Burmistrz Przasnysza informuje, że z dniem 9.04.2014 r. na stanowisku Asystenta Burmistrza ds. osób niepełnosprawnych zatrudniony został Pan Grzegorz Młodzianowski.
Do zadań Asystenta Burmistrza ds. Osób Niepełnosprawnych należy między innymi:
* inicjowanie i opracowywanie programów służących poprawie warunków życia i integracji społecznej osób niepełnosprawnych, * podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie, * współpraca z organizacjami pozarządowymi i fundacjami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych, * udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach osób niepełnosprawnych, * pomoc przy wypełnianiu wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w celu pozyskania środków zgodnie z przepisami ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, * inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych służących poprawie warunków życia i integracji społecznej osób niepełnosprawnych, * udzielanie informacji w sprawach z zakresu rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych.
Wszystkie osoby zainteresowane uzyskaniem informacji w powyższym zakresie zapraszam do osobistego kontaktu z Panem Grzegorzem Młodzianowskim w siedzibie Urzędu Miasta Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2, I piętro, pokój numer 32A w godzinach:
Komentarze opinie