Reklama

SKANDAL. Ciuchcia zamiast basenu?

09/12/2009 02:21

Wszyscy mieszkańcy naszego powiatu od lat czekają na jedno: basen. Projekt Mazowieckiego Centrum Sportów Zimowych miał być lekarstwem na te potrzeby. Niestety prawdopodobnie przegra z innym projektem z naszego regionu.

Projekt Mazowieckiego Centrum Sportów Zimowych w ramach którego miał powstać w Przasnyszu między innymi nowoczesny basen (także kryte lodowisko czy sztuczna rzeka) został opracowany już kilka lat temu i złożony o dofinansowanie z poprzedniego budżetu Unii Europejskiej. Wtedy też, ze względu na brak porozumienia z miastem projekt złożony przez powiat dostał o 0,01 pkt za mało aby otrzymać dofinansowanie.

Dlatego też władze powiatu podpisały porozumienia z miastem Przasnysz oraz gminami naszego powiatu i poprawiony projekt złożyły jeszcze raz do oceny, aby uzyskać dofinansowanie do projektu z kolejnego budżetu UE (na lata 2007-2013).

Z naszego regionu pojawił się również inny projekt, dotyczący modernizacji kolejki wąskotorowej przebiegającej przez gminy z naszego powiatu. Projekt ciekawy, aczkolwiek nie budzący entuzjazmu mieszkańców, którzy od lat wypowiadają się jednoznacznie o swoich potrzebach (wskazując na brak basenu).

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych opublikowała wstępną listę zatwierdzonych projektów, na której do realizacji przewidziana jest właśnie kolejka wąskotorowa.

Szkoda, że w konkursie nie wygrał projekt, który nie tylko miał wysoką punktację, ale także byłby często odwiedzany przez mieszkańców i gości z zewnątrz.

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    R. - niezalogowany 2009-12-14 11:49:04

    I bardzo dobrze! Kolejka jest nam potrzebna - zapewni tanie dojazdy do Przasnysza!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    R - niezalogowany 2009-12-13 16:07:58

    to chyba żart z tą kolejką

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aw - niezalogowany 2009-12-13 08:58:38

    Nie warto pokrzykiwać jak się nie wie o co chodzi. Jedynie jk wypowiedział się sensownie - dwaj wnioskodawcy - dwa różne projekty i przeszedł ten, który otrzymał większą ilość punktów. Nie zgadzam się natomiast z twierdzeniem że starostwo przygotowało słaby projekt i to skandal - jk, dobrze wiesz że ocena projektów to temat rozległy i mroczny. obydwa projekty dostały taką samą ogólną ilość punktów a tylko w średniej ocenie strategicznej centrum sportowe wypadło słabiej o 4 pkt a zatem projekt był dobry (pytanie na ile sensowne były kryteria strategiczne) - nie ma co zatem szukać winnego ja raczej obserwuję z dużym uznaniem poczynania starostwa (ostatnie partnerstwo lokalne) choć nie jestem mieszkańcem Przasnysza to życzę jak najlepiej. Zawodowo zajmuję się doradztwem nt. funduszy strukturalnych i znam wielu takich starostów, którzy pracownikom każą pisać projekty, tylko tak żeby broń boże nie przeszły, żeby roboty się nie posypało...... pozdrawiam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    timon - niezalogowany 2009-12-12 16:35:02

    a ja chcem kolejke, będę niom se jeżdził w te i we wte, a jak się bende chciał wykompać cy pojeżdzić na lyzwach to se pójdę na węgierkę i też bajer bedzie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cesia - niezalogowany 2009-12-12 15:58:20

    I bardzo dobrze że nie bedzie tego basena , do kościoła by przestały chodzić a nie daj Boże jeszcze by się kto utopił.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Realista - niezalogowany 2009-12-12 14:57:24

    Projekt Mazowieckiego Centrum Sportów Zimowych w ramach którego miał powstać w Przasnyszu między innymi nowoczesny basen (także kryte lodowisko czy sztuczna rzeka) "wielki hotel ,gabinety odnowy centrum konferencyjne a może i sztuczne Tatry i sztuczny Bałtyk. To jakaś bzdura . Chory pomysł z epoki gigantomanii. Stawianie własnych pomników za cudze pieniądze i na cudzy koszt. Hotel i gabinety odnowy prawdopodobnie wykończyłyby istniejące w Przasnyszu prywatne hotele i gabinety. Miesięczne koszty utrzymania takiego obiektu (miliony) pewnie wymusiłyby podniesienie podatków.Opłata za wstęp na basen byłaby kilka razy większa niż w Ciechanowie i Mławie. Jedna wielka bzdura .Pomnik starosty na cudzy koszt no i oczywiście przerób dużej kasy. Burmistrz popełnił błąd przystępując do projektu starosty. W mieście potrzebny jest nieduży basen intensywnie wykorzystywany . Tak aby koszty były jak najmniejsze , żeby wstęp na pływalnie był wolny lub za minimalną odpłatnością. Myślę ze taką decyzję powinien podjąć Burmistrz i jak najszybciej ją realizować .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jan - niezalogowany 2009-12-12 10:23:22

    Kujawiaczku.U nas zrówno w powiecie i mieście to śa igrzyska.Wszystko robione z myśla o następnych wyborach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-12-11 22:06:48

    KŁAMSTWO MA KRÓTKIE NOGI I TO JUŻ NIE PIERWSZE KŁAMSTWO, NA KAŻDYM KROKU KŁAMSTWO POGANIANE KŁAMSTWEM, LUDZIE MAJĄ SWÓJ ROZUM I PAMIĘĆ, KŁAMSTWO PRĘDZEJ CZY PÓŹNIEJ WYLEZIE NA WIERZCH ZYGAC SIĘ CHCE, CO DO OBIECANEK CACANEK BURMISTRZA Z BASENEM TO SMIECH NA SALI, A WOGÓLE TO CO TU SIE NIBY W TYM MIESCIE ROBI?W PORÓWNANIU Z INNYMI TO ŻENADA

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kujawiak - niezalogowany 2009-12-11 16:23:20

    witam Was. dziwne ze z jednego regionu nie mogą iść kilka projektów, podam przykład swojego miasta (ponad 16 000 mieszkańców) w kujawsko-pomorskim, nasze miasto dostało dofinansowanie na takie projekty jak: - modernizacja i remont Muzeum Ziemi Dobrzyńskiej (787 364,90 zł + brak danych naszego wkładu) - inwestycja zrealizowana; - I etap uregulowania gospodarki wodno- ściekowej na terenie miasta (3 300 000 zł + 2 600 000 zł nasz wkład) - projekt zrealizowany; - Budowa hali sportowej - wielofunkcyjnej (470 miejsc) i basenu sportowego (12,5 m x 25 m) basenu rekreacyjnego (12,5 m x 15m) z atrakcjami i brodzikiem dla dzieci (15 991 696,00 zł + 7 000 000 zł wkładu własnego, czyli miasto, powiat i gmina) - inwestycja w realizacji; - projekt szkolny pt.: "Z Nauką Ścisłą za Pan Brat" (15 069 741,36 zł + wkład 0 zł - projekt finansowany w 100% przez MEN - konkurs ogólnopolski) dzięki projektowi w naszych szkołach pojawią się tablice interaktywne, laptopy, rzutniki, dzieciaki wyjadą na obozy itp. - projekt w realizacji; - II etap uregulowania gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta (25 121 517 zł + 14 789 000 zł nasz wkład) - projekt w przygotowaniu - od wiosny 2010 zaczną się prace; - budowa "AstroBazy", czyli nowoczesnych przyszkolnych obserwatoriów astronomicznych (ok. 200 000 zł + 0 zł wkładu własnego) - inwestycja realizowana z województwa - takie bazy powstaną w 12 miastach regionu - projekt w przygotowaniu; - Połączenie autostrady A-1 w korytarzu TEN- T VI z obszarem Wąbrzeźna, Golubia Dobrzynia, Rypina do drogi S-10 (99 766 893,00 zł - całość finansuje kujawsko-pomorskie) - projekt w realizacji; - Połączenie układu drogowego drogi krajowej Nr 15 z drogą S-10. Odcinek drogi wojewódzkiej Nr 560 Brodnica - Rypin - Sierpc (39 322 962,00 zł - całość finansuje kujawsko-pomorskie) - projekt w realizacji; - Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Rypinie w celu dostosowania do wymogów programu dostosowawczego oraz zakup sprzętu medycznego (5 558 912,00 zł + 5 558 912,00 wkładu własnego, całość inwestycji 12 943 350,03 zł) - projekt w realizacji - Modernizacja stadionu i MOSiR-u (1 500 000 zł + wkład własny 1 500 000 zł, całość inwestycji 3 000 000, lata 2011-2012); - Moje boisko Orlik 2012 (666 000 zł + wkład własny - całość inwestycji 1 100 000 zł) - jedno boisko już jest zbudowane w 2008, a drugie powstanie w 2010); w przygotowaniu - obwodnica miasta (szacunkowy koszt ok. 30 000 000 zł, dofinansowania z UE: 15 000 000 zł, z województwa 5 000 000 zł + wkład własny 10 000 000 zł) niestety miasto, powiat i gmina wycofały się z tego pomysłu - brak funduszy - rewitalizacja dzielnicy miasta około 3 000 000 zł; - budowa Rypińskiego Parku Przemysłowego, 5 000 000 zł, już w naszym mieście powstała specjalna strefa ekonomiczna (starania o nią to ponad 2 lata).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    heniek - niezalogowany 2009-12-10 09:26:27

    "Wszyscy mieszkańcy naszego powiatu od lat czekają na jedno: basen." - jacy wszyscy??? - a nawet jeśli jest kilku zapaleńców którzy chcą popływać to niech sobie jadą do Ciechanowa. "miał być lekarstwem na te potrzeby" - te potrzeby to pewnie mają władze bo wybory niedługo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-12-10 09:21:59

    cała dyskusja i artykuł są kompletnie bezcelowe. Wycofanie projektu kolejki nie wpłynie w żaden sposób na zwiększenie szans projektu dot. Centrum.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    R - niezalogowany 2009-12-09 23:20:22

    Wszystko idzie zgodnie z planem. Badzmy tylko cierpliwi. Bedzie i kolejka i basen w Chorzelach i Mazowieckie Centrum Sportow Zimowych w Przasnyszu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    CX - niezalogowany 2009-12-09 23:02:32

    Gmina Krasne pewnie zrezygnuje ale dlatego,że pewnie nie bedzie miala na wklad wlasny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jateż - niezalogowany 2009-12-09 22:41:03

    już widzę te tłumy walące na basen . a może kino pobudować? na pewno będzie frekwencja .dzisiaj nie wszystkie filmy wyświetlają bo nie ma chętnych , ale gdyby było to "prawdziwe" kino to my wszyscy i od razu....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jateż - niezalogowany 2009-12-09 22:34:02

    ot tak po polsku , zamiast się cieszyć z tego co jest robimy piekiełko . gratulacje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2009-12-09 21:57:11

    No tak i znowu Chorzele, celowe działanie starosty, żeby w Przasnyszu nie było basenu tylko w Chorzelach...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    walter65 - niezalogowany 2009-12-09 21:46:11

    Basen! Jak najbardziej! Myślę jednak, że bardziej sensownie byłoby zlokalizowanie go przy Gimnazjum Publicznym. Przez jedyne (praktycznie) gimnazjum w mieście "przechodzi" przecież cała przasnyska młodzież i wszyscy mogliby odbyć naukę pływania. Myślę, że jest wiele aspektów dla których taka koncepcja miałaby sens.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    *** - niezalogowany 2009-12-09 20:33:11

    A ja dalej czekam na obiecane 3 lata temu lodowisko. Podobno juz miasto było zapisane w kolejce do wypożyczenia lodowiska. Długa ta kolejka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zbulwersowany - niezalogowany 2009-12-09 19:24:47

    Nikt o zdrowych zmysłach nie powinien mieć wątpliwości,że to właśnie BASENU brakuje w naszym mieście. A z tą kolejką to chyba jakiś kiepski żart,przecież to jest żenujące :/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    :( - niezalogowany 2009-12-09 19:12:34

    Z tego co mi wiadomo, to już jest chyba za późno, czas na wycofanie projektu minął i teraz jego wycofanie nic nie da. LIPA po całości!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    łyżwiarz - niezalogowany 2009-12-09 19:06:39

    Poszła won kolejka! Ma być lodowicho i basen!!! - i basta! Czy władze nie widzą jak bardzo na tym świetnym projekcie zależy większości mieszkańców?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kaja - niezalogowany 2009-12-09 19:06:09

    Popieram logikę myślenia "jk",rezygnacja z projektu kolejki da szansę następnemu z listy projektów,czyli "komuś"a nie naszemu Centrum. Nie martwmy się jednak, na basen pojedziemy do Chorzel bo ten projekt przejdzie już wkrótce.Słyszałam ,że ma duże szanse i złożony jest dawno i czeka na ocenę.Planowany basen jest nawet większy niż w Przasnyszu,chcecie to sprawdźcie,plany są dostępne w starostwie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    m - niezalogowany 2009-12-09 19:02:27

    Krasne widzi w rozwoju kolejki atrakję dla turystów.I nie ma im się co dziwić,A cz ktoś mówił ile już włożono tysięcy zł w projekt Centrum?Totalna porażka Starostwa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    m - niezalogowany 2009-12-09 18:56:28

    co się ciskacie.Będziecie kolejką jeżdżić na basen do MławyStarosta już obiecywał kolej do Kaliningradu.autostradę do warszawy>Już zaczęła się kampania wyborcza

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kujawiak - niezalogowany 2009-12-09 18:28:42

    jak czytam to wnioskodawcą jest gmina Krasne, a nie miasto Przasnysz, czy powiat. Gmina jeśli dostanie dofinansowanie to napewno się nie wycofa, a dlaczego jezeli gmina dostanie kase to znaczy że Wy nie dostaniecie już na Centrum ? A wogóle gdzie ma powstać te Centrum ? Druga sprawa jeżli nie dostaniecie kasy na Centrum to miasto napewno nie będzie stać na zbudowanie basenu (poniewaz już szans nie bedzie aby dostało dofinansowanie na sam basen - zadługo trwa przygotowanie nowego wniosku itp) wiec mieszkancy Przasnysza pożegnajcie się z Centrum, a na kąpiel zapraszam jak spadnie deszcz :D lub jak wolicie do okolicznych miast które bardziej się rozwijają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin - niezalogowany 2009-12-09 17:39:06

    Nikt tego głośno nie powie - ale to oczywiste, że z jednego regionu nie mogą przejść dwa duże projekty na kwotę ponad 60 mln zł. MCSZ kosztować miało 40 mln zł, nic dziwnego, że mazowiecka jednostka wolała projekt kolejki za 20 mln zł - tak żeby nam cokolwiek rzucić. Niestety jest to błąd moim zdaniem. Basen, lodowisko i kręgielnia to zdecydowanie bardziej potrzebny projekt w naszym regionie! Mam tylko nadzieję, że tej kasy nie będzie trzeba zwracać, gdyby projekt okazał się niewypałem - a przypominam, że tak może być! Burmistrz może sobie oczywiście mówić, że basen wybuduje. Ale miał też na to 4 lata i nic nie poczynił, aż wreszcie powiat zdecydował się taki projekt zgłosić. Teraz włodarz szlocha, że teraz to jemu się uda. Szkoda, że to tylko jedna z wyborczych kiełbas jakie przygotował na przyszłoroczną kampanię. Bo niby jak Burmistrz chce zbudować basen, skoro miasto w tym roku się zadłuża, a konkurs unijny właśnie się zakończył?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    basenuu - niezalogowany 2009-12-09 15:38:49

    ta jasne pff.. basenu nie bedzie ządnego !! nie róbcie sobie nadziei ludzie ;/ nie lubie tych ludzi :/ jeżeli zrobią to nei wcześniej niż za 10 lat ale sądze ze basenu sie nei doczekamy ;/ diwe rzeczy potrzebne dla miasta to skate park (lepiej zeby młodzież na deskach sie wywalała , a nie tak jak teraz co bachory w wieku 12-15 lat pija i palą ;/ no taka jets prawda ;/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-12-09 15:21:58

    A JAK STAROSTA OD LAT PROSIŁ SAMORZĄDY O WSPARCIE PROJEKTU CENTRUM SPORTÓW, TO NIKT TEGO NIE CHCIAŁ POPRZEĆ, A TERZ BURMISTRZ BASEN CHCE BUDOWAĆ? TO MUSI WIEDZIEĆ ŻE CENTRUM ZAPROJEKTOWANE PRZEZ POWIAT ZAWIERAŁO I BASEN I LODOWISKO I STADION NA MAZOWIECKIEJ I SALE KONFERENCYJNE I HOTEL I AQA PARK ITP. JAK SOBIE BURMISTRZ POBUDUJE BASEN TO Z CAŁEJ RESTY NICI. NIECH PRZYŁĄCZY SIĘ DO WALKI STAROSTY O CENTRUM I URUCHOMI SWOJE PARTYJNE WSPARCIE, TOŻ ON JEST Z PO, W SEJMIKU JEST PSL I PO, TAK JAK W POWIECIE I MIEŚCIE. PANOWIE ZAMIAST SIĘ SPIERAĆ TO ZACZNIJCIE DZIAŁAC RAZE, TO RACZEJ DO MERA MIASTA BO Z TEGO CO WIADOMO STAROSTA CHCE ZGODY I DOGADZA JAK MOZE

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2009-12-09 13:11:31

    Popieram: basen - TAK, kolejka - NIE, może mieszkańców by spytali o jakiekolwiek zdanie, co byśmy woleli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Basia - niezalogowany 2009-12-09 13:06:50

    UNIA lubi wydawać na głupoty nam niepotrzebne. Kto na tym korzysta? na pewno nie my

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jestemzakolejka - niezalogowany 2009-12-09 12:59:18

    Niech zrealizują to i to

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pragmatyka - niezalogowany 2009-12-09 12:51:47

    Panie Burmistrzu mamy nadzieję, że pan będzie za centrum a nie za kolejką.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    JAREK - niezalogowany 2009-12-09 12:29:15

    PO GROMA MI KOLEJKA, JAK NIE BĘDĘ NIĄ JEŹDZIŁ!!! MY CHCEMY KRYTE LODOWISKO I BASEN, A NIE SKANSEN!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    m - niezalogowany 2009-12-09 12:26:59

    Basen 25 metrowy 3 tory nas wszyskie szkoły powiatu.Lekca trwa 45 minut.Doby nie wystarczy. Inni chętni będą mogli się pochwalić że w Przasnyszu jest basen

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2009-12-09 12:24:22

    Zaden skandal tylko slabo umotywowany wniosek.nie cale 88% możliwych punktów.wiele mniej niż kolejka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    PKP - niezalogowany 2009-12-09 12:22:45

    Najpierw Centrum, później kolej. A swoją drogą na kolejkę pójdzie kuupa kasy a jaki z niej pożytek?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    patryk ratownik - niezalogowany 2009-12-09 12:00:07

    kolejka już raz była i później tandetna rumuńska kolejka stała w krasnem i jakoś nie zauważyłem wielkiego zainteresowania a basen to świetna rozrywka dla ludzi w każdym wieku nie wspominając o leczniczych i sportowych korzyściach

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    der - niezalogowany 2009-12-09 11:52:24

    Ciuchcia to dla turystów i to w lecie, a basen przydałby się mieszkańcom Przasnysza i okolic.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    m - niezalogowany 2009-12-09 11:22:10

    Trzeba poprawnie wypwłnić wniosek,Otrzymal tylko ok.87 procent możliwych punktów.Krasne otrzymalo ich dużo więcej.Można sprawdzić na www.mazowia.eu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    moi - niezalogowany 2009-12-09 10:57:24

    Burmistrz w poniedziałek w programie "Twarzą w twarz" w Radiu Przasnysz poruszył ten temat. Mówił, że pomysł starostwa na Mazowieckie Centrum Sportów Zimowych być może po raz kolejny nie załapie się na dotacje. Jeżeli tak będzie, to burmistrz zapewnił, że wtedy w Przasnyszu powstanie sam basen. Czyli basen ma powstać bez względu na to, czy pomysł starostwa uzyska dotacje, czy też nie uzyska. Stracą na tym najwyżej Chorzele, bo projekt MCSZ zakładał, że coś u nich również będzie wybudowane. Natomiast Przasnysz basenu nie straci, nawet jeżeli przejdzie pomysł z kolejką. Będzie i to i to.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jk - niezalogowany 2009-12-09 09:42:46

    Kłamstwem jest informacja, że Miasto może coś w tej sprawie zrobić. Kolejka (bardzo mało atrakcyjny projekt) znalazła się na 4 miejscu listy rankingowej wniosków, a Centrum na 18, czyli daleko pod kreską. Jeżeli projektodawca z 4 miejsca zrezygnuje z realizacji przedsięwzięcia (a jest nim Gmina Krasne, a nie Miasto Przasnysz) to na miejsce jego projektu wskoczy projekt z miejsca 5 i wszystkie projekty przesuną się o 1 miejsce do góry. Tak więc Projekt Starostwa ZGODNIE Z ZASADAMI I PRAWEM mógłby dzięki rezygnacji z projektu Krasnego podnieść się z miejsca 18 na 17. I to wszystko. Każdy samorząd miał prawo przygotować i złożyć swój projekt na ten konkurs. Skoro Starostwo planuje budowę Centrum tyle lat, to jak to możliwe, że przez te wszystkie lata przygotowało tak słaby projekt, że znalazł się dopiero na 18 miejscu? Za grosz uczciwości nie ma w tym artykule. Po raz kolejny projekt Starostwa nie przeszedł, a winnym robi się Miasto. Miasto zrobiło przy okazji tego konkursu wszystko, co mogło, aby wesprzeć ten projekt.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ren - niezalogowany 2009-12-09 09:26:22

    Czy ktoś zrobił może analizę potrzeb mieszkańców zanim podjął takie decyzje? Centrum sportów zimowych byłoby świetnym magnesem ściągającym ludzi z zewnątrz do nas, ale też dla nas byłaby to super atrakcja! Mam nadzieję, że władza przemyśli temat i będzie wiedziała co dla nas lepsze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ojciec - niezalogowany 2009-12-09 09:22:16

    faktycznie tą kolejką to może z ciekawości raz w życiu się przejadę, a na lodowisko dzieciaki by śmigały codziennie, nie mówiąc już o basenie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do