Reklama

Bakteria coli w wodzie w wodociągu miejskim

12/08/2011 20:13
 
  Burmistrz Przasnysza informuje, że w wodzie z wodociągu miejskiego stwierdzono obecność bakterii coli.

Woda nadaje się do spożycia i celów higienicznych wyłącznie po przegotowaniu. Zaleca się nie korzystanie z wody z wodociągu miejskiego. Trwają działania naprawcze.


Punkty czerpania wody pitnej będą zorganizowane w następujących miejscach:

    * parking przy ul. Świerczewo,
    * parking przy Biedronce ul. Sosnowa,
    * parking przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych ul. Piaski
    * parking przy Zielonym Markecie Al. Wojska Polskiego



Informacja telefoniczna: Pogotowie Wodociągowe 29 752 27 57.

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-22 00:35:20

    Przesnysiaki mam dobrą wiadomość, baca rozkazał ecoli wynieść sie do innego miasta i posłuchała widziano ją jak szła do Makowa Wiwat Baca nasz wódz.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Potforek - niezalogowany 2011-08-22 00:17:45

    nuaczcie się najpierw ortografii,co niektórzy,a potem piszcie opinie na temat poważnych spraw ;) chisteria?!!! kożystać?!!! polonistką nie jestem,ale razi,oj razi :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zatroskany - niezalogowany 2011-08-16 12:05:49

    Do x-a. Przasnysz jest jak oskubana kura. Ze strefy poblicznej, głównie ulic, cmentarza, placów właściwie zniknęła większość drzew. Ostatnio pasjoniści dokonali prawdziwego pogromu w tym zakresie przed swoim kościołem (urządzili zresztą po drugiej stronie wysypisko śmieci także komunalnych na oczach tzw. władz i społeczeństwa). Władze miasta szczycą się już ulicami całkowicie "wyszlamowanymi" z drzew (np. ul. Kilińskiego). Warto byłoby, aby kiedyś Muzeum Historyczne w Przasnyszu urządziło wystawę fotograficzną, na której młodzi przasnyszanie mogliby się dowiedzieć, jakie przyrodnicze dziedzictwo zniknęło z Przasnysza. W królestwie chamstwa, chłopskiego praktycyzmu (co nie przynosi dochodu, to wróg i trzeba się tego pozbyć) przyroda skazana jest na zagładę. Ludzie omijajcie Przasnysz> Takie tabliczki powinno się postawić przed wjazdami do miasta. A jeśli już jedziecie, dodajcie gazu. Tu rozum i uczucia zostały wyrzucone na śmietnik.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Do Romana D. - niezalogowany 2011-08-15 20:04:40

    Ale ty jesteś mądry:( Aż żal bierze. Bakteri coli nie może być ani jednej w wodzie. Więc jak ich ilość mogła przekraczać normę od 5 sieronia???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Roman D. - niezalogowany 2011-08-15 17:43:03

    "A teraz jeszcze straszenie, że "władza" wiedziała o bakterii w wodzie już 9 sierpnia" Władza wiedziała o tym od 5 sierpnia, tylko ilość nie przekraczała norm.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    x - niezalogowany 2011-08-15 13:11:14

    Do zatroskanego A może ktoś wreszcie skończy z tą bezsensowną wycinką drzew w Przasnyszu. Poległy kolejne stare topole przy Urzędzie Pracy na Joselewicza - usychała jedna - komuś przeszkadzały wszystkie. Niech ten wielbiciel betonu sam sobie wybuduje przytulne betonowo-ceglane miejsce do życia, a nie uszczęśliwia wszystkich mieszkańców realizowaniem paskudnej koncepcji martwego betonowego miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zatroskany - niezalogowany 2011-08-15 09:21:12

    Wokół tematów ekologicznych na lokalnym gruncie można wiele zrobić, można poruszać przysłowiową ziemię i przysłowiowe niebo, bo przecież kwestie te dotykają wszystkich nas tu i teraz żyjących, a także nasze dzieci i wnuków etc. w przyszłości. Jakoś nie widać, aby do tych kwestii garnęli się regionaliści, deklarujący, że mają na sercu dobro swojego regionu. Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Przasnyskiej to już w tej chwili pryczernia, stare pryki, wręczające na prawo i lewo jakieś medale. Z kolei tzw. młodzi w regionie już cięzko pracują na prykowatość, bo nie widać w ich działalności żadnej nutki gniewu, na zastaną tu i teraz (czyli w regionie) rzeczywistość. Wolą się zajmować bezpiecznymi tematami z półki ogólnopolskiej, na które mają taki wpływ jak na temperaturę zeszłorocznego śniegu. A poza tym dają się korumpować na starcie kateringami z naszych podatków wyżebranymi u burmistrza. Więc po tych gremiach nie ma się co spodziewać. Jak tu słusznie Ktoś zauważył potrzebny jest oddolny, nowy ruch ekologiczny, jeśli zależy nam na naszym zdrowiu i życiu i jeśli nie chcemy, aby tym zdrowiem i zyciem pomiatali jacyś dyletanci, a sprawy te nie leżą tylko w gestii sanepidu. Smiech na sali. Tak jakby sprawy naszego zdrowia leżaly tylko i wyłącznie w rękach służby zdrowia. Nie chowajmy głowy w piasek, bo i tak jak ją stamtąd wyjmiemy, smród będzie dalej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OD51 - niezalogowany 2011-08-15 01:31:11

    Ciekawe z jakiego odcinka brali wodę do badań, bo jeśli tylko z hydroforni, to pozostały syf jest jeszcze w rurach dostarczających nam wodę a szczególnie w tych cementowo-azbestowych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    coca cola - niezalogowany 2011-08-15 01:14:35

    To sobie Wiesiu pospacerowałeś taki przasnyski water walking :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WRKJ - niezalogowany 2011-08-14 22:38:41

    Ludziska ile minut. godzin płukaliście krany u siebie w chałupach, pytam bo nigdzie o tym nie napisali.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-14 20:27:26

    chyba jedną z mądrzejszych osób jest KTOŚ bardzo trafne uwagi i mądre tylko czy naprzykład nasz burmistrz ma odwage odpowiedzieć na wszystkie te kwestie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Shayda - niezalogowany 2011-08-14 17:06:12

    Podobnoś bakteria w wodzie grasowała dobry tydzień przed rozwieszeniem karteczek. Ludzie ! Mamy na co dzień do czynienia z bakterią E.Coli, jak się dowiedzieliście, to się zaczęliście nad miar przejmować, i siać ogromną histerię. Ta bakteria w większości przypadków jest nie groźna - Biegunka, kurczowe bóle brzucha, mdłości. Jeśli do tej pory nie pomarliście, to nic wam nie będzie, chyba że będziecie chlać kranówkę litrami ! Zapewne każdy miał tą biegunkę, bóle w ciągu całego tygodnia tak jak ja. Znacie już przyczynę. Owszem, może jechał samochód z megafonem, ogłaszając wszystkim. Jednak ja, nic, a nic nie słyszałam. Moim zdaniem, karteczkę mogą sobie przyczepić w d*upę, powinni chodzić, i pukać do domów, a woda, sprawdzana być powinna częściej niż miesiąc !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Shay - niezalogowany 2011-08-14 17:04:54

    Podobnoś bakteria w wodzie grasowała dobry tydzień przed rozwieszeniem karteczek. Ludzie ! Mamy na co dzień do czynienia z bakterią E.Coli, jak się dowiedzieliście, to się zaczęliście nad miar przejmować, i siać ogromną histerię. Ta bakteria w większości przypadków jest nie groźna - Biegunka, kurczowe bóle brzucha, mdłości. Jeśli do tej pory nie pomarliście, to nic wam nie będzie, chyba że będziecie chlać kranówkę litrami ! Zapewne każdy miał tą biegunkę, bóle w ciągu całego tygodnia tak jak ja. Znacie już przyczynę. Owszem, może jechał samochód z megafonem, ogłaszając wszystkim. Jednak ja, nic, a nic nie słyszałam. Moim zdaniem, karteczkę mogą sobie przyczepić w d*upę, powinni chodzić, i pukać do domów, a woda, sprawdzana być powinna częściej niż miesiąc !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KTOŚ - niezalogowany 2011-08-14 16:51:51

    Podobno za dwie godziny ma pojawić się komunikat, że bakterii e-coli nie ma już w wodzie z miejskiego wodociągu. Oby tak było. Ale w związku z tym wydarzeniem jest kilka spraw do omówienia i oczekujemy, że władze miasta wypowiedzą się w następujących kwestiach: 1) Kiedy zauważono podwyższone stężenie e-coli w miejskim wodociągu i jakie było miano tego stężenia? 2) Jak często monitorowana jest pod względem "bakteryności" woda w przasnyskim wodociągu? 3) Czy ustalono przyczynę nadmiernego stężenia e-coli w wodzie z wodociagu, czyli skąd bakteria przedostała się do ujęcia wody, miejskiego wodociągu? 4) Czy winni skażenia zostaną pociągnięci do odpowiedzialności, czy Prokuratura Rejonowa wdrożyła dochodzenie w tej sprawie? 5) Czy Urząd Miasta rozważa podawanie na bieżąco na swojej stronie internetowej stanu w jakim znajduje się środowisko naturalne Przasnysza: woda w wodociągach, woda w Węgierce, powietrze w określonych rejonach Przasnysza (pod tym względem sytuacja jest różna w zależności od rejonu). 6) Czy Urząd Miasta wespół z Sanepidem i innymi służbami roztoczy monitoring i nadzór w tym zakresie nad szczególnymi strefami zagrożenia bakterii e-coli w naszym mieście, a mamy tu na myśli także producentów trzody chlewnej, bydła. Takie zagrożenie występuje np. na ul. Piłsudskiego (np. wielka świniarnia p. Rurkowskich k. klasztoru OO Pasjonistów i hodowla bydła p. Jasińskich ul. Zawodzie i Chełchowskiego). Poza tym na ul. Piłsudskiego są posesje, z których wypompowuje się regularnie wodę z szamba na ulicę. Kierowcy mogą to zauważyć rozbryzgując w suchy dzień wodę pod kołami swoich pojazdów. 7) Czy wozy strażackie, z których woda była dostarczana w sytuacji zagrożenia bakterią e-coli miały określony certyfikat dopuszczający dostarczana wodę do celów spożywczych? 8) Liczymy na to, że sprawom ochrony środowiska więcej uwagi poświęcać będzie niemrawa i idąca na pasku burmistrza Rada Miasta. Przasnyska Eko-Inicjatywa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    az - niezalogowany 2011-08-14 16:11:47

    http://www.youtube.com/user/Fire998#p/u/1/9PptMHMwflg Minuta 1:02

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jaga - niezalogowany 2011-08-14 14:39:06

    DO xxx spostrzegam Cię jako najmądrzejszą osobę w mieście , hahahahah....................................

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dorstef - niezalogowany 2011-08-14 13:14:54

    Panie Burmistrzu. Dlaczego nie informujecie nas o podjętych działaniach?. O zakresie tych działań, o czasie ich realizacji. Co robicie konkretnie. Mamy prawo do pełnej informacji i oczekujemy takowej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-14 04:51:54

    ojtam, ojtam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bb - niezalogowany 2011-08-13 23:11:48

    Kończąc wypowiedż pika i żyje,to na pewno i my przeżyjemy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    DO xxx - niezalogowany 2011-08-13 22:17:15

    DO xxx... bardzo odkrywcze naprawde, a spojrzles/las na datę pojawienia sie informacji na stronie urzędu miasta? informacja sie pojawila jak juz cały przasnysz o tym huczal.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    on - niezalogowany 2011-08-13 20:28:42

    ale tu nie chodzi o to czy ktoś umarł,zachorował,lub coś innego .zrozumcie że takie postępowanie władzy wobec mieszkańców grozi kryminałem,albo wysokim odszkodowaniem.niestety nie z ich kieszeni tylko z mieszkańców,choć to oni są poszkodowani.psim obowiązkiem władzy jest informowanie nawet o najmniejszym zagrożeniu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pik - niezalogowany 2011-08-13 19:26:06

    każdy ma ecoli w dupie, a raczej 3/4 naszego społeczenstwa rąk po sraniu nie myje, niestety...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2011-08-13 19:22:49

    A może mieszkańcy Przasnysza w końcu będą zaglądać na stronę www Urzędu Miasta, tam zamieszczane są różne informacje i o tym, że są bakterie w wodociągu również jest

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-13 18:24:32

    ludzie nie chisteryzujcie skoro przez te pare dni nie umarliście to znaczy że jeszcze pożyjecie poprostu wode zagotować i tyle po co ta cała chisteria nie wiedzieliście że jest bakteria i żyliście powiedzieć wam żebyście uważali i wode gotowali to wszyscy na chura umierają dajcie się na spokuj chyba źle że powiedzieli jak taka chisteria

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grasujący Kot - niezalogowany 2011-08-13 18:22:19

    Sławus, nie dobrze mi się zrobiło jak przeczytałam Twoją wypowiedź. Wkurzona-jesteś chyba za bardzo wkurzona i niezbyt proporcjonalnie do całej sytuacji. Dajesz dzieciom nieprzegotowaną kranówę że tak się ciskasz?? W blokach i na miescie wisiały ogłoszenia o tym ze mamy tą bakterię. Jeździł też samochód z megafonem który to ogłaszał. A z dzieckiem możesz iść do lekarza gdy coś mu sie będzie działo, np. bedzie miało rozwolnienie. Tak jakbyś dosłownie zyła na bezludnej wyspie.... Przegotujcie sobie wode i się w tym myjcie. Albo kupić po bańce w Biedronce i też jest to jakieś wyjście :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    artur - niezalogowany 2011-08-13 17:43:37

    nie ladnie Przasnyska wladzo,nieladnie...wlasnie wrucilem z Przasnysza z urlopu.wszystko byloby ok gdyby nie biegunka ktora mam od 3 dni.teraz juz wszystko jasne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    on - niezalogowany 2011-08-13 17:31:02

    Szczerze mowiac wiedzieli nieliczni juz wczesniej o tej sytuacji i nikt nie raczył poinformowac spoleczenstwa, to jest conajmniej chore, a burmistrza na BRUK.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    fajna - niezalogowany 2011-08-13 17:07:04

    nie wiadomo .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    prawda - niezalogowany 2011-08-13 16:46:39

    ludzie to panikarze, ja z dzieckiem jeżdżę nad jeziora mazurskie i co jak się na łyka ody z jeziora to myślicie że ona czysta jest jak każdy do wody sika

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-13 16:10:52

    powiesic konfidenta za jajca

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ewa - niezalogowany 2011-08-13 15:50:58

    Escherichia coli ginie już po 20 minutach przebywania w temperaturze 60 stopni Celsjusza. Niszczą ją także środki dezynfekcyjne. Natomiast wykazuje dużą odporność na niższe temperatury i wilgotne środowisko, gdzie może żyć miesiącami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wkurzona - niezalogowany 2011-08-13 15:32:29

    a ja sie dowiedziałam dopiero dzisiaj i trafi mnie coś zraz - mam dwójke małych dzieci jedno ma niecałe 2 miesiące i co teraz? patrzeć i czekać albo coś sie mu stanie albo nie? badania robić czy nie? myśleć a moze coś jest nie tak ze tak długo dzisiaj śpi? CO ROBIĆ? Kto za to odpoewie? za nerwy czekanie myśłenie nerwy nerwy nerwy..... KTO????????????? Pytam się jeszcze grzecznie!!!!!! A niech coś sie stanie! w wodociągach mówią że od 14 chlorowana woda a przed 6 juz w hydrantów wypompowywano!!!!! po co? no trawy nie podlewali - pod domem mam hydrant i mi nic nie pwiedzieli!!!!!!!!!!!! a mijałam ich!!!!!!!!!!!! więc coąś jest nie tak!!!!!!!!!!!!!! PRAWDA!!!!!!!!?????????????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    G - niezalogowany 2011-08-13 15:14:00

    Burmistrz sobie kiepski termin na urlop wybrał ;-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Pauli - niezalogowany 2011-08-13 15:06:47

    Bakterie coli pojawiły się od 8 sierpnia a nie od 9.Bakterje są narazie w przasnyszu i powoli mogo się roznosi!Nie panikujmy tak bardzo tez inne były katastrofy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Igor - niezalogowany 2011-08-13 14:56:28

    hmm cos mi sie zdaje że nawet w tydzien sie nie wyrobią....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bum - niezalogowany 2011-08-13 14:47:49

    Ja myślę ,że to Sanepid powinien odpowiadać to oni nic nie robią kto i co jaki czas bada jak produkowana jest żywność pożal się boże kto przy niej pracuje przecież woda jest w każdym art.postawowy-chleb,wędliny itd.kontroluje się tam gdzie pewna kasa a roboty zero to sanepid niech się weżmie do pracy/Panie które pracują przy żywności mają wymalowane paznokci a co pod nimy!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-13 14:33:16

    nie wiadomo kiedy będzie można kożystać z wody ale jedno jest pewne nawet jeśli burmistrz teoretycznie nie wiedział że bakteria się znajduje w wodzie to i tak nie pojawiła się nagle dnia wczorajszego tylko jest już troszke obecna w naszych kranach dlatego podejdźcie do tego racjonalnie ten kto ma zachorować i tak zachoruje i nic nie poradzicie bo to nie od wczoraj jest ta woda więc przestańcie panikować i poprostu gotujcie wode kto ma być chory i tak będzie proponuje pić dużo płynów (byle nie z kranu ) troche witaminy c na wzmocnienie organizmu i będzie ok poczytajcie troche w internecie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mirekmiras - niezalogowany 2011-08-13 14:31:51

    Tak, wiadomo, woda już jest dobra, tzn. od samego początku nie była skażona w takim stopniu, że nienadawała by się do niczego. Ja normalnie myję się w niej, piję kawę itp. Normalnie rozwala mnie panika niektórych osób i ich komentarze rodem z onetu, czy wp. Zastanówcie się niektórzy, jakie pierdoły opowiadacie. Przecież gdyby skażenie było duże, zakręciliby całkowicie wodociąg a z kranu nie popłynęłaby nawet kropla. Oczywiście, w takim stanie rzeczy lepiej nie ryzykować spożycia wody nie przegotowanej, rzecz normalna.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    hft - niezalogowany 2011-08-13 14:15:06

    Ale szał teraz jest, chociaż zaczęło się coś dziać w tej mieścinie :D I jaki to jest dobry sposób żeby posprzedawać wszystkie zapasy z supermarketów! Szybko wyszły wszystkie butle ha ha ha!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2011-08-13 13:16:28

    wiadomo już coś kiedy będzie mozna normalnie korzystać z wody ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ryszard - niezalogowany 2011-08-13 12:22:42

    Idą wybory to byle pretekst jest dobry do atakowania obecnych władz miasta.Idiotyczne wpisy,wyzwiska,epitety świadczą o braku kultury u niektórych ludzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cola - niezalogowany 2011-08-13 12:01:17

    setka wódki z pieprzem każdą bakterie zabije:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gigi - niezalogowany 2011-08-13 11:55:51

    Widac wszedzie dzien wczesniej spuszczali wode z hydrantow zapewne nie dla sportu wiec wiedzieli wiec nie pitolcie. UKRYWALI CWANIAKI MYSLIELI ZE SIE NIE WYDA!!!! Do roboty patalachy jak jest dobrze do kazdy paw a jak zle to TUSZOWANIE OJ TAK SIE NIE BEDZIEMY BAWIC!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wodny_norek - niezalogowany 2011-08-13 11:47:46

    Mnie cos muli w brzuchu chyba bedzie sranko:) hahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2011-08-13 11:47:18

    moi racja w 100% kiedyś po wsiach każdy miał studnię srali w koło niej razem ze zwierzętami i tą wodę potem pili kto ją badał ????

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maxx - niezalogowany 2011-08-13 11:42:20

    No i dobrze niech się media ogólnopolskie i cały kraj dowie jak w Przasnyszu dbają o zdrowie mieszkańców. Bagatelizować zagrożenie można sobie na własny użytek jeśli komuś zdrowie nie miłe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Danzig - niezalogowany 2011-08-13 10:58:15

    Chcę coś zauważyć, skoro woda z kranu nadaje się do picia po przegotowaniu to po co robią punkty czerpania wody pitnej? Proste - woda z kranu nie nadaje się do użytki ani wewnętrznego ani zewnętrznego nawet po przegotowaniu, jest za duże stężenie bakterii. To już wiadomo kto zostanie wybrany w najbliższych wyborach, lub raczej kto na pewno nie zostanie wybrany.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dami - niezalogowany 2011-08-13 10:54:24

    Powinniście się cieszyć jak z kranu leci wam Coca Cola

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Timo - niezalogowany 2011-08-13 09:55:05

    No cóż,widzę, że sprawa szybko nabiera charakteru politycznego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jj - niezalogowany 2011-08-13 09:35:07

    ja tez widziałam jak dzien wczesniej w rynku opróżniają hydranty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    juhas - niezalogowany 2011-08-13 03:35:54

    A cy to prowda ze bahteria koli sie psenosi z łowiecków?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kin - niezalogowany 2011-08-13 02:43:57

    panie TUBYLEC, w Mirowie nikt nie pracuje. Są tylko studnie i ujęcia wody - wszystko odbywa się w P-sz na ul Zawodzie i obiekt jest pilnie strzeżony.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gasgasd - niezalogowany 2011-08-13 01:51:54

    na wsiach chyba nie. ale powinni sie wziąsc za ten przasnysz juz drugi raz to sie dzieje. przeciez w przasnyszu gorzej smierdzi niz nie wiem gdzie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    moi - niezalogowany 2011-08-13 01:49:49

    Ale w tym naszym mieście mamy pełno obsr**ców. Panika jakby co najmniej bomba atomowa miała spaść. Ktoś dla żartów napisał, że trzeba zakupić zawczasu zapas papieru toaletowego. I co ludzie robią? Jak lemingi biegają już nie tylko po wodę mineralną, ale i po ten papier. :D A teraz jeszcze straszenie, że "władza" wiedziała o bakterii w wodzie już 9 sierpnia i nic nie mówiła. No pewnie, psikusa chcieli nam zrobić i specjalnie nie mówili. Zastanówcie się ludzie, po co ktoś miałby to specjalnie w tajemnicy trzymać? Wyborów samorządowych w najbliższym czasie nie będzie, a i tak na słupki wyborcze jakby to miało mieć wpływ to tylko negatywny i tylko idiota działał by na swoją niekorzyść. Fortuny też nikt przez to nie miał szansy zbić trzymając tą informację w tajemnicy. To co? Może ktoś po prostu lubi oglądać, jak inni piją skażoną wodę i dlatego była zmowa milczenia aż do dzisiaj? :D Puknijcie się wszyscy w głowę panikarze. Prędzej od tego przesadnego panikowania pochorujecie się niż od tych bakterii, bo wyłącza się wam racjonalne myślenie. A przez panikowanie można sobie tylko zaszkodzić. Wcześniej podobnie było z cukrem. Cena trochę podskoczyła i od razu panika i kupowanie cukru "na tony", a potem dziwota, że cena nie podskoczyła tylko trochę, ale bardzo dużo, bo lemingi ruszyły wykupować wszystkie zapasy cukru. Jak się lemingi obkupiły na kilka miesięcy do przodu to cena zaczęła spadać i racjonalnie myślący ludzie znowu mieli cukier po znośnych cenach. A panikarze pewnie do dzisiaj mają spory zapas cukru przecenionego. :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czyscioch - niezalogowany 2011-08-13 01:08:08

    ale grozi coś tym ludziom w szpitalu?? w ogóle z jakiego powodu tam są??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    admys - niezalogowany 2011-08-13 01:00:17

    Można sobie poszerzyć wiedzę na temat czytając: http://www.poch.com.pl/1/zalaczniki/produkty-branze,1,6_broszura_1

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-13 01:00:09

    Pijcie tą z kranów i przestancie narzekac przasnyskie popaprancy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    TYM - niezalogowany 2011-08-13 00:59:04

    TAK! ZBIORNIKI ZOSTAŁY ZDEZYNFEKOWANE!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sebo - niezalogowany 2011-08-13 00:56:06

    ścieki leją z oczyszczalni do Węgierki, widać było dokładnie jaka gnojówa płynie Węgierką, a teraz kolejny syf co na to nasze władze?! znowu dyplomatycznie i po wojskowemu wytłumaczą, jest ok lub to nie my tylko oni

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2011-08-13 00:49:37

    ludzie jeżeli mieliśmy się zarazic to już to się stało...o zarażeniu dowiedzieliśmy się w południe a niektórzy z nas nawet po południu a rano czy też nawet wczoraj każdy z nas skorzystał w jakiś sposób z tej wody, bo nie sposób nie skorzystac :) dlatego nie ma co siac paniki...będziem żyli ;D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    azasx - niezalogowany 2011-08-13 00:44:13

    Całą sprawą powinien zająć się prokurator. Wiedzieli od kilku dni i myśleli że nie wyda. Co ciekawe dzisiaj rano otwierali zasuwy, a pierwsze komunikaty pojawiły się po południu. Ciekawe jaki zapas wody zrobił sobie burmistrz i cały ten sztab antykryzysowy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sławuś - niezalogowany 2011-08-13 00:42:00

    nie wiem jak Wy ale ja to zakładam masKę P-GAZ , PREZERWATYWĘ NA DZONA i idę się kąpać pod prysznic . Może coli nie złapię

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    F - niezalogowany 2011-08-13 00:24:21

    @ coca cola Ty, idź spać lepiej. Było zdezynfekowanie zbiorników wozów strażackich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    sylwia - niezalogowany 2011-08-12 23:50:03

    co to za woda jak karza ja gotowac normalnie jaja ... chca nas potruc kanalie!!!POpaprancy !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    marta - niezalogowany 2011-08-12 23:43:57

    w szpitalu ponoc juz 3 osoby leza..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    coca cola - niezalogowany 2011-08-12 23:37:23

    Intryguje mnie jeszcze inna kwestia. Woda pitna dowożona jest w zbiornikach wozów strazackich. Kto daję gwarancję, ze te zbiorniki nie mają wiecej bakterii niż nasza woda w kranach. Czy zbiorniki te zostały zdezynfekowane do tych celow?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-12 23:32:26

    panowie z rady osiedla wojskowego,do łopaty a nie do rządzenia

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2011-08-12 23:28:05

    Osobiście piję wodę z kranu codziennie od 20 lat i jakoś nic mi nigdy nie było:) Teraz również po kolacji na dobre trawienie szklanka zimnej "kranówy". Ludzie nie siejcie propagandy!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cola w kranie - niezalogowany 2011-08-12 23:12:30

    Że tak powiem... strach się umyć, oby tylko śmierdzieć w tej naszej wiosce nie zaczęło. Swoją drogą, radziłbym się wszystkim przebadać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    eto - niezalogowany 2011-08-12 23:08:10

    w szpitalu jedna osoba zachorowala i wiedzieli juz wczoraj !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KGB - niezalogowany 2011-08-12 22:58:58

    NIE PŁACIMY ZA WODĘ !!!!!!!! WSZYSCY !!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ggg - niezalogowany 2011-08-12 22:41:42

    Mordownia!!! jeszcze do tego wodę pitną dozują w 4 punktach!! Z osiedla Starzyńskiego i ze Żwirki i Wigury trzeba lecieć pod jednostkę! ! ! to dopiro polityka wojskowa he i kto za tym stoi? jak myślicie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AS - niezalogowany 2011-08-12 22:39:40

    nie przesadzajmy. kiedyś każdy miał na podwórku studnię i nikt nie badał tej wody wtedy a bakterie na pewno były tylko o tym nie wiedzieliśmy. pogoda ma duży wpływ na te bakterie a sami wiemy ze jest kapryśna w tym roku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tubylec - niezalogowany 2011-08-12 22:28:41

    dlaczego tak pozno powiadamiano mieszkancow co robil sztab kryzysowy naszego miasta i nie tylko dlaczego w Mirowie pracuje banda nieudacznikow ciezko bylo oglosic o tym zagrozeniu wczesniej dlaczego na osiedlu Orlika byly ogloszenia o tym wszystkim a na osiedlu wojskowym jak zwykle prawie nie widzialem zadnego ogloszenia panie KIEDO panie KWAKOWICZ moze przekazcie paleczke w mlodsze rece bo wy juz nie nadajecie sie do NICZEGO

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    coca cola - niezalogowany 2011-08-12 22:25:36

    VTLM wiesz ile czasu trwa badanie mikrobiologiczne wody? to sie dowiedz nim zwrocisz komus uwagę. Posiew tzw szybki na agarze escherichia coli i bakterii grupy coliinkubacja trwa 5-6h. W ciągu doby mozesz dokladnie przebadac próbki i sprawdzic 2krotnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Timo - niezalogowany 2011-08-12 22:13:59

    No cóż, widzę , że następny pretekst do ataku na burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Konował - niezalogowany 2011-08-12 22:08:14

    Szanowny Panie Burmisrzu!Jeżeli prawdą jest,że wiedza o bakterii coli znana jest naszym władzom od 09.VIII 2011 to pachnie mi to postępowaniem prokuratorskim.Apeluję o sprawne działanie władz Miasta izadbanie o właściwą informację o zaistniałej sprawie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mark - niezalogowany 2011-08-12 21:47:16

    Hańba !!! burmistrz sam przez tydzien powinien pic tą wodę a dyrektora szpitala to trzba tez ukarac wiedzial tyle czasu !!!! WSTYD !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    FX - niezalogowany 2011-08-12 21:45:29

    Nie rozumiem tylko, dlaczego dziś wczesnym rankiem opróżniano już hydranty, skoro "nikt nie wiedział".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ehh - niezalogowany 2011-08-12 21:42:55

    Gdyby woda nie nadawała się do użytku powinn odlączyć dostawy wody do mieszkań, a więc można pić przegotowaną wodę lecz nie jestem pewien tego w 100% ;p Może jakaś przybliżona data kiedy woda zostanie oczyszczona i będzie się nadawała do użytku?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    WTF - niezalogowany 2011-08-12 21:42:14

    Gdyby woda nie nadawała się do użytku powinn odlączyć dostawy wody do mieszkań, a więc można pić przegotowaną wodę lecz nie jestem pewien tego w 100% ;p Może jakaś przybliżona data kiedy woda zostanie oczyszczona i będzie się nadawała do użytku?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2011-08-12 21:22:47

    za tydzień będzie już po wszystkim

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zasmuconyyyyyy - niezalogowany 2011-08-12 21:20:12

    czy tylko w przasnyszu wykryto cole czy też na wsiach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    VTLM - niezalogowany 2011-08-12 21:12:29

    coca cola trzeba trochę myśleć dopiero pisać głupoty. 9 sierpnia pobrano próbki a wyniki badań przyszły dzisiaj - proste. Warto zastanowić się skąd bakteria coli w wodzie się znalazła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    syn pracownikaS - niezalogowany 2011-08-12 21:10:18

    coca cola ty chyba wgl się nie znasz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aaa - niezalogowany 2011-08-12 21:08:51

    A sanepid kiedy już wiedział?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    coca cola - niezalogowany 2011-08-12 20:57:32

    Czemu dopiero teraz burmistrz informuje jak bakteria w wodociągu jest od 9 sierpnia!! ktos powinien dostac za to po gaciach, bo to skandal!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zmartwiony - niezalogowany 2011-08-12 20:54:34

    przy zielonym markecie nie ma żadnego punktu czerpania pitnej wody

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    da - niezalogowany 2011-08-12 20:53:05

    Komary też muszą się gdzieś wypróżniać ^^

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jacek - niezalogowany 2011-08-12 20:37:28

    Więcej o ochronie przed bakterią można przeczytać pod adresem: http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110807/ZDROWIEIURODA010101/883435815

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SterO - niezalogowany 2011-08-12 20:30:37

    ja nie krowa wody nie pije

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do