Reklama

Radni hojni dla Trochimiuka

10/12/2010 22:09

Rada Miasta ustaliła wynagrodzenie dla włodarza naszego miasta - Waldemar Trochimiuk zarobi więcej niż prezydent Płocka, Radomia, Gdyni czy Sopotu, a niewiele mniej niż prezydent Warszawy. Przedstawiamy zestawienie pensji wybranych włodarzy miast w Polsce.

Rada Miasta Przasnysza ustaliła pensję burmistrza Waldemara Trochimiuka w wysokości 11 143,50 zł miesięcznie (brutto). Jest to jedna z najwyższych możliwych stawek wynagrodzenia. Poniżej przestawiamy zarobki ustalone w niektórych, większych od Przasnysza miastach w Polsce.

Zarobki prezydentów w wybranych największych miastach w Polsce:
Świętochłowice - Dawid Kostempski - 6720,00
Zduńska Wola - Piotr Niedźwiecki - 6840,00
Słupsk - Maciej Kobyliński - 9000,00
Sopot - Jacek Karnowski - 9000,00

Starogard Gdański - Edmund Stachowicz - 9000,00
Tczew - Mirosław Pobłocki - 9000,00
Wejherowo - Krzysztof Hildebrandt - 9000,00
Oświęcim - Jacek Grosser - 9562,00
Radomsko - Anna Milczanowska 9684,00
Gdynia - Wojciech Szczurek - 9800,00
Płock - Andrzej Nowakowski - 9800,00

Pabianice - Zbigniew Dychto - 9870,00
Sieradz - Jacek Walczak - 10118,00
Kędzierzyn-Koźle - Tomasz Wantuła - 10125,00
Chełm - Agata Fisz - 10209,00
Lubin - Robert Raczyński - 10428,00
Siedlce - Wojciech Kudelski - 10428,00
Gniezno - Jacek Kowalski - 10440,00
Wodzisław Śląski - Mieczysław Kieca - 10488,00
Radom - Andrzej Kosztowniak - 10544,40
Włocławek - Andrzej Pałucki - 10632,00
Nowy Sącz - Ryszard Nowak - 10650,00
Głogów - Jan Zubowski - 10666,00
Żory - Waldemar Socha - 10702,80
Ełk - Tomasz Andrukiewicz - 10874,00
Zielona Góra - Janusz Kubicki - 10914,00
Skarżysko-Kamienna - Roman Wojcieszek - 10961,00
Zawiercie - Ryszard Mach - 10966,80
Kołobrzeg - Janusz Gromek - 10970,00
Inowrocław - Ryszard Brejza - 10980,00
Jelenia Góra - Marcin Zawiła - 11008,00
Legnica - Tadeusz Krzakowski - 11178,00
Wałbrzych - Piotr Kruczkowski - 11178,00
Warszawa - Hanna Gronkiewicz-Waltz - 12495,00

Zestawienie zarobków prezydentów miast zostało opublikowane 8 grudnia 2010 r. na stronie gazeta.pl - pt. "Ile zarabiają prezydenci polskich miast? [RANKING]"

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Grześ - niezalogowany 2011-01-04 16:09:18

    Ale ten naród jest zazdrosny, pazerny, wscipski, zawistny. Czy Wy nie mozecie pojąć tego, że każdy kto zasiądzie na fotelu burmistrza nie zrobi przykładowo w 3 lata z Przasnysza .... Dubaju heh.... Każdy jest kowalem własnego losu. Chcesz tyle zarabiać coś w tym celu rob :).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bleeee - niezalogowany 2010-12-27 16:59:26

    To i tak dobrze, że nie 20000. Kto im zabroni???? Podejrzewam, że od 2011 r. wzrosną podatki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daro - niezalogowany 2010-12-22 10:58:13

    BACA na hale owce paść!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Harry - niezalogowany 2010-12-22 02:11:04

    Daj Kamienia Waldziu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2010-12-20 22:40:31

    Jeżeli burmistrz ma brać co miesiąc takie wynagrodzenie, to niech przynajmniej się wykazuje i zmobilizuje podległych pracowników odpowiedzialnych za ośniężanie chodników i parkingów przynajmniej w Rynku! Czy to takie trudne panie Trochimiuk ?!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pks - niezalogowany 2010-12-19 19:52:02

    pod warunkiem, że jest dobry i że trochę, tj. jakieś 6-7 tysięcy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-19 19:05:55

    Masz racje pod warunkiem że jest dobry , a nie TW BACA.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MKS - niezalogowany 2010-12-19 12:16:40

    A ja myślę że dla dobrego burmistrza do warto wydać trochę pieniędzy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grima - niezalogowany 2010-12-19 08:57:26

    DO ZOROO E ZOROO TY ĆWOKU - A OD KIEDY PRZASNYSZ TO KURPIE? ŻE SAM SIĘ SPROWADZIŁEŚ OD KURPIÓW TO NIE ZNACZY ŻE CAŁE MIASTO STOI KURPIAMI. A SWOJĄ DROGĄ KURPIE TO FAJNI LUDZIE. POCZYTAJ SOBIE O ICH WYCZYNACH PODCZAS POTOPU SZWEDZKIEGO ALBO W CZASIE DRUGIEJ WOJNY ŚWIATOWEJ TO MOŻE POJMIESZ ŻE OBRAŻANIE KOGOŚ OKREŚLENIEM KURPIE JEST NIE NA MIEJSCU I ŚWIADCZY O TWOJEJ INTELEKTUALNEJ PUSTCE.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grima - niezalogowany 2010-12-19 08:48:14

    Skoro są procedury powołujące burmistrza na stanowisko to są i odwołujące go z tego stołka. Wystarczy powołać komitet referendalny zebrać odpowiednią ilość podpisów i przeprowadzić referendum w sprawie odwołania Szanownego Pana ze stanowiska burmistrza. Ale to trzeba by było sprawdzić - w każdym razie warto nad takim krokiem pomyśleć - może w końcu szanowni włodarze dowiedzieliby się że wyborcy też myślą i trochę mogą. Ktoś zaraz napisze że to duże koszty itp... Z góry odpowiadam że na pewno nie większe niż płacenie takiej wypłaty przez 4 lata i co za tym idzie większych diet dla radnych bo z wdzięczności za taką kaskę burmistrz będzie przychylnie nastawiony do większych wypłat dla radnych. Wypadałoby coś zrobić bo my sobie popiszemy a ci ludzie się z nas wyborców śmieją tak jak jeden ze spin doktorów który powiedział w jednym z filmów do kandydata na burmistrza - "co się Pan martwisz Panie Karolu, mów pan co chcesz - ci idioci we wszystko uwierzą, a co złe za 4 lat nikt nie będzie pamiętał." Odnoszę wrażenie że powyższy cytat doskonale pasuje do naszego miasta, mało tego do całego kraju.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    JJ - niezalogowany 2010-12-19 08:15:34

    Do Lukasz J. Jak można o swoim narodzie napisać "polaczki" - to podczas zaborów ruskie tak o nas mówili i Niemcy by pokazać naszą podrzędność, by pokazać że jesteśmy "podludźmi." A tu proszę sami o sobie tak mówimy - widać Ty jesteś tym "Polaczkiem"płytkim i maluczkim skoro nie rozumiesz tego określenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Januszek - niezalogowany 2010-12-18 19:08:25

    jEDNA Pani z rady PRZED WYBORAMI wydzwaniała po znajomych z fochami i pretensjami żeby na nią głosowali bo jak nie to morde paliła przez telefon "TZW CISZA WYBORCZA".... żenada .... tak myślę że ujawni się to za jakiś czas np w Fakcie czy w innych mediach ... Wstyd i żenada .... Proponował bym teraz aby sobie dali podwyżkę np po "pincet" czytaj 500zł A może niedługo będą jeździć w Przasnyszu tramwaje hehe ..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-16 21:30:56

    Waldek kolego to stawia na nogi siebie i swoją rodzinę to co on robi zrobiłby każdy na jego miejscu lanser p...lony tfuuuu

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lukasz J. - niezalogowany 2010-12-16 21:21:53

    Jesteście bandą ubłudników i hipokrytów! Jak proboszczunio okrada parafian to was nie boli? Jak Waldek uczciwie zarabia i stawia ten coorfidołek zwany Przasnyszem na nogi to już boli? Opanujcie się bo nędzna zawiść typowego polaczka-katola przez was przemawia!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jotpedwasra - niezalogowany 2010-12-16 21:20:30

    ale jak ksiadz okrada ludzi i ma 4x wiecej to juz was tak nie boli

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    burmistrz - niezalogowany 2010-12-16 00:16:00

    trzeba mieć na czym czapkę nosić

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pipuls - niezalogowany 2010-12-15 22:27:24

    no kuuurrr............. JAJA SE CHYBA ROBIA !!!! za co ??? 11 tysia - ja pier..... smiechu warte - do TVNu trza to zglosci hahahahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SM - niezalogowany 2010-12-14 18:54:53

    Burmistrz odnośnie ufundowania stypendium dotrzymał obietnicy! Wypłaca je nadal mimo, że nie ma takiego obowiązku, nie przedstawiał tego założenia w obecnej kampanii wyborczej. Wypłacał je przez 4 lata i przedłużył wypłatę na kolejny okres. Jeżeli, ktoś nie jest poinformowany to niech nie wypisuje bzdur. Proszę nie oceniać ludzi nie mając sprawdzonych informacji. Co więcej, poza mną jest jeszcze co najmniej jedna osoba, której Pan Burmistrz wypłaca stypendium już od dłuższego czasu. Stypendysta prywatnie ufundowanego stypendium przez Burmistrza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gladiator - niezalogowany 2010-12-14 10:07:17

    Lepiej by się wzięli za ściąganie inwestorów do miasta aby nowe miejsca pracy powstawały. Czytałem, że Nokia Simens szuka miejsca do inwestowania w Poce. Chce zatrudnić 4tyś ludzi. Może ktoś im podpowie o lotnisku pod Przasnyszem:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-13 23:35:42

    A czego sie spodziewaliście przecież ten dupowłaz Kicha i inni siedzą w kieszeni u bacy on daje im robotę i ich dzieciom, więc jak moga mu odmówić. Za cztery lata baca tak skorumpuje to miasto że dostanie 80 % głosów i dożywotnie rządy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    żorż - niezalogowany 2010-12-13 23:05:42

    Dopiero co się Popierdzenie Pod Pokrzywami nie mogło nachwalić tej rady. Ach! Ech! Jaki to "żont" nam nastał. Jaki przewodniczący! Normalnie "mjut s cebólko"! No i teraz widać co jest wart!! Tfuuuuuu!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xyz - niezalogowany 2010-12-13 21:49:07

    jak zwykle ciało pedagogiczne dało ciała

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kalka - niezalogowany 2010-12-13 21:22:33

    Barany są po to, żeby je strzyc.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Majkel Dżekson - niezalogowany 2010-12-13 21:14:12

    Kpina, bezczelność, arogancja, hańba. Te określenia nasuwaja się na wieść o 11 tysiącach miesięcznie dla burmistrza Przasnysza. Być może niebawem Przasnysz będący w Polsce obiektem nie zawsze słusznych drwin, tym razem zasłuży sobie i to jak najbardziej słusznie na kolejną: „zarabiać jak burmistrz Przasnysza”. Sprawa ta ma wiele aspektów. Pierwszy, to test na służalczość wobec nowo wybranego starego burmistrza nieco odnowionej Rady Miasta. Przegłosowanie podsuniętego zapewne przez samego zainteresowanego wspomnianemu gremium miesięcznego wynagrodzenia sytuującego W.T. w gronie najlepiej zarabiających ojców miast polskich to wyraz bezczelności. Taka uchwałą obecna Rada Miasta zapisuje się jak najgorzej w historii miejskiego samorządu. To jest po prostu hańba! Ludziom, którzy podnieśli ręce za tą uchwałą, przyzwoici mieszkańcy nie powinni swoich rąk podawać! Koniec i kropka. Rozpatrując problem dochodów burmistrza trzeba wziąć pod uwagę i tę kwestie, że należy on do bardzo uprzywilejowanej w tym kraju kasty emerytów wojskowych, którzy w przeciwieństwie do emerytów cywilnych nie muszą wybierać: albo pensja, albo emerytura, gdy chcą się w stanie spoczynku zatrudniać się na etacie. W ich przypadku jest do wzięcia i pensja i emerytura. To jest oczywiście wyraz niesprawiedliwości społecznej, wołający o pomstę chyba do samego nieba. A zatem do dochodów 11.000 zł brutto naszego burmistrza trzeba doliczyć jeszcze jego emeryturę ok. 5.000-6.000 zł miesięcznie. Ale sprawa ta ma jeszcze szerszy aspekt. Tak wysokie wywindowanie pensji burmistrza nie jest bez znaczenia dla kosztów jakie będą ponoszone przez przasnyskich podatników na utrzymanie całej kadry urzędniczej obsługującej miasto. Gdyby bowiem burmistrz dostawał od podatników 6-7 tys zł miesięcznie, co byłoby dość rozsądnym rozwiązaniem, jego podwładni musieliby swoje ambicje w zakresie dochodów również powściągać, bo przecież nie wypada, aby podwładni zarabiali więcej od swojego pracodawcy. Obecnie 6-7 tys. zł w przypadku urzędniczej pensji będzie zapewne na stanowiskach kierowniczych skromnym minimum. Dziś podano informację, że miasto nie będzie usuwać śniegu, czyli nie będzie w sposób należyty dbać o stan naszych ulic i chodników w czasie zimy (czyli o nasze bezpieczeństwo), bo nie ma na to pieniędzy. A na co są pieniądze? To już oczywiście wiemy. Nie miejmy jednak złudzeń. Wielu mieszkańcom naszego miasta bardzo odpowiada tego rodzaju dyktaturka, skoro tak gremialnie poparli WT w ostatnich wyborach. Uważam, iż posunięcie z pensją „jak burmistrz Przasnysza” było doskonale i szczegółowo przemyślane. Czekajmy co będzie dalej. A za 4 lata – wybierzmy znowu WT na burmistrza. Jego cena oczywiście pójdzie w górę. Lokalny patriotyzm – tak często w tym mieście przez niektórych deklarowany - ma także swoją wymierną wartość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czytelnik - niezalogowany 2010-12-13 20:34:54

    skandal, którego autorem jest wybrana przez nas rada

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszczuch - niezalogowany 2010-12-13 19:46:44

    do asd-jakby nie było tej zbieraniny, to by nie było tego szamba i tego nawiezionego gnoju

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mnich - niezalogowany 2010-12-13 15:50:38

    ŁATWA KASA RADA ŁASA!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    RT - niezalogowany 2010-12-13 13:45:00

    Do "kontra". A czego Ty się spodziewała(e)ś??? Przecież pisałem już: cyt."I znowu ofensywa nauczycieli wszechwiedzących i nic nieumiejących. I znowu sobie nami porządzą. I znowu ci wybitni specjaliści od zarządzania gospodarką miejską nas urządzą. I to całkiem społecznie, dla naszego dobra tak się będą poświęcali, no bo te kilka stówek diety to na waciki tylko wystarczy. Ale może jakoś przeżyjemy i ten kataklizm." No to się sprawdziło.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sportowiec - niezalogowany 2010-12-13 08:14:44

    to jest nie do pomyslenia...!!!nie mowie ze nie powinien zarabiac duzo,ale nie TYLE!!!!!bezczelnosc kto wogole ustala te stawki wynagrodzen???PANIE BURMISTRZU WIEM ZE TERAZ BEDZIE SIE PAN SMIAL Z TYCH CO PISZA TE OPINIE BO I TAK NIC PANU NIE ZROBIA I KASE PAN WEZMIE!PWOEIM SZCZERZE ZE SAM GLOSOWALEM NA PANA,i zaglosuje pewnie jeszcze raz ake prosze:na Boga niech Pan przekaze chocby powlowe naszych piedniedzy na panska pensje dla dzieci biednych,chorych,czy z rodzin patologicznych tyle jest ich wokol nas!!!a Panu i tak wystarczy!prosze to przemyslec mysle ze jest w Panu troche rozsadku i serca....i nie zawiedzie tych wszstkich wyborcow!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    MP - niezalogowany 2010-12-13 06:21:52

    gdyby miał honor i trochę godności to by nie przyjął takiego wynagrodzenia a ludzie nie mają pracy i miasto umiera...BEZCZELNOŚĆ!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jony - niezalogowany 2010-12-12 23:19:17

    to jest rozbój w biały dzień. Teraz wiem dlaczego każdy chce być burmistrzem

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-12 20:38:44

    Nie no, to już jest zwyczajnie przesada! I taka mała różnica w zarobkach od prezedent Warszawy, a tych miast nawet nie ma co porównywać!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    witek - niezalogowany 2010-12-12 18:36:45

    Rozumiem, że nasze dzielne władze nie zafundują nam podwyżek usług, wywozu śmieci itp. Przecież okazuje się, że mimo kryzysu jest znakomicie. Miasto stać na wszystko (chyba?), a ulice i chodniki toną w błocie. Panie burmistrzu! te wpisy to wcale nie deszcz! Trzeba coś (z)robić chociaż do wyborów aż 4 lata....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    adsad - niezalogowany 2010-12-12 17:57:34

    rozbuj w biały dzien

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszko II - niezalogowany 2010-12-12 15:32:03

    wybraliście-macie-psioczcie!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    widz - niezalogowany 2010-12-12 15:30:26

    porażka,człowiek liczy każdy grosz,jak ma najniższą krajową,a tu proszę takie zarobki!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kier - niezalogowany 2010-12-12 14:51:40

    w dupach się poprzewracało...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    moi - niezalogowany 2010-12-12 13:57:57

    Widzę tu paru niedoinformowanych. Piszecie, że burmistrz chce teraz wyciągnąć jak najwięcej kasy, bo nie będzie trzeciej kadencji. A skąd ta pewność? Jeżeli nadal będzie dobrym włodarzem to ludzie go wybiorą również na trzecią kadencję. Wszakże w samorządzie lokalnym nie ma ograniczenia co do ilości kadencji, tak jak ma to miejsce np. w wyborach prezydenta państwa. Zatem burmistrzem można być nawet i 10 kadencji pod rząd, jeżeli taka będzie wola mieszkańców. Inna sprawa to te niby wyciąganie pieniędzy z naszych kieszeni przez burmistrza. Otóż wysokość jego pensji nie była ustalona przez niego tylko przez nowo wybranych radnych. Nie wnikam teraz, czy nasz burmistrz jest na tyle dobry, aby zasługiwać na taką pensję. Jednakże nie uważam obecnego okresu za odpowiedni czas na tak wysokie zarobki na społecznym stanowisku (nie oszukujmy się, prawdziwi fachowcy zarabiają kilka/kilkanaście razy więcej w prywatnych firmach, na stołki włodarzy miast i gmin wybieramy nie fachowców tylko odrobinę wyróżniających się obywateli spośród nas wszystkich szarych osób, bo prawdziwi fachowcy mają porządną pracę). Dlatego naciskać powinniśmy na radnych miejskich, bo to oni mają realny wpływ na pensję burmistrza. Wypominanie tego burmistrzowi niewiele zmieni, a tylko będzie przejawianiem przez nas zwykłej zazdrości, że ton on jest na tyle przebojowy i zaradny, iż wybrano go burmistrzem, a nie my. Dlatego oczekujmy od radnych, aby się opamiętali, czy nie warto zmienić decyzji w takim okresie jak teraz, kiedy ceny dalej rosną, a zarobki już nie tak bardzo. I ja tego od nich oczekuję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    BACA - niezalogowany 2010-12-12 11:32:42

    Hej juhasy nie klocta sie te pieniadze to sa-moje-nie podziele sie "hej".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    JA - niezalogowany 2010-12-12 11:30:57

    macie swojo rade i burmistrza!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Olaf - niezalogowany 2010-12-12 11:20:09

    Pewnie spodziewa się odwołania to "se podniósł" żeby dużo uciułać. Pakuje do worów! Kolejny proces przecież niedługo :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kontra - niezalogowany 2010-12-12 11:17:36

    teraz już wiemy, czego się spodziewać po nowej Radzie Miasta. A tacy najlepsi się dostali, tacy przyzwoici nauczyciele. Ludzie, Wy sobie zapamiętajcie - nigdy nie głosować na nauczycieli!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rodowita przasn - niezalogowany 2010-12-12 10:45:14

    a ja proponuję,żeby pensja burmistrza zależała od ilości zadowolonych mieszkańców, za każdy tysiąc - tysiąc. Wtedy Pan burmistrz chciałby i może nawet by się starał, aby jak najwięcej ludzi chciało tu mieszkać i żeby byli zadowoleni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    aaa - niezalogowany 2010-12-12 10:13:40

    Zgadzam się w 100% Zorro. Po prostu boli was, że Burmistrz tyle zarabia. A co do tego basenu i kina z prawdziwego zdarzenia. Co do basenu zgodzę się - powinien być, a co do kina - i tak świeciło by pustkami. Kto Ci pójdzie na film, ludzie wolą sobie ściągnąć niż wydawać kasę. I tyle.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bency - niezalogowany 2010-12-12 10:13:18

    Ja powiem tak Niech się teraz Pan Trochimiuk wykaże i udowodni swoją pracą, że jest wart tych pieniędzy. Czego mu serdecznie życzę. pozdrawiam JB

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ?? - niezalogowany 2010-12-12 10:08:30

    Bardzo skromny człowiek bardzo . A czemu tak mało? Przecież nie pracuje dla pieniędzy, kocha nasze miasto i nie pozwoli go skrzywdzić. A ludzie to wilki tylko się czepiają. Dobry baca o swoje owce dba. Teraz wiem, do czego były te wybory. Jeśli się jeszcze ktoś nie zorientował to podpowiem. Trupę do kabaretu wybieraliśmy, a że bilety teraz drogie to widać dobrych aktorów wybraliśmy. Kto lubi dobrze się pośmiać to będzie miał okazje bo występy zaplanowano na cztery lata.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    asd - niezalogowany 2010-12-12 09:34:32

    do mieszczuch -gdyby nie ta zbieranina to ten Przasnysz by dawno zaorali

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    byłaprzasnyszan - niezalogowany 2010-12-11 23:19:29

    A ja bym chciała, żeby Przasnysz wyglądał tak jak pensja Pana Burmistrza! Żeby chodniki były na czas odśnieżone, żeby zaprzestano bezmyślnego wycinania drzew, no i basen by się przydał, że o kinie z prawdziwego zdarzenia nie wspomnę, a dyskoteka to rarytas. Całe szczęście nie z moich podatków ten Pan pensję otrzymuje. Mój Pan Jacek za 9 000 miesięcznie mi to wszystko zapewnił więc podatki wolę zostawiać u Niego;-) pozdrawiam Przasnyszan

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zorro - niezalogowany 2010-12-11 21:19:22

    I CZEGO BECZYCIE PRZASNYSKIE BARANY.NIE CHCE WAM SIĘ ROBIĆ,NAJLEPIEJ TO SIEDZIEĆ PRZED TELEWIZOREM LUB KOMPUTEREM I PIĆ PIWKO ALBO INNY TRUNEK I PIEPRZYĆ JAK TO JEST ŹLE.WEŹCIE SIĘ DO ROBOTY I POKAŻCIE SWOIM DZIECIAKOM ŻE JEST COŚ TAKIEGO JAK PRACA A NIE ZŁODZIEJSTWO CZY ROZBOJE.DALEJ DO ROBOTY I NIE STĘKAĆ KURPIAKI!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nn - niezalogowany 2010-12-11 20:23:10

    a wójt w Krzynowłodze Małej zarabia 10520 zł i też ma emeryturę, a gmina liczy tylko około 3 700 mieszkańców

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszczuch - niezalogowany 2010-12-11 19:47:55

    Już kiedyś pisałem że w tym mieście mieszka stado baranów.A barany potrzebują bacy.Wybrali go sobie to mają.Jedna uwaga tylko, 40% mieszkańców to rodowici Przasnyszanie, reszta to zbieranina.I ta zbieranina rządzi z bacą na czele.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    wiedzący - niezalogowany 2010-12-11 19:28:15

    brutto barany - brutto !! chyba ze wspaniali komentatorzy nie wiedza co znaczy słowo BRUTTO !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mama - niezalogowany 2010-12-11 19:26:29

    rozpusta i marnotrastwo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AAAA - niezalogowany 2010-12-11 18:30:50

    W TYCH CZASACH, TO WSTYD ROBIĆ TAKIE PODWYŻKI. NAWET JAK PODWYŻKA JEST ZASŁUŻONA. LUDZIE JAK PRACUJĄ A ZASŁUŻĄ NA PODWYŻKI MÓWI SIĘ ŻE JEST KRYZYS I SĄ CIĘCIA. TO MIESZKAŃCY WAS WYBRALI A TAKIMI DECYZJAMI TO ICH OBRAŻACIE. NO CHYBA ŻE PAN BACA MUSI SIĘ Z KIMŚ PODZIELIĆ, ODPALIĆ DZIAŁKĘ BOGDANOWI J. I ARKADIUSZOWI S.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2010-12-11 17:52:25

    sprawdz dokładnie jeden z drugą i dopiero pisz te bzdury ,

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-11 17:01:58

    Autor artykułu porównuje uposażenie naszego burmistrza do wynagrodzenia prezydentów miast. Zestawienie to nie jest miarodajne, gdyż prezydenci stoją na czele miast dużych (zwykle powyżej 100 000 mieszkańców). Burmistrzowie zasiadają we władzach gmin miejskich, bądź wiejsko-miejskich, więc siłą rzeczy znacznie mniejszych. Przasnysz liczy niespełna 17.000 dusz. Porównajcie wynagrodzenie P. Trochimiuka do zarobków innych burmistrzów. I tak za Gazetą Praca: "Burmistrz średniego miasta (powiedzmy ok. 15-30 tysięcznego) zarabia od 5 - 6 tys. na rękę". Dla dociekliwych podaję link: http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,4548190.html

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-11 16:15:09

    To są jakieś jaja po prostu...Wiadomo stanowisko burmistrza to odpowiedzialna sprawa, ale bez przesady. Moim zdaniem owszem jakieś pieniądze ten Pan pozyskał (nawet nie jakieś), ale spójrzmy na to ile pozyskała dla Warszawy taka Pani Hanna Gronkiewicz Waltz...po dwóch latach sprawowania samorządu 2 mld zł. Wiadomo Warszawa, to stolica naszego państwa, jakaś tam "kolebka" naszej kultury. Ale mimo to nie sądzę, że obowiązki Pana Trochimiuka, choć w 10% są takie jak Prezydenta Warszawy. To jest po prostu kpina, nie zrobił aż tak dużo by nasze społeczeństwo się tak odwdzięczało. Nie dokonał, ani nie dokona cudów, które są warte 11 143,50 zł miesięcznie dla Naszego miasta... Pzdr

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    cygan - niezalogowany 2010-12-11 16:02:17

    emerytura wojskowa po 28 latach pracy nie jest nawet zmniejszana więc dlatego koledze się chce bawić naszym kosztem. Zajrzyj w oświadczenie majątkowe burmistrza to zobaczysz że ma też ponad 60 tysięcy z tejże emerytury. I na drugi raz jak będziesz coś pisać to najpierw się upewnij. Pozdrawiam

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    asd - niezalogowany 2010-12-11 16:00:02

    no to czekamy na informację dotyczącą diet naszych radnych, a może tak społecznie by nasi radni popracowali, świetny pomysł co?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    do ok. 200 tys/ - niezalogowany 2010-12-11 15:35:05

    Z tego co mi wiadomo w prawie jest zapisane, ze jeżeli mimo emerytury osoba gdzieś pracuje i zarabia powyżej iluś tam zł to emerytura się zmniejsza. Przy takim dużym wynagrodzeniu z tego co pamiętam emerytury się w ogóle nie otrzymuje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bbs - niezalogowany 2010-12-11 15:24:36

    a ludzie umieraja na ulicy ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ok. 200 tys/rok - niezalogowany 2010-12-11 15:20:37

    ZAPOMNIELIŚCIE O WYSOKIEJ - PONAD 5 000 zł - EMERYTURZE (też z naszych pieniędzy)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ds - niezalogowany 2010-12-11 15:15:39

    No i prosze. 15 tysi na miesiąc wyciągać na starość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pablo - niezalogowany 2010-12-11 15:13:50

    dla tego pana h ja bym mu dał 800zł i niech zyje cały miesiąc ludzie na chleb nie mają a oni mu taką pęsje palanty pewnie nie z ich k.. kieszeni aby sie do stołka podorywali i heja dusza goodne pożałowania tylko

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mnich - niezalogowany 2010-12-11 14:54:52

    Cały ten nasz rząd w Polsce, rząd w Przasnyszu jest do bani! -podatki rosną -ceny towarów rosną -opłat za byle g*wno coraz więcej a my zapierniczamy jak woły za góra 1500zł! i teraz niech ktoś tu powie mi: "masz 1500zł i jeszcze Ci mało!?" odpowiem te 1500zł to nic! gdy na miesiąc musisz oddać 1000zł na opłaty, 200zł na żarcie, a 300 zostaje Ci od pierwszego do pierwszego!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zbulwersowany - niezalogowany 2010-12-11 14:40:32

    Skandal! Jeżeli ktoś chce dobrze zarabiać, to niech robi biznes, a nie pcha się na burmistrza. Praca w administracji jest to w dużej mierze praca społeczna. Pensja na poziomie prezydenta Warszawy to jest po prostu przegięcie. Różnica w kwalifikacjach i zakresie obowiązków to po prostu przepaść. Gdyby Gronkiewicz zarabiała 100tys. to by mnie nie bulwersowała, bo babka jest kompetentna. Przasnysza nie stać na to, żeby dawać taką pensję burmistrzowi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mmm - niezalogowany 2010-12-11 13:13:19

    zgadzam sie z xxx, niech da troche biednym a nie pakuje tylko sobie do kieszeni. My wszyscy harujemy i co z tego mamy??????? a tu prosze bardzo podwyżki !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mateusz - niezalogowany 2010-12-11 12:56:29

    Powiem wszystkim nie uprzejmym tak. Czemu nie kandydowaliście? Teraz wy byście tak zarabiali bez powodu nie dostaje tych pieniędzy, a rada miasta nie jest na tyle głupia by rozdawać pieniądze bez powodów, no fakt szkoda że nasze, ale cóż... życie jest życiem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    SPRAWIEDLIWY - niezalogowany 2010-12-11 12:33:19

    szok......400zl,za dzien,ludzie za pół miesiąca tyle dostają!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    orlik - niezalogowany 2010-12-11 12:21:54

    no to wyborcy p. Trochimiuka chyba sa zadowoleni prawda?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    antywyborca - niezalogowany 2010-12-11 12:06:03

    Po co teraz podnosić lament, sami go wybraliście. Teraz będzie czuł się bezkarnie. Druga kadencja na pewno nie przysłuży się miastu, bo będzie ciągnął dla siebie ile się da. Trzeciej kadencji przecież nie ma. Trudno się dziwić, tak zresztą będzie robił każdy burmistrz wybrany po raz drugi, bo to wynika z natury człowieka, która nigdy nie jest do końca nasycona.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xx - niezalogowany 2010-12-11 12:04:44

    MĄDRE SŁOWA , POPIERAM CA Reszta niech zacznie myśleć i liczyć!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stereo - niezalogowany 2010-12-11 12:04:41

    Ludzie, śmieszni jesteście. Wybraliście go PONOWNIE na burmistrza, a teraz wielce narzekanie, jaki on nie dobry. Szkoda, że ten artykuł nie ukazał się wcześniej, bo może losy wyborów potoczyłby się inaczej. Typowe polaczky.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zdumiony - niezalogowany 2010-12-11 12:03:54

    Jest takie powiedzenie : wedle stawu grobla. Dlatego - komentatorze CA - porównaj Przasnysz z jego liczbą mieszkańców, powierzchnią i dochodami z innymi miastami i wyciągnij wnioski. Rzeczywiście p. Trochimiuk uzyskał duże poparcie mieszkańców - prawie 60 proc. w pierwszej turze - co świadczy niezbicie o jego skuteczności. Taki jednak Wojciech Szczurek, prezydent 250-o tys. Gdyni, wybrany zresztą po raz czwarty, uzyskał , również w pierwszej turze, ponad 87 proc. Zestawmy Gdynię, Warszawę i inne z Przasnyszem, porównajmy skalę problemów i zadań ich włodarzy wyrażone ich wielkością , infrastrukturą czy choćby liczbą podległych urzędników! Porównajmy w końcu budżety! Jeśli jeszcze nie ogarnia nas śmiech to tylko dlatego, że mamy do czynienia z tragedią! Państwo Radni, wyjaśnijcie swoim wyborcom, dlaczego chodzą po nieodśnieżonych chodnikach i jeżdżą po pokrytych śnieżną breją ulicach? Czy naprawdę nie dostrzegacie bardziej sensownych sposobów wykorzystania tych pieniędzy? Zła to władza, która zaczyna swe rządy od zadbania o siebie samą. Wstyd i żenada!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    moze - niezalogowany 2010-12-11 11:50:04

    a moze ta pierwsza jedynka tam jest jednak niepotrzebna ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    artur - niezalogowany 2010-12-11 11:38:07

    to sa kpiny nas wszystkich.... a gdzie jest basen i wyremontowany rynek sie pytam.niech pan Trochimiuk przekaze czesc tych pieniedzy na jakas inwestycje

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    asd - niezalogowany 2010-12-11 11:17:26

    do xxx /teraz postawi dom synowi/ tego nie rozumiem a komu ma postawić może tobie, ja osobiście też bym postawił swojemu synowi lub córce na jego miejscu to chyba logiczne, co do wysokości pensji ktoś mu ją zaproponował i zaakceptował, jestem ciekawy jaką pensje miałby pan. Osowski czy Bieńkowski no chyba społecznie by nie pracowali hm...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janosik - niezalogowany 2010-12-11 11:16:36

    Kto ma szkołę, ten ma lżej :-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    to baca - niezalogowany 2010-12-11 10:48:46

    złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej złodziej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    baca - niezalogowany 2010-12-11 10:47:51

    a ja się pytam gdzie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    baca - niezalogowany 2010-12-11 10:47:13

    a ja się pytam gdzie są rodzice

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ZW - niezalogowany 2010-12-11 10:14:24

    Panie Burmistrzu czekamy na konkretnego inwestora w tym miescie, ktos wreszcie musi rozruszac to miasto!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mnich - niezalogowany 2010-12-11 09:49:30

    Teraz to tylko na burmistrza startować! jedyna porządna pensja w mieście. 11tyś na miesiąc... skoro już Robin Hoodem Pana wybrali to może biednym dawać, a bogatym zabierać? xD

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    XYZ - niezalogowany 2010-12-11 09:13:24

    No bez przesady!!!! PREZYDENT Warszawy ma o tysiąć złotych więcej, niż burmistrz Przasnysza?! A co on takiego wielkiego robi, żeby zarabiał takie krocie!!! Pogłupieli!!! ZŁODZIEJE!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-11 08:52:35

    kto by pomyslał, że Przasnysz takie bogate miasto? Dla jednego tyle pieniędzy, a reszta niech głoduje. Nie lepiej zainwestować pieniądze w miasto? paranoja

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    buba - niezalogowany 2010-12-11 08:45:04

    To wstyd dla nowej Rady Miasta! Zawsze to samo - zero przyzwoitości, do siebie grabić, co za kraj. Radni chętnie podwyższyli, bo i sami zaraz wezmą więcej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-11 08:09:27

    plus emerytura

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    - niezalogowany 2010-12-11 00:35:55

    No baca to może teraz ufundujesz choć jedno stypendium dla biednego a zdolnego ucznia , czy nie tak obiecałes cztery lata temu? Ale teraz budujesz syna , a wybory za cztery lata więc obietnice pewnie masz w d....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    dr House - niezalogowany 2010-12-11 00:16:37

    No to się panie dzieje. Jakie te ludzie panie tera zawistne siem porobiły to aże strach bierze. Ino, żeby drugie mniej miały i gorzej im było. A i te żurnalisty jakie siem zrobiły kłamliwe to już nikomu wierzyć się nie da panie. Ja ze wsi jestem, ale internet w chaupie mom i z demokracji korzystać się nauczył. Panie autor, burmistrz we słupsku czy innym sopocie ma ponad 11 tys, w takiej na przykład gdyni ma ponad 12 tysiąców, w płocku 10,400 a w ostrołęce 12,400. W tej wyliczance ino stolica siem zgadza, ale pani Walt to drugie tyle ma ze szkoły gdzie naucza. Te dane są za 2008 rok. I o! panie, takie nastały dziwne czasy, że kto nie sprawdzi ten się oburza, krzyczy i pomsty szuka

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    bulwers. - niezalogowany 2010-12-10 23:51:32

    to jest śmieszne zreszą nasz kraj to banda złodziei od rządu po małe miasteczka... ludzie tyrają za marne 1000 zł albo i mniej nawet na opłaty nie starcza większości bo przecież wszystko coraz droższe jest a Pan T. jak nidgy nic 11 tysięcy i ludzi ma za dno... Skoro jest taki dobry to może w końcu zrobi coś dla ludzi. No ale o czym mowa nigdy nie będzie dobrze jeżeli to wszystko tak wygląda. Żal ! ! ! !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    xxx - niezalogowany 2010-12-10 23:12:39

    za tyle zapłaciłby zaległości finansowe tej kobiety co ją chciał eksmitowac z dzieckiem:/.ale po co jemu taki "plebs" w mieście.teraz postawi dom synowi:/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zakaz - niezalogowany 2010-12-10 23:10:39

    No to teraz trzeba zabronić czytania e-Przasnysza w Urzędzie Miasta!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    k-750 - niezalogowany 2010-12-10 23:08:33

    Z tego co wiem, to Ćwiek i Włodrczyk nie głosowali za tak wysokimi poborami. Podajże także i Bobińska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    basia - niezalogowany 2010-12-10 23:03:37

    Chyba sobie jaja robicie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kret - niezalogowany 2010-12-10 22:53:12

    czyli 4 miejsce w Polsce z najlepiej zarabiających burmistrzów i prezydentów miast ..;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    CA - niezalogowany 2010-12-10 22:51:43

    Skoro się sprawdził i miał ogromne poparcie społeczeństwa, to czemu nie wyrazić tego poprzez podwyżkę. Za to, co w mieście się dzieje i robi podwyżka jest oczywista. Dobry manager=dobre wynagrodzenie. I niech ma 20 000, jesli pozyska drugie tyle co do tej pory. Ciekaw jestem za to, jaka jest pensja dyrektora szpitala. Porownajmy stan finansów miasta i szpitala, porównajmy zarobki dwóch panów stojących na czele i się dowiemy, kto za co dostaje pieniądze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Olo - niezalogowany 2010-12-10 22:47:50

    I co tu komentoeać ??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kpina - niezalogowany 2010-12-10 22:36:37

    Że tak powiem "trochu" to za dużo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AT - niezalogowany 2010-12-10 22:19:30

    No ładnie Baca, teraz będziesz "pracował" dla siebie, a nie dla miasta. W końcu dłużej już nie możesz, więc bierzesz do siebie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Baśka Kwarc - niezalogowany 2010-12-10 22:18:03

    tak rozpiera nas dobrobyt, że trzeba po 11 tysięcy zarabiać. Macie racje!!! życzę powodzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do