:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
Burmistrz - Rada - Miasto, Ministerstwo sprzedało - zdjęcie, fotografia
Portal eprzasnysz.pl 28/06/2010 08:42


Ministerstwo Skarbu podpisało umowę na prywatyzację sześciu mazowieckich Przedsiębiorstw Komunikacji Samochodowej. PKS-y w Przasnyszu, Płocku, Gostyninie, ale także w Ciechanowie, Mińsku Mazowieckim, Mławie i Ostrołęce zostały sprzedane łącznie za 77 mln zł spółce Mobilis - polsko-izraeleskiej firmie, która istnieje od 25 lat i obsługuje m.in. miejskie linie autobusowe w Warszawie, Krakowie, Bydgoszczy i Toruniu.

Powstaje zatem silna grupa przewozowa, zarządzana przez inwestora branżowego. Ważnym postanowieniem umowy, na którym szczególnie zależało pracownikom, jest zobowiązanie zapewnienia pracownikom pakietu socjalnego. Zawiera on pięcioletnią gwarancję zatrudnienia, zobowiązanie do wypłaty 12-krotności przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze, jeśli pracownik zostanie w tym czasie zwolniony, a w przypadku zwolnienia za porozumieniem stron - prawa do 8-miesięcznej odprawy i możliwości przekwalifikowania się na koszt firmy.

Mobilis chce zainwestować w spółki ponad 65 mln zł. Inwestor zakłada zwiększenie tych nakładów do blisko 100 mln zł, uzależnia to jednak od przyszłej sytuacji spółek.

O sprawie przasnyskiego PKS pisaliśmy niejednokrotnie. Pojawił się bowiem pomysł ministerstwa, który zakładał możliwość przejęcia przedsiębiorstwa przez samorządy. Mimo prób podejmowanych przez władze powiatu, do tzw. komunalizacji jednak nie doszło. Ministerstwo wybrało drogę prywatyzacji mazowieckich PKS-ów.

Zarówno mieszkańcy jak i władze powiatu mają nadzieję, że prywatyzacja nie będzie jednak oznaczała likwidacji mało rentownych połączeń, dzięki którym mieszkańcy mogą dojechać choćby do szkół, urzędów czy szpitala.

Reklama

Ministerstwo sprzedało PKS-y komentarze opinie

  • Warszawiak - niezalogowany 2010-07-01 18:34:53

    gra szła o pozyskanie centrum tego miasteczka nomen- omen AGORA, którego nie inaczej można było zdobyć jak kupić PKS PRZASNYSZ.
    Teraz bardzo szybko nastąpią przekształcenia i obudzicie się z czymś na kształt obecnego dworca wileńskiego w Warszawie, który przejmie cały drobny handel i usługi.

  • d - niezalogowany 2010-07-01 16:02:23

    ten moi to jakiś głupek ,bo mądry człowiek się nie podnieca byle czym,a że go niechcą nigdzie słuchać,to tu się produkuje(naukowiec za dychę),choć sam nie wie oczym pisze .

  • optymista - niezalogowany 2010-07-01 15:48:05

    autobusy będą już kursowały w pierwszy dzień Bożego narodzenia i Wielkanocy (nareszcie),ale nie będą kursowały w szabas! pracownicy PKS mają zostać obrzezani,a kierowcy będą nosić mycki jako strój obowiązkowy.na terenie dworca wybudują synagogę i kto nie będzie tam uczęszczał na modły straci pracę .

  • moi - niezalogowany 2010-06-30 11:38:13

    @observer, czasami trzeba się powtarzać, gdy wypowiadają się tutaj również osoby nie potrafiące czytać ze zrozumieniem i ogłupione przez media. A można tu znaleźć przykłady takich, co to myśleli, że skoro krytykuję Kaczyńskiego nazywając go populistą, to pewnie jestem za Komorowskim. A czemu tak myśleli? Bo media wmawiają im, że jest TYLKO Kaczyński i Komorowski. A to nie prawda, bo w tym kraju jest jeszcze kilkadziesiąt milionów ludzi włącznie z tymi, którzy poddają się tym manipulacjom mediów. ------------- Poza tym drogi observerze, jeżeli ty jesteś taki dobry z ekonomi (skoro innych za to krytykujesz) to może mógłbyś udzielić się tutaj z jakimiś merytorycznymi uwagami, bo taki małowartościowy tekst bez konkretów, a jedynie z zarzutami w stosunku do innej osoby, to każdy po podstawówce może napisać. ----------- Ja bynajmniej nie uważam się za eksperta od ekonomii. Ale wcale nie zaprzeczyłem "ciemnogrodowi", że PKS-y można byłoby za dużo więcej sprzedać. Jestem tego w pełni świadomy. Gdyby to była czyjaś prywatna własność to pewnie by to dużo drożej sprzedał. Ale one były państwowe, a ekonomia nie zawsze jest prospołeczna. Tu nie chodziło tylko i wyłącznie o zysk w postaci pieniędzy. Tu chodziło przede wszystkim o utrzymanie charakteru prywatyzowanego obszaru. -------------- Pamiętacie sprawę ze stoczniami? Tam być może bardziej napalili się na kasę. W końcu katarski inwestor. Arabowie, ropa, gaz, dużo pieniędzy. I co z tego wyszło? Szkoda gadać... -------- W prywatnym sektorze jak najbardziej oczywiste jest to, aby osiągnąć z czegoś jak największy zysk. Jak chcesz się czegoś pozbyć to chcesz z tego wyciągnąć jak najwięcej i nie interesuje cię, co nowy właściciel z tym zrobi. To już będzie jego własne widzimisię. Ale w sektorze państwowym już tak nie jest, bo jak sam "ciemnogród" mi przyznał, to dopiero byłby skandal, gdyby PKS-y nie nabył inwestor branżowy chcący utrzymać charakter nabytych PKS-ów i dalej w nie inwestować. I tym właśnie różni się prywatyzacja, czy jak w tym wypadku częściowa prywatyzacja własności państwowej od tylko i wyłącznie sektora prywatnego.

  • observer - niezalogowany 2010-06-30 06:38:12

    nie no ten "moi" w ogole nie odpowiada na konkrety, ani sie do nich nie odnosi. Czlowieku, czas isc na jakis chociaz kurs ekonomii to mozesz zaczniesz cos jarzyc bo na razie to jak widze "ciemnogrod" cie rozklada na lopatki. W odpowiedzi ty kopijujesz swoje wczesniejsze teksty - zenada i populizm. Won z komuna! Won z moi! Moi do szkoly! :)

  • moi - niezalogowany 2010-06-30 00:50:45

    @ciemnogród, zacznijmy od tego, że jeżeli mówilibyśmy o mojej firmie to mówilibyśmy o prywatnej firmie, czyli nie byłoby co prywatyzować. Co nie zmienia jednak faktu, że jakbym chciał się jej pozbyć, bo zaczynałaby mi przynosić straty to wolałbym ją nawet puścić poniżej kosztów, aby chociaż coś odzyskać. I wtedy bym się pewnie nawet nie patrzył, komu ją opycham, bo chodziłoby mi tylko o to, aby jak najwięcej na koniec z niej wycisnąć. ------------- Ale tutaj mieliśmy do czynienia z prywatyzacją (częściową, bo zostało sprzedane tylko część akcji, a nie wszystko) z zastrzeżeniem, że nie koniecznie trzeba ją sprzedać za możliwie jak najwięcej bez względu na następstwa, tylko aby sprzedać ją możliwie za jak najwięcej, ale z zachowaniem jej dotychczasowego charakteru. A wszystko dlatego, że to właśnie nie było do tej pory prywatne i nie chodziło tylko o jak największy zysk, ale o zysk z jednoczesnym zachowaniem dotychczasowego charakteru przedsiębiorstwa, a nawet jego rozwoju. Co mi byłoby z tego, że sprzedaliby te PKS-y za niebotyczną kwotę, jeżeli potem może by rzeczywiście zaorali te dworce. Lepiej niech sprzedadzą z mniejszym zyskiem, ale inwestorowi, który nie tylko zachowa ich dotychczasowy charakter, ale przede wszystkim jeszcze o nie zadba i rozwinie. Co lepiej? Nie sprzedawać (czyli zyskać 0 mln) i patrzeć jak marnieje i być może kiedyś upadnie, czy sprzedać za 77 mln i patrzeć, jak ktoś o to dba, bo w końcu po coś zainwestował tą kasę? Ja wybieram to drugie! ----------- Jestem za tym, aby to co państwowe i silne, dalej było państwowe pod warunkiem, że nadal będzie się dbać, aby pozostało to silne, tak jak do tej pory. Ale jak coś nie jest silne, nie prosperuje na przyszłość to lepiej nie czekać, aż to upadnie i w efekcie nikt z tego nic nie będzie miał tylko zyskać na tym cokolwiek (oczywiście bez przesady) i przekazać to jakiemuś inwestorowi branżowemu, ale w pożytkiem i dla niego i dla obywateli. Wiem, że to mało populistyczne myślenie, bo zupełnie zgoła inne od komuny, ale ja nienawidzę komuny i populistów, stąd takie moje poglądy.

  • ciemnogród - niezalogowany 2010-06-29 20:57:36

    @moi jak zawsze gadasz nieprecyzyjnie. Właśnie inwestor branżowy jest gotów zapłacić za zakład najwyższą kwotę, bo przecież te PKS-y działają!!! A jak napisałem wcześniej nikt dochodowej firmy nie sprzedaje za wartość księgową (BW). Czy Ty jak byś stworzył firmę za 30 tysięcy, znalazł pracowników i rozkręcił ją tak, że by przynosiła zysk, to sprzedał byś ją chętnym (przypomnę, że było ich 7) za 10 tysięcy? A tu mechanizm wyglądał tak: jest firma z ogromnym majątkiem w najlepszych miejscach, działająca, wypromowana i przynosząca zysk, a minister proponuje sprzedaż od kwoty pewnie około 20 mln zamiast 200 mln zł!!! Inwestor zgadza się zapłacić 77 mln, a minister się chwali, że dobrze sprzedał bo wziął 77 mln. Śmiech na sali! A to, że inwestor zobowiązał się zainwestować w swoją firmę to chyba normalne. Ja też się mogę do tego zobowiązać, bo to jest przecież oczywiste :) Jego własność to niech sobie inwestuje, będzie miał przecież z tego profity. W jednym masz rację, że gdyby nie sprzedano tego inwestorowi branżowemu to byłby faktycznie skandal bo powiat chciał to przejąć, żeby zachować połączenia komunikacyjne.

  • Pracownik - niezalogowany 2010-06-29 19:24:08

    Drogi Warszawiaku
    Jeśli myślisz, ze ten twój obrazek oznacza, że to już koniec PKS to się grubo mylisz..
    Tak to jest jak na jakiś temat wypowiadają się osoby, które nie mają pojęcia co się dzieje w firmie i jakim przekształceniom zostanie ona poddana

  • moi - niezalogowany 2010-06-29 19:11:23

    @perfect, ja właśnie te gniazdo chcę oczyścić, bo to ciemnogród w nie sra i prowadzi do ruiny. @ciemnogród, nie pouczaj mnie, skoro sam nie wiesz za dużo na temat prywatyzacji tych PKS-ów. One nie zostały wcale sprzedane za 77 mln. Za 77 mln inwestor branżowy kupił większą część akcji, ale ich reszta pozostała w rękach państwowych. Może na upartego można byłoby i przerobić dworce znajdujące się w terenie miasta na coś, co można byłoby sprzedać jeszcze drożej. Ale nie zapominaj, że chyba nie o to chodziło tym wszystkim, co płakali, że nam dworzec zaorzą. Chodziło o to, aby sprywatyzować PKS-y, ale żeby one nadal pełniły tą samą funkcję co teraz. Z tą jednak różnicą, że powinny pełnić tą funkcję w wyższym standardzie. I nie oszukujmy się, przy w pełni państwowych PKS-ach to nie byłoby możliwe. Podniesienie standardu jest możliwe tylko w wypadku chociażby częściowego sprywatyzowania PKS-ów, tak jak to zrobiono teraz. Nowy inwestor nie kupił ich po to, aby zaorać dworce i mieć większa z tego kasę, niż za nie dał. Nowy inwestor jest inwestorem branżowym i logiczne, że nadal będzie w tej branży działał. Ponadto ma zamiar więcej w nie zainwestować, niż na razie zapłacił. A to oznacza podniesienie standardów dotychczasowych usług, które co ważniejsze, nadal będą tymi samymi usługami. -------- Dlatego może na upartego można byłoby PKS-y sprzedać drożej przerabiając dworce na coś innego, a tabor sprzedając innym, ale to dopiero wtedy byłby płacz ciemnogrodu. A tak to zamiast patrzeć, jak to wszystko marnieje, sprzedano część akcji i dzięki temu zarobiono na tym, a jakby tego było mało, to jeszcze inwestor w to wszystko zainwestuje własne pieniądze. I tym właśnie różni się prywatyzacja przeprowadzana z głową od zwykłej wyprzedaży majątku, którą straszono ciemnogród, a która jednak nie ma miejsca. I na całe szczęście. Kaczyński za swoich rządów też zezwalał na taką prywatyzację (ale się tym nie chwali, bo to populista, a ludzie nadal boją się słowa prywatyzacja, bo jeszcze komuny im z głowy nie wybito) i po paru latach wszędzie, gdzie miało to miejsce, ludzie sobie to chwalą. Niewątpliwie tak będzie i teraz.

  • M-arbiter - niezalogowany 2010-06-29 15:26:50

    ACHA, WŁAŚNIE.... A CZY NA PRZASNYSKICH AUTOBUSACH NADAL BĘDZIE NAPIS "PRZASNYSZ" ???
    Wie ktoś jako to będzie teraz wyglądać...?

  • warszawiak - niezalogowany 2010-06-29 13:55:39

    http://www.eprzasnysz.pl/luba/dane/pliki/obrazy/pksprzasnysz.jpg

    ten obrazek jest ostatnią mobilną reklamą waszego miasta i darmową.
    Sprzedaż PKS Przasnysz doprowadzi wasze miasto do ruiny.

  • ciemnogród - niezalogowany 2010-06-29 13:08:11

    Za cenę 77 mln złotych kupiono co najmniej 10 dworców położonych w centrach miast oraz setki, jeśli nie tysiące autobusów. Jeden autokar dobrej klasy kosztuje około 2-3 milionów złotych. Oznacza to tylko tyle, że jedynym populistą jest wypowiadający się tu "moi", który niestety nie umie liczyć lub nie chce policzyć jaki jest faktyczny koszt tego majątku. A firmy działające z zyskiem tak jak właśnie PKSy (można sprawdzić dane) kupuje się przecież za dużo wyższą kwotę niż tylko wartość księgowa. Także "moi" nie wciskaj ciemnoty ciemnogrodowi bo to ci się nie uda. Same tereny PKS w Przasnyszu i Makowie (który pod nas podlega) warte są na pewno 10-15 milionów złotych, nie wspominając o sprzęcie. Sam przasnyski PKS jest więc wart dużo więcej niż te 10-15 milionów. Przasnyski PKS jest w tej grupie sprzedanych PKS-ów jednym z najmniej wartościowych. Wiesz ile jest wart PKS Mława??? Albo PKS Ostrołęka??? Albo PKS Mińsk Mazowiecki lub Płock??? Zapewniam Cię, że co najmniej 2 razy więcej niż PKS Przasnysz. I kto tu jest populistą i kłamcą?

  • perfect - niezalogowany 2010-06-29 12:36:42

    idealny ciemnogród , ale ty w nim mieszkasz i m in. jego reprezentujesz , a jest takie powiedzenie ,że w swoje gniazdo się nie sra . A o polityce lepiej się nie wypowiadać bo ona zawsze była jest i będzie zakłamana i w tej dziedzinie nic się już nie zmieni .

  • moi - niezalogowany 2010-06-29 12:12:12

    I widać, jakie z was pionki. Idealny ciemnogród dla Kaczyńskiego. Czemu? Bo wasze małe łepetynki nie potrafią czytać nawet ze zrozumieniem. Zobaczyli tylko, że nie popieram Kaczyńskiego to od razu myślą, że pewnie popieram Komorowskiego. A jakbyście przeczytali mój poprzedni wpis to przecież tam wyraźnie pisałem, że nie lubię populistów. A kimże jest Komorowski, jeżeli nie populistą? Przecież on też teraz w tej kampanii wypierał się swojego poparcia dla prywatyzacji, aby tylko zyskać trochę procentów. Każdy niezaślepionym tym, co im media podsuną, zauważy, że zarówno Kaczyński, jak i Komorowski nie widzą tak na prawdę nic złego w prywatyzacji, bo ta postępowała i za rządów PiSu i za rządów PO i praktycznie ZAWSZE na tym Polska zyskiwała. Ale teraz nie chcą się do tego przyznawać, bo ciemnogród nie potrafi zrozumieć prywatyzacji, a że ciemnogrodu w Polsce najwięcej, to ważniejsze od naszego życia na poziomie z zachodu jest dalej dziadowanie, ale dla nich chociaż więcej procent w wyborach... Zalecam wszystkich odstawienie mediów i wysilenie swoich móżdżków raz na jakiś czas. To, że media ciągle mówią tylko o Kaczyńskim i Komorowskim to nie znaczy, że jak ktoś nie popiera Kaczyńskiego to pewnie od razu popiera Komorowskiego albo na odwrót. I jakże politycy mają nie być populistami skoro tyle u nas ciemnogrodu bez własnego zdania, tylko to, co im się wmówi. Normalnie jak za komuny, bo ona też przecież opierała się na wmawianiu ludziom bajek. Tylko kiedyś robiła to władza, teraz robią to media...

  • ... - niezalogowany 2010-06-29 10:53:07

    Wolę już ciemnogród z Kaczyńskim na czele niż ciepłe kluchy Komorowskiego, co rząd mu pod nos podsunie to ten będzie podpisywał, pfff

  • Polak - niezalogowany 2010-06-29 09:14:56

    artykuł o PKS , a jakiś pajac bazgrze jakieś pierdoły na temat Kaczyńskiego . Pewnie zwolennik fałszywego Komorucha sądząc po jego wypocinach .

  • Ghost - niezalogowany 2010-06-28 18:17:28

    Może w końcu studenci dostaną zniżki na przejazdy :]

  • - niezalogowany 2010-06-28 17:57:48

    M-arbiter narzekasz na pks a teraz jak sprzedali to tylko patrzeć jak nic z tego nie zostanie

  • uczeń - niezalogowany 2010-06-28 17:54:51

    Mam nadzieję, że będę mógł liczyć na jakiś autobus ok 16 na linii Przasnysz-Mława, bo przerwa między autobusami o godzinie 15.30, a 17.25 jest zbyt długa i czasami muszę czekać 2 godziny na autobus...

  • przasnyszanin - niezalogowany 2010-06-28 14:55:38

    Ile dacie za starostę i vice-starostę...proponuję wziąć ich gratis!

  • moi - niezalogowany 2010-06-28 14:52:40

    No i na co było to straszenie, że sprzedadzą nasz PKS za 2,5 mln (wyszło kilkakrotnie więcej), a nowy właściciel zaraz potem go zlikwiduje i zaorze dworzec. A Pan Bieńkowski na eprzasnysz pojawiającymi się tu artykułami tylko podsycał takie myślenie. No bo przecież wódz Kaczyński próbuje wciskać ludziom, że prywatyzacja jest bardzo zła poprzez przywoływanie skrajnych, niemalże niemożliwych sytuacji, a ciemnogród to kupował. I co z tego, że wódz Kaczyński jak był premierem, to za jego rządów prywatyzowano również i szpitale. Wódz Kaczyński rzuca populistyczne hasła, a ciemnogród to kupuje. A prawda jest taka, że na prywatyzacji można bardzo skorzystać w najprzeróżniejszych sektorach gospodarki. Wystarczy tylko prywatyzację przeprowadzić z głową, czyli nałożyć odpowiednie ograniczenia na nowego właściciela, a wtedy przetarg wygra najprawdopodobniej ten, który będzie starał się rozwinąć to, co zakupił. Innym nie będzie się opłacało wygrać przetargu w przypadku odpowiednio dostosowanych ograniczeń. I widać, że tak było w tym przypadku (np. ograniczenie związane z zatrudnieniem dotychczasowych pracowników). Wygrał inwestor branżowy, bo jemu taki zakup się opłacał. A jak już wydał tyle kasy to będzie się starał to dalej rozwijać, bo to w końcu jego branża, na niej się zna i w niej osiąga sukcesy. Mówmy stanowcze NIE dla populistów i ich lizusów, którzy sami prywatyzowali, ale dla słupków procentowych w wyborach starają się okłamywać ludzi tylko po to, aby powrócić do koryta, poprzez wmawianie ciemnocie niestworzonych bajek. Nie wolno tak jechać na czyichś uczuciach i wykorzystywać tego, że spora część ich wyborców jest słabo wykształcona i w efekcie łatwiej nią manipulować w obszarach, na których się mało zna. Bo nie każdy musi się na wszystkim znać. Tak samo pewnie ludzi wykształconych i z dużych miast łatwo byłoby zmanipulować jakimiś bajkami na tematy związane z polską wsią, bo to co dla polskich rolników jest oczywiste, dla tych miastowych może być w ogóle niezrozumiałe. WON z populistami!

  • Marek - niezalogowany 2010-06-28 13:34:47

    PKS wygrał swoją przyszłość. Mobilis to prężna firma świetnie radząca sobie na rynku.

  • M-arbiter - niezalogowany 2010-06-28 13:33:45

    A tak poważnie to niech tam prywatyzują - taka jest kolej rzeczy w kapitalizmie tylko niech to się stanie zgodnie z zasadami i etyką biznesu oraz z korzyścią dla klient. Na pewno mieszkańcy Przasnysza będą zadowoleni jeśli wpłynie to na poprawę jakości świadczonych usług przez PKS oraz bardziej konkurencyjne ceny....

  • cmyk - niezalogowany 2010-06-28 13:14:37

    jacy tam żydzi.. ci żydzi to też pewnie polacy

  • mocher;) - niezalogowany 2010-06-28 12:58:02

    aaaaaaa!! żydzi wykupują Przasnysz:D

  • M-arbiter - niezalogowany 2010-06-28 11:37:08

    Mam pomysł! SPRYWATYZUJMY STAROSTWO W P-SZU!

  • - niezalogowany 2010-06-28 09:10:54

    NO I ŻYDKI będą wozić ...

  • Maniu - niezalogowany 2010-06-28 09:04:04

    Zaraz mochery będą mówić... Żydy wykupują Przasnysz!!

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Przyjmę do pracy perzy

Przyjmę do pracy perzy ociepleniach elewacji i wykończeniach


ZNICZE , KWIATY SZTUCZNE ,

PRODUCENT WKŁADÓW I ZNICZY ,,A-MIX" Zaprasza na zakupy hurtowe i detaliczne. W ofercie : Znicze szklane ,wkłady prasowane i ,,olejaki "..


Ubezpieczenia upraw rolnych z

Zapraszamy wszystkich rolników po ubezpieczenia upraw rolnych z dopłatami budżetu państwa sięgających nawet 65% . Właśnie ruszył jesienny sezon. W..


Praca w Budownictwie

Firma budowlana zatrudni pracowników na stanowisko murarz, cieśla szalunkowy, zbrojarz. Praca przy budynkach przemysłowych, wielorodzinnych,..


SKUP AUT **DOBRE CENY**

SKUP AUT ,KAŻDY MODEL W KAŻDYM STANIE! -DOBRE CENY! -BEZ OPŁAT -ZADBANE -DO NAPRAW BLACHARSKICH LUB TECHNICZNYCH -LEGALNA TRANSAKCJA ! LEGALNA..


Działka 1299 m ul Kolejowa

Działka rolna z możliwością budowy jednorodzinnej - takie przeznaczenie w studium zabudowy dla tego terenu. Wjazd z ul Kolejowej


Szukasz ubezpieczenia?

Biuro Ubezpieczeń przy ul. Żwirki i Wigury 1d oferuje pełną bazę ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych, firmowych, na życie, OC zawodu, podróżne..


Rolniku ubezpiecz swoje

Ruszył sprzedaż dotowanych upraw rolnych. Przypominamy, że Rolnik, który uzyskał płatności bezpośrednie ma obowiązek ubezpieczenia co najmniej 50%..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez eprzasnysz.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

EMARKA Bożena Bieńkowska z siedzibą w Przasnysz 06-300, Konstantego Pukiańca 8

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"