Reklama

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

17/06/2021 01:32

Obecnie właściwie żadna firma nie jest w stanie konkurować na rynku bez atrakcyjnie wyglądającej i funkcjonalnej strony internetowej. Jednak nawet najlepiej zaprojektowany serwis może nie trafić do odbiorców ze względu na małą widoczność w sieci. Dlatego wiele firm decyduje się na SEO i pozycjonowanie swojej strony. Dzięki temu zwiększają swoje szanse na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów.

Co to jest SEO i pozycjonowanie? Jakie korzyści przynosi?

Sprawienie, aby witryna internetowa znalazła się na jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarki Google, wymaga podjęcia konkretnych działań. Określa się je skrótowo mianem SEO, co oznacza Search Engine Optimization.

Pozycjonowanie ma ogromne znaczenie dla zwiększenia ruchu na stronie. W efekcie można liczyć na zwielokrotnienie liczby odwiedzin, a także przychodów. Często pojawiająca się w wynikach wyszukiwania strona zapada w pamięć, nawet jeśli internauta nie kliknie link. SEO i pozycjonowanie poszerza więc świadomość marki, co nie pozostaje bez znaczenia dla wszelkich strategii marketingowych.

Wystarczy pamiętać, że nawet 43% użytkowników internetu wchodzi w pierwszy organiczny wynik rankingów Google. W kwestii drugiej pozycji to już ok. 37%, trzeciej – 30%, a potem następuje ogromny spadek. Umieszczenie serwisu na pierwszej stronie Google jest więc „być albo nie być” dla wielu firm.

Kompleksowe działania SEO i pozycjonowanie w Artefakcie

Stworzenie warunków, które sprawiałyby, że strona zacznie być wysoko indeksowana przez Google, nie jest takie proste. Należy bowiem skoordynować szereg zróżnicowanych działań w odpowiedniej kolejności. Wszystkie sprawy związane z SEO i pozycjonowaniem oferujemy w ramach świadczonych usług. Wśród nich znajduje się przede wszystkim:

– profesjonalny audyt technicznej jakości serwisu, który ma na celu jego optymalizację;

– keyword research, czyli dobór słów kluczowych opisujących ofertę oraz wyszukiwanych przez użytkowników;

– copywriting SEO do rozbudowy istniejących na stronie treści, aby przyciągnąć klientów interesującymi artykułami dotyczącymi produktów lub usług;

– pozyskiwanie wartościowych linków dla budowania popularności serwisu.

Efektywność pozycjonowania mierzymy przy pomocy miarodajnych metod i narzędzi, takich jak statystyki ruchu (np. z Google Analytics) czy liczba konwersji (zwiększenie aktywności użytkowników na stronie). Dzięki temu wiemy – wraz z naszymi klientami – czy do podjętych działań należy wprowadzić jakieś poprawki. To pozwala na zaprojektowanie skutecznej kampanii marketingowej.

Oferowane strategie SEO i pozycjonowania

Standardowe SEO i pozycjonowanie stron to zaledwie część naszej oferty. Oprócz tego w Artefakcie zajmujemy się pozycjonowaniem lokalnym, szerokim i sezonowym. Na dodatek możemy zoptymalizować firmowy kanał na YouTubie. Wybór strategii uzależniony jest w dużej mierze od celów, jakie zamierzają osiągnąć nasi klienci, a także specyfiki branży.

Nasi specjaliści z pewnością spełnią wszelkie wymagania w zakresie SEO i pozycjonowania. Zachęcamy do przyjrzenia się temu, co mamy do zaoferowania.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt

 

Aplikacja eprzasnysz.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Pawel - niezalogowany 2021-06-22 18:23:19

    Pozycjonowanie i ogólno pojęty marketing w internecie to wciąż niedocenione źródło pozyskania klientów w małych lokalnych firmach. Mam firmę brukarską i zleciłem seo przasnyskiej firmie https://skutecznie.net . Po 3 miesiącach mam kilkadziesiąt telefonów miesięcznie. Generalnie inwestycja w pozycjonowanie już się zwróciła.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ePrzasnysz.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do