Reklama

Skrzynka skarg: Taki stan zaburzy przestrzeń architektoniczną i krajobraz...

14/09/2011 13:10

Jeden z mieszkańców nadesłał nam swoje uwagi co do zmian planowanych przez Urząd Miasta na osiedlu Waliszewo. Okazuje się bowiem, że na działce przy i za kościołem Chrystusa Zbawiciela urząd planuje zmienić przeznaczenie terenów pod zabudowę wielorodzinną.


Mieszkaniec uczula wszystkich czytelników, że tylko do jutra można składać do Urzędu Miasta uwagi do zmiany planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Waliszewo.


-Co się okazuje, na działce przy i za kościołem (parafia Chrystusa Zbawiciela) chcą zmienić przeznaczenie terenów na zabudowę wielorodzinną (bloki). Taki stan rzeczy zaburzy przestrzeń architektoniczną i krajobraz dla wszystkich sąsiednich działek (domki jednorodzinne). Prawie wszyscy właściciele tych działek wyrażają stanowczy sprzeciw takim zmianom. Proszę o zainteresowanie się tematem i poruszenie tematu na portalu. - pisze internauta*.


Zachęcamy więc do dyskusji i ewentualnego zwrócenia się zainteresowanych osób do Urzędu Miasta.


*imię i nazwisko znane redakcji


Wyświetl większą mapę

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    psz - niezalogowany 2011-09-17 22:03:42

    wieśniaki w blokach dogadajcie się z wieśniakami w domach za kredyty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pani - niezalogowany 2011-09-16 23:59:10

    A czemu przeszkadzać mają komuś bloki jeżeli będą pomysłowo usytuowane na tym osiedlu a dziś już nikt nie zagląda nikomu w okna bo ludzie mają swoich dużo zmartwień i spraw to nie te czasy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszczuch - niezalogowany 2011-09-16 23:38:14

    Każden jeden, burak czy z Warszawy czy z Krakowa,mający ambicję zostać Karringtonem, powinien się z tym liczyć że na sąsiednich działkach ktoś pobuduje wieżowiec.Jak chciał mieć prywatność powinien kupić cały teren i wymyślać sobie różne głupoty.A jak kupiłeś buraku, działkę na kredyt i na kredyt pobudowałeś dom to się nim ciesz.Dom na takim osiedlu niczym nie różni się od mieszkania w bloku .I tak intymności zero bo sąsiad zza płota patrzy co się u ciebie dzieje.Jak coś przyuważy to zaraz będzie wiedziało całe miasto z prokuraturą na czele. Bawcie się dobrze Karingtonowie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2011-09-16 17:15:56

    do jaśniepani z wa he he poczytaj dokładnie kto pisał o jaśniepaństwu " Sądząc po Twoich następnych wypowiedziach " he he zmień nick na jasnowidz z wa ŻEGNAM

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-09-16 14:38:22

    Z prywatnością w domkach jednorodzinnych jest gorzej niż w blokach.W bloku każdy wchodzi do domu zapuszcza rolety w oknach i nic nie widać, a w domach to najczęściej okno odsłonięte, żeby było widać luksus urządzonych pomieszczeń.O dłuższym spaniu rannym przy wolnym dniu nie ma mowy, bo obudzi cię szczekanie psów.Jeśli masz to szczęście i jeszcze masz obok domu sklep,to wąchasz spaliny dotleniając się w swoim ogródku i do tego masz błogo ciszę przerywaną co chwilę warkotem podjeżdżających i odjeżdżających aut.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaśniepani z wa - niezalogowany 2011-09-16 13:05:26

    do xxx...kończę bezsensowną dyskusję z Tobą bo jak widać własnych myśli i słów nie ogarniasz. Mój nick nawiązuje do Twojego pierwszego postu, w którym TY nazywasz mieszkańców waliszewa ,,jaśniepaństwem". Sądząc po Twoich następnych wypowiedziach, bardzo chciałbyś znaleźć się wśród ,,jaśniepaństwa". Oczywiście życzę Ci bardzo, żebyś mógł w końcu mieć tą możliwość obserwować sąsiadów z Twojego 3 piętra. Szczęście różne barwy ma, a ,,buraki" są wszędzie czy to w mieście czy na wsi. WIEŚNIAK to nie pochodzenie tylko sposób bycia, lub jak w Twoim przypadku ton wypowiedzi. pozdrawiam i życzę miłego dnia. pozdrawiam, życzę miłego dnia,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-09-16 10:17:17

    mieszkam na Wojskowej a na przeciwko domki.W sezonie grzewczym,nie da się wytrzymać od smrodu z kominów,nawet okna nie mozna na chwilę uchylić,czym ci ludzie palą?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jagoda - niezalogowany 2011-09-16 00:41:13

    Mieszkając w domku jednorodzinnym na Waliszewie wcale nie czuje się prywatności, a wręcz przeciwnie sąsiad myśląc,że jest na swoim prywatnym terenie zagłusza albo zbyt głośną muzyką albo piłując drzewo. A weźmy np. domy bliźniacze na Reymonta tam to słychać przez ściany co robi sąsiad i jego wiecznie szczekający pies na podwórku. A jeszcze czystość powietrza , nadejdzie zima i znów zaczną się dymiące na Waliszewie kominy, a gdyby stały bloki tego by nie było. można byłoby oddychać całą piersią :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jj - niezalogowany 2011-09-16 00:04:00

    Jako napływowa przasnyszanka zauważam jedno - zawiść dominuje, nawet wśród braci i sióstr nie ma zgody. Jeśli ktoś chce coś zrobić dla własnej pasji to i tak inni mówią, że dla korzyści. Dziwię się, że to miasto jeszcze istnieje!!! A jeśli mowa o nietrafionych inwestycjach to popatrzcie na Al. Wojska Polskiego i wymyślną ścieżkę rowerową. Po co komu ona skoro rowerzyści częściej jeżdżą po ulicy i chodniku a Ci z bloków wojskowych nie mają gdzie parkować. Nie powinno tam być parkingu zamiast tej przerywanej ścieżki PANIE BURMISTRZU? Co tam plan zagospodarowania jak i tak w całym mieście jest chaos architektoniczny. A basenu jak nie było tak i nie będzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Matylda - niezalogowany 2011-09-15 23:52:33

    kiedyś ktoś chrupnął działeczkę a teraz chrupnie mieszkanko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2011-09-15 19:14:08

    do jaśniepani z wa . nie jesteś pępkiem świata i nie wszystko się kręci wokół ciebie po twoim nicku widać że uważasz się za kogoś lepszego . pewnie wychowałaś się w jakieś dziurze typu mirowo , zawadki albo klewki i dorwałaś się do kasy jak tatuś hektary sprzedał . teraz wielka pani z miasta a reszta to plebs co mu słoma z butów wystaje he he . wracaj na wieś jak ci sąsiedztwo przeszkadza tam zamiast parku masz las a za sąsiada krowy na łące .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaśniepani z wa - niezalogowany 2011-09-15 14:34:00

    do xxx szkoda ci co? myslisz że coś ktoś mi dał? hhaha to co mam mam dzięki swojej pracy, tak ciesze się ze się udało, i nie szufladkuję ludzi jak ty. kredytu zazdrościsz?? czy czegoś innego? masz jakieś problemy na innym podłożu? to trzeba iść do specjalisty w tej dziedzinie. hahah, uważaj żeby Ci sztuczna szęka nie wypadła jak będziesz szczerzył zęby z tego 3 piętra ! chciałaby dusza do raju!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2011-09-15 10:47:22

    Bloki na Orlika są może i proste,ale wiele z nich na pewno nie szare,chyba,że ktoś nie rozróżnia kolorów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jagoda - niezalogowany 2011-09-15 00:34:07

    Ileż jest tych właścicieli co sprzeciwiają się tak stanowczo zmianom, bo wg mapy zamieszczonej w artykule to można ich policzyć na palcach jednej ręki więc i tak pewnie powstaną bloki osiedla Tęczowe 3. A tak na marginesie Osiedla budowane przez Pana Sosnowskiego ładnie komponują się wśród domów jednorodzinnych. A może bardziej podobają się Wam bloki z czasów PRL-u szare, proste i różni ludzie w nich mieszkający?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zygzak - niezalogowany 2011-09-15 00:32:26

    a tyle miejsca na terenie po lotnisku i swieżego powietrza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przykro - niezalogowany 2011-09-15 00:22:27

    To wolny kraj. Gdyby w USA, myślano podobnymi kryteriami jak u nas nigdy nie powstał by Nowy Jork, Waszyngton, Las Vegas i inne, ponieważ jeden komuch, chciał by decydować co ma być na działce sąsiada. U nas jest jeszcze myślenie typowo komunistyczne bloki nie, bo nie bo coś tam itp.. Jeżeli komuś nie odpowiada mieszanie w domku jednorodzinnym nikt go nie trzyma , może to sprzedać i np. wyjechać w karpaty lub gdzie mu SERCE PODPOWIE ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2011-09-14 23:25:20

    jaśniepani z wa myślisz (a może nie) że jesteś lepsza? ciekawe w czym? uważaj na koronę żeby ci się nie zsuneła jak będziesz głowę do góry zadzierać żeby mi pomachać kiedy będę cię obserwował z 3 piętra za płotem hahahaah

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hihi - niezalogowany 2011-09-14 23:01:38

    hi hi a może tz. baraki tam pobuduja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaśniepani z wa - niezalogowany 2011-09-14 21:24:52

    Ludzie, czy wy potraficie jakoś normalnie mysleć, rozmawiać? czy tylko zazdrosć i zawiść przez was przemawia? nikogo w oczy nie kole, no może xxx kole ta słoma co mu z butów wystaje. Popieram PANa! kupując działkę i budując dom, w planach zagospodarowania był tam park....wszyscy czekalismy kiedy powstanie. a teraz co? ktos do kogoś z czymś poszedł i już? szczyt chamstwa i bezczelnosci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    blok - niezalogowany 2011-09-14 21:24:03

    Na Rycerskiej niech budują bloki!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gumowy - niezalogowany 2011-09-14 21:23:38

    Jestem na 2 roku architektury politechniki. Przasnysz ma wieleee pięknych "Architektornicznych" rozwiązań. Biedronka przy pksach... Cudowny budynek przy Stokrotce, czy remont kamienicy na rogu Rynku (przy słoniku) Na waliszewie jest całkiem ładne osiedle, p. Sosnowskiego, widać, że ktoś o jakieś tam wiedzy, przyłożył to tego rękę, i oczywiście trzeba tam zbudować bloki które zniszczą ład przestrzenny, nie nawiązując gabarytem, formą, czymkolwiek do otoczenia! Niestety świadomośc architektury w Polsce jest jaka jest, to smutne, nasze miasta wyglądają jak wyglądają. Pozdrawiam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-09-14 20:56:07

    Skoro Miasto zmienia plan zagospodarowania, a co za tym idzie wartość Państwa nieruchomości spadnie, będziecie Państwo mogli domagać się odszkodowania. Właściciel nieruchomości może żądać: (a) zapłaty odszkodowania za poniesioną rzeczywistą szkodę; albo (b) wykupienia nieruchomości lub jej części; albo (c) zamiany nieruchomości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mść - niezalogowany 2011-09-14 19:59:49

    To może na początek zacznijmy od tego czy każdy kto mieszka na osiedlu domków jednorodzinnych chciał by żeby postawiono mu za płotem blok i kiedy wynosi śmieci do kosza obserwowało go 20 par oczu. Po drugie zapytajcie inwestorów i tych którzy się budowali lub kupowali mieszkania co jest tańsze. Coraz częściej mówi się, że mieszkanie jest droższe a ludzie w tych betonowych klatkach dostają świra - każdy jak tylko może ucieka. Jeśli zagospodarowanie terenu było takie to chyba bez przyczyny nie powinno się go zmieniać. Chcicy inwestora nie uważam za uzasadnioną przyczynę. Skoro płacimy miastu za wzrost atrakcyjności działki to może trzeba założyć pozew zbiorowy żeby miasto nam wypłaciło za spadek atrakcyjności?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2011-09-14 19:34:36

    wszystko ok. ale ta godzina przy kom pomylona a bloki budować gdzie młodzi mają mieszkać kredyt na mieszkanie -150tyś a na dom -500tyś jak ktoś nie widz różnicy to gratuluję int.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WAT - niezalogowany 2011-09-14 19:33:28

    no proszę Novdom się rozwija, a Spółdzielnia Miszkaniowa Jaskółka SPIi, nic nie robią , tylko podwyżki opłat lecą, remonty też im słabo wychodzą.. a co do budowy wielorodzinnej to jestem za.. i Ci co mają domy niech nie oczekują , że teren będzie ich, "blokowców" też denerwują ich psy na podwórkach, dym z kominów lub jakiś hałasliwy warsztat..nie wspomnę o pile, którą tnie się drewno na opał..Proboszcz to owszem, bedzie zadowolony...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    RT - niezalogowany 2011-09-14 19:02:53

    I bardzo dobrze, że chcą, komu to przeszkadza ???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ana - niezalogowany 2011-09-14 18:49:53

    a wy w blokach to macie kupione mieszkania za gotowke,chyba raczej nieee:(macie takie same krydyty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cin.. - niezalogowany 2011-09-14 18:31:58

    macie racje tam to dopiero dziadostwo mieszka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-09-14 18:16:19

    Nie chodzi o ludzi w blokach tylko o fakt że ci którzy kupili te działki byli przekonani że jest to osiedle domów jednorodzinnych. Ale pewnie właściciel Novdomu dotarł z kasą do włodarzy miasta i chce się zrobić wszystkich w konia. A nasz włodarz góral z nizin nie takie przekręty robił więc myśliBBUO że i to sie uda.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    EWA - niezalogowany 2011-09-14 18:12:01

    a osiedle na Witosa pobudowano a do okoła domy jednorodzinne i ludzie nie protestowali,trzeba mieć trochę kultury,a co to ludzie z bloków są gorsi...a przestrzeń każdy będzie miał na swoim podwórku i w swojej willy ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Śmiertelnik - niezalogowany 2011-09-14 18:11:20

    Fajnie ze powstanie wiecej mieszkań w P-sz tym bardziej ze ich brakuje. Niech budują, tyle ode mnie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dsa - niezalogowany 2011-09-14 17:55:48

    Proboszcz się cieszy, że zarobi ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kkk - niezalogowany 2011-09-14 17:08:58

    Proboszcz też będzie za blokami... więcej mieszkańców w parafii

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    beko - niezalogowany 2011-09-14 16:49:36

    Ludzie w blokach to żadna gorsza kategoria. A czy mieszkańcom bloku gdyby zmienili plan zagospodarowania terenu i zamiast kolejnych bloków postawili 20-metrowe hale magazynowe czy fabrykę, zasłoniliby cały widok przez okna, też byś pisał że to dla dobra miasta i młodych bo będą nowe miejsca pracy?!!! Plan zagospodarowanie przestrzennego rozgranicza gdzie stawia się bloki, gdzie buduje domy, a gdzie fabryki. Teraz mieszanie tymi pozwoleniami dla cichego układu i biznesu to chyba nieuczciwe!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PAN - niezalogowany 2011-09-14 16:40:30

    Ludzie ciężko pracują na te działki i te domu. Skoro była w planie zabudowa jednorodzinna to niech tak zostanie. A bloki można postawić w miejscach, gdzie plan na to pozwala. Może i każdego nie stać na budowę domu i ja to rozumiem, ale postawcie się w sytuacji tych ludzi: wychodzisz przed dom (na osiedlu gdzie miało być dużo zieleni) a tu przed tobą czteropiętrowy blok i to od strony południowej, który ci słońce zasłania, a o odrobinie prywatności nie ma już mowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    chetna na miesz - niezalogowany 2011-09-14 16:39:18

    A ten pan protestowal gdy budowano Kosciól??? WYdaje mi sie ze on tez architektonicznie nie pasuje do reszty.... Popieram budowe bloków!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2011-09-14 16:37:56

    no niech budują bloki ale jest miejsce na zabudowę wysoką i na małe parterowe domy - trochę rozsądku przecież jedno do drugiego nie pasuje. Niech to miasto ma jakiś wygląd. A co do kosztów to koszt wybudowania małego domu w stanie surowym i zakupu mieszkania w podobnym stanie to znowu nie taka wielka różnica. A kupując mieszkanie nie masz działki za któą inny musi zapłacić dodatkowo!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-09-14 16:30:55

    ale te kredyty po to brali zebi im nikt w okna nie zagladał

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-09-14 16:01:03

    a czy ludzie w blokach to gorsza kategoria?patrzcie jakie to jaśniepaństwo w willach wybudowanych za kredyty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2011-09-14 15:20:38

    KOGOŚ W OCZY KOLE ŻE ZA DZIAŁKI KASĘ ZGARNIE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SQS8 - niezalogowany 2011-09-14 14:43:55

    Nie każdego stać na zakup działki i wybudowanie domu, niech budują bloki jest to większa szansa na nowe mieszkanie dla młodych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Naszczęście nie - niezalogowany 2011-09-14 13:35:37

    Najlepjej pewnie by było żeby ten teren przekazać za 1zł i będzie TENCZOWE II a ludzie nich teraz mieszkają w cieniu blokowiska. A kupili działki pod zabudowę jednorodzinną - tak przynajmiej im biecywano. Brawo dla nszych władz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do