W związku z uruchomieniem przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie naboru wniosków w ramach programu „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie województwa mazowieckiego” Burmistrz Przasnysza informuje, że zamierza w 2017 roku wystąpić do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie z wnioskiem o dotację na usuwanie wyrobów zawierających azbest.
W związku z powyższym zaprasza wszystkich mieszkańców zainteresowanych usunięciem w 2017 roku, ze swojego najbliższego otoczenia wyrobów zawierających niebezpieczny i szkodliwy azbest do zgłaszania się do Urzędu Miasta Przasnysz.
Wszelkich informacji dot. zasad usunięcia, transportu i utylizacji azbestu (eternitu) udziela Hubert Kwiatkowski – Naczelnik Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Urząd Miasta Przasnysz, pok. Nr 41, tel. 29 756 49 32, e-mail: [email protected].
Termin składania wniosków upływa 3 lutego 2017 roku.
Wnioski o przyznanie dofinansowania do usuwania wyrobów zawierających azbest w 2017 roku przyjmują także poniższe gminy powiatu przasnyskiego:
Krasne:
Wnioski można składać w Urzędzie Gminy Krasne w terminie do 13 stycznia 2017 r. Druki wniosków dostępne są na stronie internetowej www.bip.krasne.pl oraz w Urzędzie Gminy Krasne, pok. nr 11. Informacji w sprawie udziela Anna Krawczyk, pok. nr 4, tel. 23 6710086.
Wszelkich informacji dot. zasad usunięcia, transportu i utylizacji azbestu (eternitu) udziela Pani Nowicka Milena lub Pan Paweł Mostowy, Urząd Gminy Krzynowłoga Mała, pok. Nr 12, tel. 29 751 127 25. Wnioski można składać do dnia 27 stycznia 2017 roku.
Komentarze opinie