
Miasto Przasnysz, wspólnie z pozostałymi instytucjami województwa mazowieckiego, realizuje projekt partnerski pt. „Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług”. Będzie on trwał do 31.03.2020 r.
Głównym celem projektu jest poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach z woj. mazowieckiego objętych wsparciem, poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 349 kadr.
W ramach projektu zaplanowano następujące zadania:
Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości Doskonalenie kompetencji 90 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat Doskonalenie kompetencji 51 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie