44:32
Popieram Panie Tomaszu! To skandal, żeby płacić za parking, zwłaszcza że zyski z opłat czerpie prywatny właściciel firmy Janbis, a parking nawet nie jest odśnieżony. To jest klasyczny przykład łupienia potrzebujących, bo przecież gros parkujących tam osób to ludzie chorzy, przybywający do szpitala na leczenie, badania czy rehabilitację. Ktoś pisze, że 2 zł to nie majątek. Fakt, jednorazowo może i nie. Ale ziarnko do ziarnka... Dla przykładu: niedawno członek naszej rodziny leżał 3 tygodnie na oddziale wewnętrznym i szpitalnych posiłków nie chciał jeść. Chcąc nie chcąc bywaliśmy tam 2, a czasem 3 razy dziennie. Przez ten czas zebrała się niemała kwota. (Swoją drogą paragon dostałam może z 5 razy - niezłe uciągi mają). Na pocieszenie powiem Przasnyszanom, że obecnie pobieranie opłat (a bliższe prawdy będzie słowo "łupienie") za wszystko dotyczy całego naszego pięknego kraju. W Warszawskim Centrum Onkologii płatny jest nie tylko parking ale i szatnia. W Kazimierzu Dolnym nad Wisłą spotkałam się z opłatą za wejście na górę. Tak, dobrze widzicie! Jest tam wzniesienie z którego roztacza się piękny widok na okolicę. Nieopodal szczytu na krzesełku siedzi facet i każdego zmęczonego wędrówką turystę łupi na złotówkę. Przykłady absurdalnych haraczy można mnożyć. W moim prywatnym rankingu pierwsze miejsce w tej kategorii przyznałam Sanktuarium w Licheniu. Otóż tam jest ofiara (oczywiście nie dobrowolna) za wszystko. Ofiara za parking, ofiara za skorzystanie z toalety (sic!), ofiara za wjazd windą na wieżę (5 zł) oraz za wejście na tę wieżę schodami (2 zł). (dysponuję zdjęciami). Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Trzymajmy się dzielnie Rodacy, bo nie jest łatwo :-)
odpowiedz
Zgłoś wpis
M-arbiter - niezalogowany
2011-02-20 13:53:34
TO JEST POLSKA RZECZYWISTOŚĆ.... PARKING PUSTY, A W KOŁO PEŁNO SAMOCHODÓW PO ROWACH.... TO TYLKO U NAS MOŻE SIĘ ZDARZYĆ.....
odpowiedz
Zgłoś wpis
Cadet - niezalogowany
2011-02-20 12:58:05
Do Redaktora: Ma Pan słuszność w tym co Pan napisał. Dodam, że szpital znajduje się pod jurysdykcją pana starosty i jego trzeba pytać o to rozwiązanie parkowania. Ponadto, wszystkie sprawy dotyczące tego rozwiązania powinny być jawne i dostęp do informacji, kto i na jakich warunkach prowadzi tam działalność, również powinna być jawna i dostępna dla wszystkich zainteresowanych. Radzę o to pytać. Pozdrawiam Przasnyszan.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Polak - niezalogowany
2011-02-20 12:08:39
A może by tak wprowadzić płatne parkingi przy innych instytucjach publicznych: sąd, policja, starostwo, szkoły. toć to niezły biznes jest. Te szeryf z Janbisa weź no polataj po tych urzędach, a może się uda? Czemu tylko przy szpitalu ludzie mają płacić? Jak wszędzie, to wszędzie! No i jak wszyscy, to babcia też!
odpowiedz
Zgłoś wpis
zuzia - niezalogowany
2011-02-20 11:07:22
Muszę sprostować moją wypowiedź z wczoraj odnośnie spaceru do szpitala. Jeśli już ktoś musi dostać się do szpitala samochodem a chce uniknąć opłat z tym związanych to proszę parkować na bocznym parkingu przy URZĘDZIE SKARBOWYM lub przed nim,lub druga opcja parking SĄDU obok skarbówki (te obiekty też są wybudowane za pieniądze publiczne) i będzie git:)
odpowiedz
Zgłoś wpis
pacjent - niezalogowany
2011-02-20 10:45:04
A czy zawsze otrzymujecie paragony , bo łape po pieniądze to wyciągają a paragonu to niema za te zlotuwki , a jak już da to bez rozliczenia WAT_u . Czy wladze miasta przyjżaly się temu gdzie jdą pieniądze . czy ta budka niemusi się rozliczac z Urzędem Skarbowym ...
odpowiedz
Zgłoś wpis
SS - niezalogowany
2011-02-20 02:40:29
SZCZEPANKOWSKI TO TERAZ ZAJETY BUDOWA KOLEIKI DO CHORZEL JEST .........
odpowiedz
Zgłoś wpis
zgredek - niezalogowany
2011-02-20 01:56:43
do zuzia... a nie wziełaś pod uwagie ,że może nie którzy nie mają zdrowia (niepełnosprawni) żeby przejść się spacerkiem do szpitala?? tylko muszą wynajmować kogoś z autem żeby podjechać na jakieś zabiegi do szpitala?? i to co dziennie przez przynajmniej 2-3 miesiące?? ZASTANÓW się
odpowiedz
Zgłoś wpis
POprawny - niezalogowany
2011-02-19 23:37:41
A ja bym był skłonny aby opłata wynosiła 5 zł (szczególnie dla tych mądrali co mówi, że to grosze). Bo w sumie 5 zł to są grosze!!! Co to za pieniądz? 5 zł? Kupisz coś za to? No więc czemu nie 5? A jak już będzie 5 to proponuję po 3 miesiącach 10 zł! Przecież to też nie wydatek! Nie ma przecież nic za darmo i jest kapitalizm! Jest też wolność słowa, ale spróbuj kogoś lub coś skrytykować! W ogóle to jest super! Czego Ci ludzie chcą? Albo ta awantura o 1% Vat! Całe nic...
odpowiedz
Zgłoś wpis
iwan - niezalogowany
2011-02-19 22:58:31
"nie ma nic za darmo!!!!" ach jak pięknie to brzmi Emilio !! Masz rację dlatego powinnaś płacić więcej .. dużo więcej .. oddaj wszystko i stań się wolnym człowiekiem , A może ... tylko Ciebie stać ? Pozdrawiam i zazdroszczę
odpowiedz
Zgłoś wpis
taki sobie - niezalogowany
2011-02-19 22:50:30
Jak napisała Mądra zapewnię jak można poczytać Zuzia : "ak szkoda Wam ludzie 2zł , to po co pchacie się na parking. Większość i tak z Przasnysza,można się przejść i dla zdrowia lepiej,i 2zł w kieszeni. Mam propozycję żeby wszyscy oszczędni parkowali pod domem pana Tomasza Ulatowskiego, i będzie git :)" .. Gdzieś takie coś słyszałem .. coś w Iranie .. a może w Rzeszy A.H ? .. Coś złego że większość ? Większość świata nawet nie słyszała o Przasnyszu , o szpitalu. Następnym krokiem niech "większość" wprowadzi parkometr ale tylko na Twojej ulicy . też będzie git :) . Przykładem niech będzie Większość w Ciechanowie i co myślą sklepikarze o parkometrach ...
odpowiedz
Zgłoś wpis
dr House - niezalogowany
2011-02-19 22:44:12
nie losem tylko chorobą .. poza tym nastał kapitalizm, a tak znienawidzony przez pana komunizm dawno minął i już nie ma, że za darmo i dla wszystkich .. poza powyższym "grubiański" i "zaordynował" to nie w tym kontekście, radzę zajrzeć do słownika:) ja wiem, że ferie i masz pan wolnego w nadmiarze, ale teraz ja apeluję: nie dręcz pan ludzkości swoimi kolejnymi, populistycznymi "felietonami". Z poważaniem
odpowiedz
Zgłoś wpis
rad - niezalogowany
2011-02-19 22:40:46
Ludzie powinni mieć wybór i możliwość korzystania z parkingu niestrzeżonego. Niech ci "zamożeni" płacą se za parę minut równowartość bochenka chleba. Mojego "malucha" mogę postawić na niestrzeżonym parkingu, węża przełożę z kieszeni na siedzenie w aucie i bedzie bezpieczne. A szpital już swoje dostaje z naszych podatków, wiec tę pazerność uważam za niestosowną. Tomasz ma słuszność i szkoda, że radnym nie został.
odpowiedz
Zgłoś wpis
tamara - niezalogowany
2011-02-19 21:46:49
Zuzia ales ty madra, to jest obiekt publiczny i nie powinno byc tam zadnej oplaty.
odpowiedz
Zgłoś wpis
zuzia - niezalogowany
2011-02-19 21:16:41
Jak szkoda Wam ludzie 2zł , to po co pchacie się na parking. Większość i tak z Przasnysza,można się przejść i dla zdrowia lepiej,i 2zł w kieszeni. Mam propozycję żeby wszyscy oszczędni parkowali pod domem pana Tomasza Ulatowskiego, i będzie git :)
odpowiedz
Zgłoś wpis
Polak - niezalogowany
2011-02-19 21:08:16
Jaro czy pracujesz w Janubisie ? Czy może twój mózg jest troszeczkę inny "a moze postawmy parkometry to wtedy skonczy sie jezdzenie po bulki do sklepu oddalonego o 500 m od domu i w dodatku wyjdzie to wszystkim na zdrowie wiec i nie bedzie strat po 2 zl na parking szpitany.... LENISTWO MUSI KOSZTOWAC" . tylko imbecyl porównywałby te dwie sprawy ...
odpowiedz
Zgłoś wpis
fajera - niezalogowany
2011-02-19 21:00:18
to jest polityka dyr.szpitala ciagnac z ludzi ile sie da nie rozumie starych zchorowanch emerytow co maja po 1000 zl. emerytury na tle swoich zarobkow/.
odpowiedz
Zgłoś wpis
emilia - niezalogowany
2011-02-19 20:37:56
nie ma nic za darmo!!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
rencista - niezalogowany
2011-02-19 20:35:25
Jaro, nie popisuj się... dla człowieka, który musi przyjeżdżać spoza Przasnysza na zabiegi np. przez tydzień i parkować tam po parę godzin, albo dla rodziny która codziennie dojeżdża do chorego w ciężkim stanie, to nie w kij dmuchał płacić po kilkadziesiąt złotych tygodniowo. A to nie jedyny wydatek gdy w domu jest choroba. Za dobrze chyba Ci się wiedzie Jaro!!!! Czy nie rozumiesz, że tu nie chodzi o te 2, czy 5 złotych, ale o to że ludzie nie chcą by ich traktowano jak głupie bydło napędzane znakami zakazu na czyjeś płatne pastwisko... Czy nie widzisz tutaj nadużycia? Chyba, że jesteś z tej szpitalnej sitwy?...
odpowiedz
Zgłoś wpis
Jaro - niezalogowany
2011-02-19 19:53:41
A moze rozwiazanie jest prostrze:wezcie ludzie Ci co maja pieniadze na nowe samochody a nie maja 2 zl na parking zacznijcie jezdzic TAXI za 5 zl wtedy moze bedzie wam sie oplacalo bo i samochod z malym przebiegiem sprzedacie... a moze postawmy parkometry to wtedy skonczy sie jezdzenie po bulki do sklepu oddalonego o 500 m od domu i w dodatku wyjdzie to wszystkim na zdrowie wiec i nie bedzie strat po 2 zl na parking szpitany.... LENISTWO MUSI KOSZTOWAC
odpowiedz
Zgłoś wpis
a-z - niezalogowany
2011-02-19 19:26:53
A może płaćmy po 1 groszu a na koniec żądać faktury vat.Co wy na to?
odpowiedz
Zgłoś wpis
xxx - niezalogowany
2011-02-19 19:02:53
trawa jest wokół parkingu i drzewka jeszcze rosną a do zadań parkingowego należy dbanie o czystość i teren zielony na terenie placu który jest wydzierżawiony a jest tam kilka pasów trawy i jak by tak nie było to by z kosiarką nie latali a dla K.M.K człowieku jak maż pisać głupoty to nie zaczynaj tylko się ogarnij
odpowiedz
Zgłoś wpis
xyxyxyxy - niezalogowany
2011-02-19 19:02:32
A może tak zapytać Pana kolegę Panie Tomaszu, dlaczego jego kolega starosta na to pozwala. Z tego co wiem to Pan Szczepankowski ma w tej sprawie dużo do powiedzenia.
odpowiedz
Zgłoś wpis
ja - niezalogowany
2011-02-19 18:39:16
2zł to niedużo?Przez 3 tygodnie chodzę na rehabilitację,4 godz. dziennie.Wychodzi 60zł.,może dla niektórych to mało,ale dla mnie to dużo. Druga sprawa:dlaczego przy szpitalach są płatne parkingi?Może przy innych instytucjach niech zrobią też płatne?
odpowiedz
Zgłoś wpis
asia - niezalogowany
2011-02-19 18:24:32
popieram
odpowiedz
Zgłoś wpis
K.M.K - niezalogowany
2011-02-19 17:44:42
Ja jak najbardziej jestem za!!! Dla niektórych 2 złote to może i nie dużo, ale jeśli komuś przychodzi często parkować pod szpitalem to może uzbierać się całkiem niezła sumka. A do osoby xxx to gdzie ty człowieku widziałeś tam trawę na parkingu? W koło szpitala nie zajmuje się tym firma Janbis więc sam zastanów się co piszesz.
odpowiedz
Zgłoś wpis
inż. Mamoń - niezalogowany
2011-02-19 17:37:56
No więc właśnie, tych zatok przy ulicach rzeczywiście nie za wiele, ale damy radę Redaktorze. Są przy Sadowej, Świerkowej (przy ulicy to nie tylko dla mieszkańców bloku,...), placyk przy US i Sądzie. Rzeczywiście, że zakazy są ustawione na prośbę dyrektora Szpitala, żeby napędzały na płatny parking. Ludzie to nie bydlo!!! Bo przecie po jednej stronie Sadowej to by nikomu samochody nie przeszkadzały - toć to nie Marszałkowska!!! A władze miasta jak budują ulice to i o miejscach postojowych pomyśleć powinny. Zaprotestujemy to skłonimy do myślenia i Burmistrza i dyrektora szpitala. A co do kosztów obsługi parkingu przed szpitalem - to zobaczcie jak on odśnieżony... pracownikowi d.. nie chce się ruszyć żeby wyjść z budki i poodśnieżać!!!! Popieram protest w całej rozciągłości - inaczej już nie można. Ta sitwa to państwo w państwie!!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
jurek - niezalogowany
2011-02-19 17:34:18
znaki zakazu można postawić po jednej stronie ulicy i cacy
odpowiedz
Zgłoś wpis
anty - niezalogowany
2011-02-19 16:19:37
Koniecznie trzeba to zgłosić co CBA. Niech zbadają powiązania tej firmy z panem dyrektorem, a może i wyżej.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Przasnyszanka - niezalogowany
2011-02-19 16:04:10
Do nieznajomego : autor zapewne nie mial na mysli zalowania 2 zl , ale glebsza tresc ukryta jest pod tym tekstem, a nieznajomego jezeli stac na dom w okolicach szpitala, to niech placi za parking w Ciechanowie , a nam pozwoli walczyc o swoje prawa !!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
pytam! - niezalogowany
2011-02-19 15:46:52
A z jakiej racji mamy cały czas siedzieć cicho?! Przecież to nie prywatny szpital tylko nasz - publiczny! A więc to od nas zależy jak będzie zarządzane jego mienie. Jak nie zastrajkujemy to g... uzyskamy. Dlaczego policja wprowadziła zakaz zatrzymywania się na ulicy przy szpitalu? Jakieś szczególne niebezpieczeństwo? czy może chęć sztucznego napędzenia klientów dla płatnego parkingu?
odpowiedz
Zgłoś wpis
nieznajomy - niezalogowany
2011-02-19 15:36:59
Panie Tomaszu nie sądzę aby szkoda było ludziom 2zł na parking, przecież to nie taki majątek, a parkowanie na pobliskich ulicach jest raczej złym pomysłem, gdyż na ulicy sadowej jest zakaz i można dużo więcej zabulić. Poza tym parkowanie na ulicach to chyba nie najlepszy przykład, ludzie mieszkający np. na ulicy Rolniczej albo Jaśminowej chcieli by dojechać do domu normalnie, a nie przeciskając się przy pojazdach stojących (pod zakazem). Panie Tomaszu proszę się najpierw zastanowić co pan wygaduje, mógłby pan zwrócić uwagę również na inne osoby, a nie egoistycznie nakłaniać ludzi do ""odegrania się"" na osobach prowadzących parking przy szpitalu.
odpowiedz
Zgłoś wpis
malaga - niezalogowany
2011-02-19 15:24:02
A tak właściwie, to o jakiej "usłudze" tutaj mowa?... Skoro na tym parkingu nie pilnuje się przecież pojazdu, a tylko kasuje za postój (a teraz już za sam wjazd...), gdzie na dodatek prawie nie ma alternatywy postojowej w pobliżu, co wykorzystuje się cynicznie... Jakie zatem koszty ponosi "Janbis", które to wywołały tak znaczną podwyżkę ceny oraz konieczność wyeliminowania darmowych minut?..
odpowiedz
Zgłoś wpis
xxx - niezalogowany
2011-02-19 15:18:38
ta najlepiej uprzykrzyć życie tym co mieszkają koło szpitala a 2 złote za 1 godzinę a następne już po 1zł a cena taka bo zapewne dzierżawa placu odśnieżanie koszenie trawy itp. nie robi się za darmo a do tego koszt 2 pracowników choć tak naprawdę uważam za sku..... fakt opłaty parkingowej przed szpitalem który powstał z publicznych pieniędzy ta sytuacja równa jest opłacie przejazdu po autostradzie która podobna jest do żwirówki i też powstała z publicznych pieniędzy a ciekawe kto ma takie znajomości że nastawiał zakazów postoju i zatrzymywania wokół tego parkingu przecież droga przy działkach jest bardziej bezpieczna i szersza przez co auto na poboczu nie przeszkadzało by w przejeździe niż nie jedna ulica bliżej centrum a jednak tam jest zakaz a w centrum tam gdzie powinny to nie ma.
odpowiedz
Zgłoś wpis
Mały książe - niezalogowany
2011-02-19 15:16:52
Popieram, to czyste złodziejstwo!!! ciekawe czy szef firmy JANBIS też płaci parkując pod szpitalem... ?
odpowiedz
Zgłoś wpis
kojak - niezalogowany
2011-02-19 15:09:18
żeby chociaż był odśnieżany zimą
odpowiedz
Zgłoś wpis
- niezalogowany
2011-02-19 14:56:44
Skoro parking przed szpitalem jest szpitalny, to co tam robi ta buda „Janbisa”. Może na to pytanie powinno odpowiedzieć CBA.
odpowiedz
Zgłoś wpis
mały - niezalogowany
2011-02-19 14:43:18
...to bardzo dobry pomysł, tylko ja jestem ciekawy gdzie autor znalazł te zatoki, żeby zaparkować zgodnie z przepisami chyba pod Skarbowym albo pod ZSP....a może na parkingach osiedlowych za, których utrzymanie płaca mieszkańcy....
odpowiedz
Zgłoś wpis
max - niezalogowany
2011-02-19 14:01:00
Popieram!!! Sam mam chorego leżącego (niechodzi) w szpitalu i dwa a czasem trzy razy w ciągu dnia parkuje i całkiem mi nie do śmiechu płacić raz po raz.
odpowiedz
Zgłoś wpis
xxx - niezalogowany
2011-02-19 13:51:02
Jestem 100% za...
odpowiedz
Zgłoś wpis
zgredek - niezalogowany
2011-02-19 13:21:39
popieram autora,nie dorabiajmy tych złodzieji
odpowiedz
Zgłoś wpis
Przasnyszanka - niezalogowany
2011-02-19 13:15:55
Popieram apel redaktora !!! Przasnyszanie i nie tylko , bojkotujmy parking przy szpitalu !!! Nie dajmy sie !!!
odpowiedz
Zgłoś wpis
Podziel się swoją opinią
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Tak, parkujcie na zakazie na Sadowej, obstawcie boczne uliczki. Tak będzie najlepiej.
No i kończy się to wasze pisanie , nic nie zdziełaliszcie , po co to było i tak to pozostanie szykujcie po 2 zł i na parking zapraszam , a kawalek karteczki to otrzymacje , taka jest polska nasza żeczywistość , do milego zobaczenia na parkingu . Bay Bay ...
A ja byłem wczoraj z dzieckiem w szpitalu (specjalistyczny szpital rehabilitacyjny) w Konstancin -Jeziorna, w sumie rpawie Warszawa i za parking nic nie musiałem płacić. A w metropolii zwanej Przasnysz 2 zł za sam wjazd na parking. Draństwo. Od przyszłego tygodnia będę przyjeżdzał 5 x w tygodniu na rehablitację. 5 x 2 godz x 2 zł = 20 zł tygodniowo, nie licząc dojazdu do Przasnysza 20 km w jedną stronę. Drogie jest zdrowie.
Ja sie pytam, dlaczego władze miasta budując Sadową nie zaprojektowały zatok parkingowych przy szpitalu? Przecież tam obok parkingu jest dużo miejsca (chodnik którym mało kto chodzi i dwa pasy trawki po obu jego stronach!! Kto to słyszał?!!!). To wszystko zmowa przeciw mieszkańcom!!!!!!!!!!!!!!
Przed chwilą wróciłem z Ciechanowa ze szpitala - tam przed szpitalem pierwsze 20 minut parkowania jest gratis!!!!!! Choć zgadzam się że robienie płatnych parkingów niestrzeżonych przed szpitalami to patologia i cynizm. I to jeszcze z zakazami na przyległych ulicach, jeśli parkowanie w niczym by nie przeszkadzało. Czemu akurat najbardziej tam????... Dodatkowo dodam, że nawet na mieście w parkometrach, pierwsze pół godziny mają ciechanowiacy za 50 groszy.... Ludzie którzy stają na krótko przynajmniej są kulturalnie traktowani, a u nas - jak dojne bydło!!!! No ale przecież pan Rupiński - właściciel JANBISA musi być na liście biznesmenów (zobaczcie w internecie...)
ten pan ma zawsze cos do powiedzenia wszedzie sie wtraci
Borsuku racz zwrócić uwagę, że ktoś jednak wystąpił przeciw tej patologii odważnie i personalnie (w odróżnieniu np. od Ciebie...) Stworzono możliwość publicznej wypowiedzi mieszkańcom. To dalej powinno dać do myślenia i działania innym tzw. uprawnionym np. radnym, burmistrzowi, staroście, radzie nadzorczej szpitala. A z pewnością to czytali... To są ich kompetencje i obowiązki.. Może z nimi zdążą jeszcze przed dziennikarzami telewizji... chociaż nie wiem, czy nie zaważy tutaj jakiś niewidzialny "układ". Zaczekajmy, zobaczymy... Ale co do Twojej propozycji pójścia do dyrektora szpitala i dyrektora JANBIS-u...hehehe - to naprawdę mnie rozbawiłeś, aż do łez, naprawdę do łez. Jeśli chcesz wiedzieć dlaczego, to przeczytaj uważniej powyższe komentarze... Serdecznie pozdrawiam... hehehe naprawdę i szczerze...:))))
no tak... w internecie oczywiscie kazdy jest najmądrzejszy na swiecie a znając życie to nikt z krzykaczy ktorzy sie tu produkowali nie wybierze sie do dyrektora szpitala czy janbisu lub jakiejkolwiek innej instytucji ktora by sie sprawą zajeła
Tak więc, gdy pisze Pan Panie Tomaszu : ,,Chodzi o sam fakt grubiańskiego traktowania ludzi i to przeważnie dotkniętych losem " - to ma pan całkowitą rację. Kto zaś w ten sposób z owymi ludźmi postępuje, wyjaśniłem powyżej. Uważam też, że sprawie powinien przyjrzeć się organ nadzorczy szpitala, czyli starosta przasnyski.
Dyrektor szpitala ogłasza przetarg na dzierżawę parkingu, wygrywa firma Janbis, której szef ustala opłatę na 2 zł i jej pracownik taką pobiera. Kto w tym schemacie odpowiada za fakt, że te 2 zł musimy płacić? Oczywistym jest, że dyrekcja, która w ogóle taki przetarg rozpisuje / czy na jakiejkolwiek innej zasadzie sankcjonuje tam działalność prywatnej firmy/. A ponieważ działalność ta sprowadza się jedynie do kasowania owych 2 zł - bo trudno ich posądzić o pilnowanie pojazdów czy sprzątanie lub odśnieżanie parkingu - należy zadać pytanie: dlaczego? Ano pewnie odpowiedzą, że chodzi o dodatkowe wpływy do szpitalnej kasy ( choć w tym kraju każde inne wyjaśnienie, np. o pozytywnym wpływie takiego rozwiązania na perystaltykę jelit pacjentów - też mnie nie zdziwi ). Tylko czy zasadnym, bo o moralnej stronie sprawy nie wspomnę, jest szukanie tych groszy - bo dla szpitala są to grosze - w kieszeniach ludzi chorych? Ludzi, którzy nie parkują tam celem podziwiania architektury szpitalnej bryły, nie liczą na miłe spędzenie czasu w towarzystwie lekarzy i pielęgniarek czy wypicie kawy z dyrektorem. Ludzi, którzy jadą tam, by ratować zdrowie a często także życie! Czyżby ten fakt umknął Panu, Panie Sadowski??? SKANDAL I WSTYD!!!
co wy chcecie od JANBISA to porządna firma a opłaty jak były tak są!!!
Witam, Szanownych i Szanowne Panie, Dziś spotkała mnie dość przykra sprawa... a mianowicie mówiąc: Po oddaniu krwi na rzecz RCK. Gdy już wyjeżdżałem z Parkingu, (NA CZAS ODDANIA KRWI PODOBNO ZA FREE)podjechałem pod "okienko" Pana, który tam pracuje?! ale mniejsza o To, chciałem pokazać panu zaświadczenie o oddanej krwi i odjechać bez ponoszenia odpowiedzialności majątkowej, ale tak się nie udało... Ponieważ Ten w.w PAN powiedział że muszę posiadać inne zaświadczenie, o które powinienem się upomnieć po oddaniu KRWI w CK. Ja oczywiście nie posiadałem takiego papierka i nie byłem zainteresowany drałowanie po te zaświadczenie, Ale Ten PAN pracujący tam wykazał się chęcią i powiedział mi żebym zostawił u niego "Zaświadczenie o Oddanej Krwi" ale mnie to nie urządzało ponieważ potrzebne mi jest to do usprawiedliwienia w pracy. Wkurzony zapłaciłem te parez złotych i odjechałem z Tego "Mrocznego Miejsca"! A Teraz kilka słów sprostowania: - nie miejmy pretensji do tego Pana co tam pracuje, bo to nie on ustala takie warunki tylko jego SZEFFFFF który WYMAGA WSZYSTKIEGO NA PAPIERKU, POWINNO BYĆ TAK ODDAŁEŚ KREW to BEZ GRYMASÓW "PROSZĘ JECHAĆ" !!!!
Oj Jacku Jacku... taki stary, a taki naiwny... (chociaż bardziej chyba przekorny...) Co tu nazywać kapitalizmem?.. Że cwaniacy pod stołem się dogadali i bez żadnych kosztów golą forsę z placu, do którego sami złotówki nie dołożyli i nie dokładają? I że jeszcze policja dała się w to wciągnąć ogradzając dookoła zakazami postoju po obu stronach "polnej drogi"?.. Jak to się dzieje że od lat przetarg "wygrywa" ta sama "firma"?... Żeby tam chociaż jakąś administrację było widać... jakieś sprzątanie, odśnieżanie, żeby ten parking chociaż był strzeżony, a ludzie obok na ulicach mieli do wyboru niestrzeżone miejsca - to byłoby O.K. Jedynym kosztem jest tylko budka z kasą i marnie opłacanym kasjerzyną - no jeszcze by i to im podarować! Kapitalizm, Jacku, to przecież WOLNY WYBÓR, PRYWATYZACJA, KONKURENCJA, RÓWNOŚĆ SZANS... A tego, hmmm.... nawet komercjalizacją nie da się określić, ale może innym słowem też na "KO......" No zgadnij Jacku, jakim? To takie powszechne z obserwacji w Polsce... Hmm?.. I ludzi występujących przeciw temu nazywać "komunistami"?... Brzydko. Zupełnie Ci się pokręciło od tych marksistowskich książek po tatusiu, gdzie jedyną definicją kapitalizmu był "wyzysk"...
Nawiążmy jeszcze jeden temat... Ta osoba która siedzi w tej budce, która pobiera opłaty... Ile on tych samochodów dziennie skasuje po te przysłowiowe 2zł... (choć parkują na więcej)... Przyjmijmy,że koło 200 dziennie... A zarobki dla tej osoby, która siedzi do 20:00 ?? Powiem Wam... 1000zł z groszami miesięcznie... To teraz policzmy sobie ile śmieszna jak dla mnie firma "JANBIS" chce sobie odrobić pieniądze stracone po przetargu?? Qrcze 3 raz się wypowiadam na te temat... Bo nie mogę zrozumieć takiego bezczelnego złodziejstwa i to " W BIAŁY DZIEŃ"
nieznajomy do Ciebie piszę... Czy Pan Tomasz napisał coś o parkowaniu na ulicy???? Pod zakazem?? Ja osobiście przeczytałem to 10sięć razy... Nawet słowa nie wspomniał o tym by parkować na ulicy... Ludzieeeeee... Zanim się wypowiecie przeciw... Czytajcie dokładnie materiał... Proszęęęęęęę
Cytuję: "Skoro parking przed szpitalem jest szpitalny, to co tam robi ta buda „Janbisa”. Może na to pytanie powinno odpowiedzieć CBA." CBA nie ma tu nic do rzeczy... Firma "JANBIS" dzierżawi ten teren i oni mogą naliczać sobie stawki jakie chcą,ale tak szczerze mówiąc, przetarg był za drogi... Musieli za dużo opuścić by szpital mógł wybrać z pośród wielu firm które startowały w tym przetargu... (chodzi tu o straty firmy "JANBIS") zatem ta firma wy górowała stawkę do 100%, likwidując także bezpłatny, 15sto minutowy wjazd na parking. Tu jednak SPZZOZ nie ma nic do powiedzenia... Dyrektor podpisał umowę, to tak jak by postawił kropkę nad i... "JANBIS" teraz może ustalać stawki jakie tylko chce. Jestem "ZA"... Nie można dopuścić oszukaństwa ze strony tej firmy. Ona pokazuje jak łatwo stratę można wyzerować,a nawet wy górować. Szczerze mówiąc... ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ.
Chyba coś się święci!!! Byłem dziś w szpitalu trzy godziny i nie wziął ode mnie ani złotówki.
dziwne, ja czasem parkuję na parkingu pod szpitalem, ale ode mnie nie pobierano żadnej opłaty, jak wyjeżdzam to tylko mi machają, żebym jechała dalej...
Panie T, Zawsze myślałem że p. NIE JEST KOMUNISTOM .ale po ostatnich artykułach pana stwierdzam że pan jak Jarosław broni komunizmu lak niepodległości
no wlasnie! nie placic nic ! 2 złote to dla Egipcjanina pracujacego w hotelu to 1/5 pensji dziennej! masakra jakie gamonie..
Proste pytanie - kto jest właścicielem terenu? Miasto czy szpital? Więc albo powiat albo miasto powinny ostro zareagować. Chyba, że mają mieszkańców w d....
Cadet, nie tylko mój niesmak budzą opłaty za wejście na GTK. Jeśli masz odmienne zdanie, nie pozostaje mi nic innego jak je uszanować. Najważniejsze że w kwestii parkingu się zgadzamy:-)
Żaba - te przedsięwzięcia w Kazimierzu DLn./Wisłą są mi dobrze znane, mieszkam od pokoleń na tym terenie i znam problem doskonale. A wejściówki do tych obiektów są rozprowadzane przez PTTK. Wchodząc do muzeum, też kupujesz bilet. Na "Górę Trzech Krzyży" też można dzisiaj wejść za darmo, tylko trzeba wiedzieć którędy. Porównanie opłat za parking przed szpitalem w Przasnyszu i opłat za wejście na "GTK" w Kazimierzu, uważam za chybione. Odnośnie góry w Osówcu uważam, że jeśli znajdzie się taki przedsiębiorczy pan czy pani, którzy zainteresują turystów do wchodzenia na tą górę i wykupi prawo, w urzędzie gminy, do korzystania z tej góry do celów turystycznych, nie będzie budziło to mojego sprzeciwu. Sprzeciw mój budzi to, że teren publiczny (jakim jest parking) jest wykorzystywany do prywatnych celów, podobnie jak budzi mój sprzeciw, wykorzystywanie przez lekarzy, prowadzących prywatną praktykę lekarską, sprzętu szpitalnego na użytek swoich " prywatnych" pacjentów. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego pięknego środkowowschodniego "trójmiasta".
Ja też mam swoje doświadczenia z parkingiem. Pewnego razu odbierałam wyniki, trwało to b. krótko. Podjeżdżam do budki , a młode chłopię z budki mówi do mnie 2 zł. Ja na to-SŁUCHAM ?. Przemieszałe chłopie stwierdziło, że no dobrze, dobrze można jechać. To było 3 miesiące temu, czyli już testowali nowe opłaty?
Cadet, jak zauważyłeś, nie wspominałam o baszcie i ruinach. Pisałam o Górze Trzech Krzyży. Nie jest prawdą jak piszesz, że opłaty za wejście były od zawsze. Któregoś roku wydzierżawił ją od miasta pewien facet i to on czerpie zyski z turystów. Nawet jeśli tam sprząta, to wprowadzenie takiej opłaty uważam za mało eleganckie. Gdyby więcej osób odwiedzało naszą górę w Osówcu pewnie też znalazł by się taki "przedsiębiorczy" z krzesełkiem i pobierał opłatę za wejście. Uważasz, że to jest w porządku? Pozdrawiam.
tylko nie parkujcie pod blokami,bo to miejsce dla mieszkancow.
Odnośnie telewizji to niech się spodziewają bodajże środa koło poludnia przybędą bedzie to nagrywane , i będzie reportaż . jeszcze prubuję ściągnącz Urząd Skarbowy to karygodne ażeby nie bylo paragonu ,albo paragon bez WAT , ale się będzie działo zrobimy pożądek z bez prawiem na tym parkingu.
do "pik-a" - co do tej "telewizorni" to pragnę poinformować, że już POLSAT i TVN24 znają sprawę "naszego" (szpitalnego) parkingu... Ciekawe jak się zaprezentują dyr. szpitala i janbiesy?... poczekamy
Proponuję tak; dla zasady nie dajmy dziadom z sitwy szpitalno-janbisowej zarobić - od jutra parkujemy w zatoczkach na Świerkowej, Sadowej (obok ZSP), na placykach przy sądzie i skarbówce, a nawet przy blokach (za utrudnienia mieszkańców na czas protestu przepraszamy - stan wyższej konieczności!!!). Kto może dojdzie stamtąd pieszo. A kto nie może z racji zdrowia - trudno - wyjątkowo niech parkuje przed szpitalem, ale po wyjściu twardo żąda faktury. Powtarzam - FAKTURY !!!! Nie paragonu. Klient ma do niej prawo. Niech wypisują codziennie stosy faktur na 2, 3, 5 zł. Jeśli gość w budce będzie tłumaczył, że dopiero na drugi dzień faktura będzie do odbioru - nie szkodzi, niech piszą!!!!! Nie musicie po nią się zgłaszać - jak chcecie... W każdym razie macie do niej prawo, a jeśli odmówią zawiadomcie skarbówkę... Niech się zakorkują papierzyskami... Aż do skutku...
Oddawajcie honorowo krew, to nie bedziecie płacic za parking :) Ale mówiąc szczerze to rozbój w biały dzień, z tym parkingiem i tymi zakazami dookoła szpitala, powinno się pchnąć dalej ten temat, najlepiej do telewizorni...
Żaba - nie myl pojęć, wejście na ruiny zamku i do baszty było płatne od zawsze, tak jak wejście na "górę trzech krzyży", o której piszesz. Kazimierz Dln/Wisłą jest miastem turystycznym i mając tyle zabytków musi czerpać zyski na ich renowację i utrzymanie. Ty chciałbyś tam przyjechać, rozdeptać te zabytki, zostawić kupę śmieci, za darmo. Co innego, jeśli chodzi o parking przy szpitalu, tu jest zgoda, nie jest to w porządku.
Popieram Panie Tomaszu! To skandal, żeby płacić za parking, zwłaszcza że zyski z opłat czerpie prywatny właściciel firmy Janbis, a parking nawet nie jest odśnieżony. To jest klasyczny przykład łupienia potrzebujących, bo przecież gros parkujących tam osób to ludzie chorzy, przybywający do szpitala na leczenie, badania czy rehabilitację. Ktoś pisze, że 2 zł to nie majątek. Fakt, jednorazowo może i nie. Ale ziarnko do ziarnka... Dla przykładu: niedawno członek naszej rodziny leżał 3 tygodnie na oddziale wewnętrznym i szpitalnych posiłków nie chciał jeść. Chcąc nie chcąc bywaliśmy tam 2, a czasem 3 razy dziennie. Przez ten czas zebrała się niemała kwota. (Swoją drogą paragon dostałam może z 5 razy - niezłe uciągi mają). Na pocieszenie powiem Przasnyszanom, że obecnie pobieranie opłat (a bliższe prawdy będzie słowo "łupienie") za wszystko dotyczy całego naszego pięknego kraju. W Warszawskim Centrum Onkologii płatny jest nie tylko parking ale i szatnia. W Kazimierzu Dolnym nad Wisłą spotkałam się z opłatą za wejście na górę. Tak, dobrze widzicie! Jest tam wzniesienie z którego roztacza się piękny widok na okolicę. Nieopodal szczytu na krzesełku siedzi facet i każdego zmęczonego wędrówką turystę łupi na złotówkę. Przykłady absurdalnych haraczy można mnożyć. W moim prywatnym rankingu pierwsze miejsce w tej kategorii przyznałam Sanktuarium w Licheniu. Otóż tam jest ofiara (oczywiście nie dobrowolna) za wszystko. Ofiara za parking, ofiara za skorzystanie z toalety (sic!), ofiara za wjazd windą na wieżę (5 zł) oraz za wejście na tę wieżę schodami (2 zł). (dysponuję zdjęciami). Nie wiadomo czy śmiać się czy płakać. Trzymajmy się dzielnie Rodacy, bo nie jest łatwo :-)
TO JEST POLSKA RZECZYWISTOŚĆ.... PARKING PUSTY, A W KOŁO PEŁNO SAMOCHODÓW PO ROWACH.... TO TYLKO U NAS MOŻE SIĘ ZDARZYĆ.....
Do Redaktora: Ma Pan słuszność w tym co Pan napisał. Dodam, że szpital znajduje się pod jurysdykcją pana starosty i jego trzeba pytać o to rozwiązanie parkowania. Ponadto, wszystkie sprawy dotyczące tego rozwiązania powinny być jawne i dostęp do informacji, kto i na jakich warunkach prowadzi tam działalność, również powinna być jawna i dostępna dla wszystkich zainteresowanych. Radzę o to pytać. Pozdrawiam Przasnyszan.
A może by tak wprowadzić płatne parkingi przy innych instytucjach publicznych: sąd, policja, starostwo, szkoły. toć to niezły biznes jest. Te szeryf z Janbisa weź no polataj po tych urzędach, a może się uda? Czemu tylko przy szpitalu ludzie mają płacić? Jak wszędzie, to wszędzie! No i jak wszyscy, to babcia też!
Muszę sprostować moją wypowiedź z wczoraj odnośnie spaceru do szpitala. Jeśli już ktoś musi dostać się do szpitala samochodem a chce uniknąć opłat z tym związanych to proszę parkować na bocznym parkingu przy URZĘDZIE SKARBOWYM lub przed nim,lub druga opcja parking SĄDU obok skarbówki (te obiekty też są wybudowane za pieniądze publiczne) i będzie git:)
A czy zawsze otrzymujecie paragony , bo łape po pieniądze to wyciągają a paragonu to niema za te zlotuwki , a jak już da to bez rozliczenia WAT_u . Czy wladze miasta przyjżaly się temu gdzie jdą pieniądze . czy ta budka niemusi się rozliczac z Urzędem Skarbowym ...
SZCZEPANKOWSKI TO TERAZ ZAJETY BUDOWA KOLEIKI DO CHORZEL JEST .........
do zuzia... a nie wziełaś pod uwagie ,że może nie którzy nie mają zdrowia (niepełnosprawni) żeby przejść się spacerkiem do szpitala?? tylko muszą wynajmować kogoś z autem żeby podjechać na jakieś zabiegi do szpitala?? i to co dziennie przez przynajmniej 2-3 miesiące?? ZASTANÓW się
A ja bym był skłonny aby opłata wynosiła 5 zł (szczególnie dla tych mądrali co mówi, że to grosze). Bo w sumie 5 zł to są grosze!!! Co to za pieniądz? 5 zł? Kupisz coś za to? No więc czemu nie 5? A jak już będzie 5 to proponuję po 3 miesiącach 10 zł! Przecież to też nie wydatek! Nie ma przecież nic za darmo i jest kapitalizm! Jest też wolność słowa, ale spróbuj kogoś lub coś skrytykować! W ogóle to jest super! Czego Ci ludzie chcą? Albo ta awantura o 1% Vat! Całe nic...
"nie ma nic za darmo!!!!" ach jak pięknie to brzmi Emilio !! Masz rację dlatego powinnaś płacić więcej .. dużo więcej .. oddaj wszystko i stań się wolnym człowiekiem , A może ... tylko Ciebie stać ? Pozdrawiam i zazdroszczę
Jak napisała Mądra zapewnię jak można poczytać Zuzia : "ak szkoda Wam ludzie 2zł , to po co pchacie się na parking. Większość i tak z Przasnysza,można się przejść i dla zdrowia lepiej,i 2zł w kieszeni. Mam propozycję żeby wszyscy oszczędni parkowali pod domem pana Tomasza Ulatowskiego, i będzie git :)" .. Gdzieś takie coś słyszałem .. coś w Iranie .. a może w Rzeszy A.H ? .. Coś złego że większość ? Większość świata nawet nie słyszała o Przasnyszu , o szpitalu. Następnym krokiem niech "większość" wprowadzi parkometr ale tylko na Twojej ulicy . też będzie git :) . Przykładem niech będzie Większość w Ciechanowie i co myślą sklepikarze o parkometrach ...
nie losem tylko chorobą .. poza tym nastał kapitalizm, a tak znienawidzony przez pana komunizm dawno minął i już nie ma, że za darmo i dla wszystkich .. poza powyższym "grubiański" i "zaordynował" to nie w tym kontekście, radzę zajrzeć do słownika:) ja wiem, że ferie i masz pan wolnego w nadmiarze, ale teraz ja apeluję: nie dręcz pan ludzkości swoimi kolejnymi, populistycznymi "felietonami". Z poważaniem
Ludzie powinni mieć wybór i możliwość korzystania z parkingu niestrzeżonego. Niech ci "zamożeni" płacą se za parę minut równowartość bochenka chleba. Mojego "malucha" mogę postawić na niestrzeżonym parkingu, węża przełożę z kieszeni na siedzenie w aucie i bedzie bezpieczne. A szpital już swoje dostaje z naszych podatków, wiec tę pazerność uważam za niestosowną. Tomasz ma słuszność i szkoda, że radnym nie został.
Zuzia ales ty madra, to jest obiekt publiczny i nie powinno byc tam zadnej oplaty.
Jak szkoda Wam ludzie 2zł , to po co pchacie się na parking. Większość i tak z Przasnysza,można się przejść i dla zdrowia lepiej,i 2zł w kieszeni. Mam propozycję żeby wszyscy oszczędni parkowali pod domem pana Tomasza Ulatowskiego, i będzie git :)
Jaro czy pracujesz w Janubisie ? Czy może twój mózg jest troszeczkę inny "a moze postawmy parkometry to wtedy skonczy sie jezdzenie po bulki do sklepu oddalonego o 500 m od domu i w dodatku wyjdzie to wszystkim na zdrowie wiec i nie bedzie strat po 2 zl na parking szpitany.... LENISTWO MUSI KOSZTOWAC" . tylko imbecyl porównywałby te dwie sprawy ...
to jest polityka dyr.szpitala ciagnac z ludzi ile sie da nie rozumie starych zchorowanch emerytow co maja po 1000 zl. emerytury na tle swoich zarobkow/.
nie ma nic za darmo!!!!
Jaro, nie popisuj się... dla człowieka, który musi przyjeżdżać spoza Przasnysza na zabiegi np. przez tydzień i parkować tam po parę godzin, albo dla rodziny która codziennie dojeżdża do chorego w ciężkim stanie, to nie w kij dmuchał płacić po kilkadziesiąt złotych tygodniowo. A to nie jedyny wydatek gdy w domu jest choroba. Za dobrze chyba Ci się wiedzie Jaro!!!! Czy nie rozumiesz, że tu nie chodzi o te 2, czy 5 złotych, ale o to że ludzie nie chcą by ich traktowano jak głupie bydło napędzane znakami zakazu na czyjeś płatne pastwisko... Czy nie widzisz tutaj nadużycia? Chyba, że jesteś z tej szpitalnej sitwy?...
A moze rozwiazanie jest prostrze:wezcie ludzie Ci co maja pieniadze na nowe samochody a nie maja 2 zl na parking zacznijcie jezdzic TAXI za 5 zl wtedy moze bedzie wam sie oplacalo bo i samochod z malym przebiegiem sprzedacie... a moze postawmy parkometry to wtedy skonczy sie jezdzenie po bulki do sklepu oddalonego o 500 m od domu i w dodatku wyjdzie to wszystkim na zdrowie wiec i nie bedzie strat po 2 zl na parking szpitany.... LENISTWO MUSI KOSZTOWAC
A może płaćmy po 1 groszu a na koniec żądać faktury vat.Co wy na to?
trawa jest wokół parkingu i drzewka jeszcze rosną a do zadań parkingowego należy dbanie o czystość i teren zielony na terenie placu który jest wydzierżawiony a jest tam kilka pasów trawy i jak by tak nie było to by z kosiarką nie latali a dla K.M.K człowieku jak maż pisać głupoty to nie zaczynaj tylko się ogarnij
A może tak zapytać Pana kolegę Panie Tomaszu, dlaczego jego kolega starosta na to pozwala. Z tego co wiem to Pan Szczepankowski ma w tej sprawie dużo do powiedzenia.
2zł to niedużo?Przez 3 tygodnie chodzę na rehabilitację,4 godz. dziennie.Wychodzi 60zł.,może dla niektórych to mało,ale dla mnie to dużo. Druga sprawa:dlaczego przy szpitalach są płatne parkingi?Może przy innych instytucjach niech zrobią też płatne?
popieram
Ja jak najbardziej jestem za!!! Dla niektórych 2 złote to może i nie dużo, ale jeśli komuś przychodzi często parkować pod szpitalem to może uzbierać się całkiem niezła sumka. A do osoby xxx to gdzie ty człowieku widziałeś tam trawę na parkingu? W koło szpitala nie zajmuje się tym firma Janbis więc sam zastanów się co piszesz.
No więc właśnie, tych zatok przy ulicach rzeczywiście nie za wiele, ale damy radę Redaktorze. Są przy Sadowej, Świerkowej (przy ulicy to nie tylko dla mieszkańców bloku,...), placyk przy US i Sądzie. Rzeczywiście, że zakazy są ustawione na prośbę dyrektora Szpitala, żeby napędzały na płatny parking. Ludzie to nie bydlo!!! Bo przecie po jednej stronie Sadowej to by nikomu samochody nie przeszkadzały - toć to nie Marszałkowska!!! A władze miasta jak budują ulice to i o miejscach postojowych pomyśleć powinny. Zaprotestujemy to skłonimy do myślenia i Burmistrza i dyrektora szpitala. A co do kosztów obsługi parkingu przed szpitalem - to zobaczcie jak on odśnieżony... pracownikowi d.. nie chce się ruszyć żeby wyjść z budki i poodśnieżać!!!! Popieram protest w całej rozciągłości - inaczej już nie można. Ta sitwa to państwo w państwie!!!
znaki zakazu można postawić po jednej stronie ulicy i cacy
Koniecznie trzeba to zgłosić co CBA. Niech zbadają powiązania tej firmy z panem dyrektorem, a może i wyżej.
Do nieznajomego : autor zapewne nie mial na mysli zalowania 2 zl , ale glebsza tresc ukryta jest pod tym tekstem, a nieznajomego jezeli stac na dom w okolicach szpitala, to niech placi za parking w Ciechanowie , a nam pozwoli walczyc o swoje prawa !!!
A z jakiej racji mamy cały czas siedzieć cicho?! Przecież to nie prywatny szpital tylko nasz - publiczny! A więc to od nas zależy jak będzie zarządzane jego mienie. Jak nie zastrajkujemy to g... uzyskamy. Dlaczego policja wprowadziła zakaz zatrzymywania się na ulicy przy szpitalu? Jakieś szczególne niebezpieczeństwo? czy może chęć sztucznego napędzenia klientów dla płatnego parkingu?
Panie Tomaszu nie sądzę aby szkoda było ludziom 2zł na parking, przecież to nie taki majątek, a parkowanie na pobliskich ulicach jest raczej złym pomysłem, gdyż na ulicy sadowej jest zakaz i można dużo więcej zabulić. Poza tym parkowanie na ulicach to chyba nie najlepszy przykład, ludzie mieszkający np. na ulicy Rolniczej albo Jaśminowej chcieli by dojechać do domu normalnie, a nie przeciskając się przy pojazdach stojących (pod zakazem). Panie Tomaszu proszę się najpierw zastanowić co pan wygaduje, mógłby pan zwrócić uwagę również na inne osoby, a nie egoistycznie nakłaniać ludzi do ""odegrania się"" na osobach prowadzących parking przy szpitalu.
A tak właściwie, to o jakiej "usłudze" tutaj mowa?... Skoro na tym parkingu nie pilnuje się przecież pojazdu, a tylko kasuje za postój (a teraz już za sam wjazd...), gdzie na dodatek prawie nie ma alternatywy postojowej w pobliżu, co wykorzystuje się cynicznie... Jakie zatem koszty ponosi "Janbis", które to wywołały tak znaczną podwyżkę ceny oraz konieczność wyeliminowania darmowych minut?..
ta najlepiej uprzykrzyć życie tym co mieszkają koło szpitala a 2 złote za 1 godzinę a następne już po 1zł a cena taka bo zapewne dzierżawa placu odśnieżanie koszenie trawy itp. nie robi się za darmo a do tego koszt 2 pracowników choć tak naprawdę uważam za sku..... fakt opłaty parkingowej przed szpitalem który powstał z publicznych pieniędzy ta sytuacja równa jest opłacie przejazdu po autostradzie która podobna jest do żwirówki i też powstała z publicznych pieniędzy a ciekawe kto ma takie znajomości że nastawiał zakazów postoju i zatrzymywania wokół tego parkingu przecież droga przy działkach jest bardziej bezpieczna i szersza przez co auto na poboczu nie przeszkadzało by w przejeździe niż nie jedna ulica bliżej centrum a jednak tam jest zakaz a w centrum tam gdzie powinny to nie ma.
Popieram, to czyste złodziejstwo!!! ciekawe czy szef firmy JANBIS też płaci parkując pod szpitalem... ?
żeby chociaż był odśnieżany zimą
Skoro parking przed szpitalem jest szpitalny, to co tam robi ta buda „Janbisa”. Może na to pytanie powinno odpowiedzieć CBA.
...to bardzo dobry pomysł, tylko ja jestem ciekawy gdzie autor znalazł te zatoki, żeby zaparkować zgodnie z przepisami chyba pod Skarbowym albo pod ZSP....a może na parkingach osiedlowych za, których utrzymanie płaca mieszkańcy....
Popieram!!! Sam mam chorego leżącego (niechodzi) w szpitalu i dwa a czasem trzy razy w ciągu dnia parkuje i całkiem mi nie do śmiechu płacić raz po raz.
Jestem 100% za...
popieram autora,nie dorabiajmy tych złodzieji
Popieram apel redaktora !!! Przasnyszanie i nie tylko , bojkotujmy parking przy szpitalu !!! Nie dajmy sie !!!