Reklama

Jak aplikować?

20/03/2014 23:49

Dzięki Pani Beacie Zielińskiej - doradcy zawodowemu z Biura Karier w Przasnyszu, która poprowadziła 19 marca spotkanie w Miejskiej Bibliotece Pedagogicznej w Przasnyszu w ramach projektu „Do startu gotowi... meta: PRACA", uczestniczki poznały podstawowe dokumenty aplikacyjne, wymagane od kandydatów w procesie rekrutacji jak życiorys i list motywacyjny, a także formularz aplikacyjny, łączący funkcje tych dokumentów.

Selekcja kandydatów do pracy na podstawie dokumentów aplikacyjnych jest pierwszym krokiem w procesie rekrutacyjnym. Są to wizytówki, które otrzymuje pracodawca i na ich podstawie podejmuje decyzję, czy warto zaprosić kandydata do kolejnego etapu rekrutacji.

Dokumenty powinny zawierać dotychczasowe doświadczenia zawodowe i pozazawodowe, osiągnięcia, zainteresowania, znajomość technik informatycznych i języków obcych, uprawnienia i certyfikaty, cechy charakteru i umiejętności "miękkie", które w 75% odpowiadają za utrzymanie zatrudnienia takie jak: kreatywność, komunikatywność, praca w grupie itp., słowem wszystko, co składa się na profil kandydata.

Zanim przystąpimy do pisania, poznajemy profil firmy, do której aplikujemy, czym się zajmuje, jakie ma osiągnięcia i plany rozwoju, podajemy jedynie prawdziwe fakty i realnie oceniamy posiadane umiejętności, w szczególności znajomość języka obcego. Zdobytą wiedzę uczestniczki sprawdziły podczas zajęć warsztatowych, każda z nich napisała własne cv i list motywacyjny.

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do